Mercedes CLK

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Borci cital som tu v niektorom prispevku SERVIS MB, cena?!
Sudruhovia z ludoviek a skodoviek maju tie ceny velmi velmi blizke cene servisu MB a ceny suciastok su skoro tak isto lacne.
LEN páni s MERCEDESOM do servisu tak na kontrolu, a s MBečkou a ludovým vozidlo z NSR značky VW tam treba chodť STÁLE.
Kto nejazdil Mercedes nejazdil v aute
zorran
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 09.04.2008 17:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zorran »

Jasne moze byt ja som sa vozil len na jednej 230 kompresore s automatom a zdalo sa mi to lenive, ale mohol to byt len konkretny kus, a neviem presne kolko mal KW. Skusil som dat len preakticke rady pre a proti :D
Peugeotak307
Príspevky: 386
Dátum registrácie: 13.02.2010 20:14
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes CLK

Príspevok od používateľa Peugeotak307 »

x77x napísal:
nagyjulius napísal: Kukal som autá tako čo mali okolo 200 000km, dá sa s tým ešte spraviť pár km alebo ruky preč od takého?
Podla toho co si napisal , tak si auto radsej nekupuj. No neviem hmm ja by som to dal zosrotovat take auto co ma 200-tis :40bd:
bud si strasne prachaty alebo.....nikdy som nemal MB ale malsom BMW 535 350-tisic najazdene auto super ,peugeot 190 tisic tiez slape,a MB pri 200 tisic km treba zosrotovat???? nevies co pises,
pedro555
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 27.02.2005 22:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro555 »

mp3turbo napísal:hoci som Hviezdu na kapote nikdy nemal, rozhodne viem ze to nie je len o konoch.

je to o tocivom momente, o zvukovom prejave (mal si niekedy sestvalec? ja som tri mesiace mal 540i E39, osemhrncek a proste navrat k beznym stvorvalcom boli a boli a boli...) a predovsetkym o ROZLOZENI VYKONU A TOCIVEHO MOMENTU V OTACKACH.

mozes mat stvorvalec motor XY 200koni s turbom ked ma tocivy moment a vykon spicatu krivku a dosahuje ho v 6900rpm v rozmedzi 300rpm... a mozes mat hladky sestvalec ktory ma 210koni pricom 170k ma uz od 2700rpm s vrcholom 210k pri 5900rpm... tocivy moment to iste...
Iba pre upresnenie 230K ma tocivy moment 280 Nm pri 2500 otackach, atmosfericka 320 ma 310 Nm pri 3000 otackach. Takze ziadny velky rozdiel. Ak sa bavime o nastupe tahu, je na tom 230K dokonca lepsie, lebo svoj maximalny krutiaci moment dosahuje nizsie. Tiez som fanusikom atmosferickych motorov, no co sa tyka krutiaceho momentu a jeho priebehu, netreba komresor podcenovat, prave naopak. Kompresor nie je tak ucinny ako turbo, pretoze toci nezavisle na otackach, na druhej strane vyborne eliminuje turbodieru a dokaze dodavat maximum tociveho momentu od velmi nizkych otacok, takze sa tahom velmi dobre vyrovna atmosferickym motorom s vacsim objemom.
pedro555
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 27.02.2005 22:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro555 »

JonnX napísal:
pedro555 napísal:Kompresor nie je tak ucinny ako turbo, pretoze toci nezavisle na otackach
kompresor je spojeny s "klukou" remenom, a preto sa vzdy musi tocit tak nejak podla prevodu remenic. a uplne presne umerne otackam motoru.
a to co si napisal nema s ucinnostou nic spolocne.
Samozrejem mas pravdu suhlasim s tebou, zle som to napisal. Oprava: Kompresor nie je tak ucinny ako turbo. Kompresor toci nezavisle na otackach motora stale, uz od volnobehu.
pedro555
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 27.02.2005 22:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro555 »

JonnX napísal:
pedro555 napísal:Kompresor toci nezavisle na otackach motora stale, uz od volnobehu.
nie. kompresor sa toci zavisle od otacok motora, a zalezi od konkretneho priemeru remenic. cize pomer moze byt napr 2:1 a tam kde motor toci 3000rpm bude kompresor roztoceny na 6000rpm. a v tomto pripade otacky kompresoru budu VZDY dvojnasobne vzhladom na otackym motoru.
Nechcem slovickarit, SUHLASIM s tebou a myslim ze z toho co si napisal je kazdemu jasne, ze kompresor toci ZAVISLE na otackach, pretoze je pohanany klukou, pri vyssich otackach viac a pri nizsich menej. Chcel som povedat a myslim, ze z tej vety je to celkom jasne, ze kompresor narozdiel od turba generuje boost neustale (bez ohladu na otacky motora) uz od volnobehu. Dufam, ze uz je to v poriadku:)
nagyjulius
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 17.11.2008 12:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nagyjulius »

Ďakujem Vám veľmi pekne za príspevky a samozrejme dobré rady, veľmi to viem oceniť narozdiel od "debilkov" čo píšu že to treba zošrotovať pri 200tis km. Ešte raz veľmi pekne ďakujem všetkým
zorran
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 09.04.2008 17:06
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes CLK

Príspevok od používateľa zorran »

x77x napísal:
nagyjulius napísal: Kukal som autá tako čo mali okolo 200 000km, dá sa s tým ešte spraviť pár km alebo ruky preč od takého?
Podla toho co si napisal , tak si auto radsej nekupuj. No neviem hmm ja by som to dal zosrotovat take auto co ma 200-tis :40bd:
Pozri si len tak pre zaujimavost kolko kilometrov spravil tento..:D to by si ho musel dat uz 20x zosrotovat
http://mercedes-s-trieda.autobazar.eu/3 ... 32662.html
heartless
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 01.03.2013 00:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa heartless »

netreba pozerat na kilometre, aj tak su na 95% pretocene.
Radsej si treba auto poriadne otuknut v akom je stave namiesto pozerania na tachometer ktory vam aj tak nic nenapovie.

K veci: CLK 200 mam a som s nim velice spokojny.
Pred kupov som pozeral aj 230, ale rozdiel v spotrebe je viac nez 1 liter. 2.3 zhltne minimalne 11 litrov zatial co 200-vka "len" nieco cez 9 litrov. Skusal som BMW 320i ale prislo mi to take obycajne ako nejaky golf a strasne male vo vnutri.
Mercedes ma miesto aj pre medveda samozrejme len v predu :-)
Je velmi komfortny a vyborne sa nim jazdi aj na dlhsie vzdialenosti, tento kvalitny motor ma takisto dlhu zivotnost - aj preto by som kilometre az tak neriesil, ak su ostatne suciastky na tom dobre.
Nedavno som uvazoval nad vymenou za audi a3 1.9, bol som si ho pozriet aj vyskusat ale velmi rychlo som si to rozmyslel, mercedes je fakt uplne o niecom inom.
Ja ti to auto mozem vrelo doporucit, ceny servisu a dielov su o nieco drahsie ako ma škoda a vw, ziadny velky rozdiel, asi niekde na urovni KIA.
heartless
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 01.03.2013 00:13
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes CLK

Príspevok od používateľa heartless »

zorran napísal:
x77x napísal:
nagyjulius napísal: Kukal som autá tako čo mali okolo 200 000km, dá sa s tým ešte spraviť pár km alebo ruky preč od takého?
Podla toho co si napisal , tak si auto radsej nekupuj. No neviem hmm ja by som to dal zosrotovat take auto co ma 200-tis :40bd:
Pozri si len tak pre zaujimavost kolko kilometrov spravil tento..:D to by si ho musel dat uz 20x zosrotovat
http://mercedes-s-trieda.autobazar.eu/3 ... 32662.html
Znamy na starsom mercedesi spravil 1 400 000km, je to 2.0 diesel, motor je ako novy. Ak ma mercedes naozaj len 200 000km, musi byt ako novy
kovacsyattila
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 04.10.2012 20:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kovacsyattila »

Aj ja mam clk 230 kompresor.ako auto je prekrasne ale nikdy sa nebude vyrovnat starim dobrym 124 kam.taketo mam 20 rokov najazdene 430000.je to 3000 td.6valec.uz taketo sa vyrabat nebudu lebo Mercedes presiel na profit na ukol kvality.....takze skoda nad tym hlamat hlavu.ale nikdy ine auto nekupim len MB
milan.kubik1
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 23.06.2020 01:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milan.kubik1 »

Zdravím páni :300f:
Ešte tu niekto z Vás má CLK??? :d :D

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 8 neregistrovaných