Audi A6 c7 140kw - chipovanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Už som to písal.Asi pán Krupp vie niečo oceliach.Množstvo blokov ktoré som dostal od poliaka som (deklarované 200-250 tis) vždy premeral a vždy to isté...bez opotrebenia (merateľného v stotinkách)
Ja som dávno upísaný Tdi,takže ma zaujíma v prvom rade to.Môj predpoklad že aj u Tsi alebo Tfsi nie je problém materiálu,je problém v práci motora,benzin sa voči opotrebeniu správa inak,a plyn tiež.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Ono to je take zvlastne lebo osobne poznam jeden motor v octavii 3 1.8tsi, je cipovany, ma dsg a velmi strasne dostava na drzku, ziadne podtacanie, ziadne setrenie, kilometrov ma uz okolo 200tis km, prevodovka ok, motor v najlepsom poriadku, nie je spotreba oleja, nebol mechanicky opravovany ani nie je treba. Tak si vyberte :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Skratky sú,ľudia ich majú radi ale vnímať to tak že pre jeden motor kvalitná ocel je a pre druhý nie bude zrejme klam.
Tak tsi ako Tdi sa zničiť dá,dokonca v predstave že sa majiteľ k motoru správa dobre.Nie jednému motoristovi nik nevybije z hlavy že autá po starom pánovi čo iba v neďelu navštívil kostol a inak len leštil,to proste nejde.A tak isto polovica ľudí si nedá povedať že sa má voči motoru dodržovať zopár pravidiel aby sa neničil a problémy obmedzili na možné minimum.Pár krát už bola príčina pomenovaná,ľudí nezaujíma nič pozitívne,tak ako nepočúvajú dobré správy.Zaujíma len zlé,šokojúce a hlúpe,to sa šíri rýchlostou svetla. K múdremu a dobrému sa pridať vyžaduje väčšiu námahu a úsilie ako pridať sa k hlupákom z ďalšou sprostosťou.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Nie je problem kvlaita zakladneho materialu, ale inziniersky navrh. Preto napr 2,9 CRDI alebo 2,0 TDCI alebo 2,5 TDI vo velkom umierali po par kilometroch napriek nizkemu vykonu - jednoducho boli zle navrhnute.

Naopak, napr male FIRE motory od Fiatu brcali uplne v pohode dlhe roky.

Takze ak je motor dobre navrhnuty - dobre vydrzi.


Co sa tyka kvality jednotlivych kusov - moze sa stat v krajne neobvyklom pripade, ze sa nevhodone scitaju napr tolerancie jednolivych komponentov a po finalnej montazi vznikne nepodarok - hoci jednotlive casti boli v poriadku. Ale to je tazka nahoda a doslova Cierny Peter pre chudaka kupujuceho.

:4012:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ani z jednou vetou nemôžem súhlasiť,ale to by sme sa dostali do rozsiahlej rozpravy a to nie je ani potrebné a ani sa mi nechce začínať od doby kamennej.Aby mala debata zmysel musí byť vyťahované kvantum vecí ktoré sa dajú hodnoverne doložiť a hádať sa z niekým kto tresne prvú vec čoho napadne a dokazovať nemusí nič...no úplne zbytočne strávený čas.
marfan
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marfan »

Toto fórum je ako vidím o 6tich vševedov, ktorí radia len to čo sa im zapáči.

Všetci vrieskate, že CHIP NIE CHIP NIE !!! ale úpravu prevodovky áno.

Zadávatelovi témy kľudne z vlastnej skúsenosti odporúčam jednak úpravu RJ Motora a tak isto aj RJ prevodovky.

Motor toho znesie dosť, limitom bude turbo a DPF. Prevodovka toho znesie tiež dosť.

Mám v aute konštrukčne totožný motor a tieto motory po úprave bez problémov mávajú 220-230koní a 440-460Nm (záleží od kusu, od stavu DPF).
Ak si zo západneho slovenska tak ti môžem jedného týpka odporúčiť na úpravu.

Reči, že motor po CHIPE sa rozpadne, nedožije sa veľa sú blbosť, všetko záleží od elementu medzi volantom a sedadlom.
Reči, že motor hneď má o liter nižšiu spotrebu je z časti tiež blbosť.
Po úprave mám rovnakú spotrebu akurát, motor ide lepšie, nedochádza mu dych aj pri vyšších otáčkach, zvukový prejav sa zlepšil oproti original softvéru.
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Ja sa len cudujem,ci ty vyrobcovia su svacnuty na hlavu,ked takto nacipovany motor nepredavaju rovno z pasu.Ako citam zaujem ludi by bol.Naklady na cip minimalne,spotreba sa nezvysi a emisie asi tiez v podiadku.
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

No presne ako si napísal, tí ľudia vo vývoji v automobilkách sú asi strašne "pozadu" ked vedia z dvojlitra vytiahnuť len 140 kw namiesto 180 kw..začo vôbec berú plat ked sú tak mimo..
mal by tam prísť Marfan a poradiť im čo robia už dlhé roky všetko zle a mali by sa od neho niečomu priučiť, že dvojlitrový diesel znesie aj 230 koní namiesto 170..
Len som zvedavý kolko by sa tam udržal, ked by začali chodiť reklamácie z nemecka, ked by pán majitel osolil audinu na plné gule a išiel by tak 600-700 km v kuse-teda s výnimkami zniženej rýchlosti niekolko krát za mesiac..asi by im audinku s vyhonkaným motorom obuchal do roka o hlavu..
marfan
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marfan »

Nebojte viem aj o neduhoch úpravy motora, ale ten kto si to dá urobiť musí s tým, rátať.

Výrobcovia to nespravia, kvôli spolahlivosti, emisiam, nákladnosti na uchladenie motora či už oleja alebo vody. Nároky na motor, prevodovku, brzdy, chladiaci systém s úpravou výkonu sú vyššie ako pri sériovom výkone.

AUDI pri objeme 2.0TDi ponúka viac výkonových verzii prvé dve 85kw a 110kw sú totožné takže netreba mať obavu z úpravy na výkon 110kw.

Tak isto aj 3.0TDI prvé dve najslabšie verzie sú rovnaké len mapa v RJ motora je iná priškrtená.

Poznám jedného čo si kúpil nový VW Touareg zo slabším 3.0TDi a dal si ho upraviť na tú výkonnejšiu.

Len som zvedavý kolko by sa tam udržal, ked by začali chodiť reklamácie z nemecka, ked by pán majitel osolil audinu na plné gule a išiel by tak 600-700 km v kuse-teda s výnimkami zniženej rýchlosti niekolko krát za mesiac..asi by im audinku s vyhonkaným motorom obuchal do roka o hlavu..
Myslíš si, že každý tam chodí na plne vždy ? Aj upravený motor nemá problém s tým aby na dialnici dlhodobo udržiaval 200kmh bez toho aby sa prehrieval. Poznal som jedného čo má Passat B7 original 2.0TDi 130kw upravený na 155kw, za mesiac najazdí 4-6tisíc a motor mu ide ako hodinky (tvrdil, že riešil len bežnú údržbu a že tankuje hocikde) najazdené mal, keď sme sa rozprávali o tom 255tkm. V nemecku, že lieta na tom passate bežne 180-200kmh.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Píše sa rok 2002, naše firemné vozidlá Škoda octavia 1, sedan 1,9tdi 81kw, verzie lx obchoďaci,a slx manageri,L&K director. Kto prvý odpálil motor? Vozidiel bolo na SK 13. Nájazd od 7.000 po 11.000km/mesiac. No predsa director, jazdil ako prasa. V NR natočil kar o 4.30 studený,olej ešte nestihol ani natahať olej z motorovej vane a on už bol pod zoborom, kruháč, R1 a 200km/h smer Praha cez Babu. O 8.30 Praha 3 Zizkov bol na dvore firmy,kde vrelú mašinu po zabrzdení zhasol. Motor uvaril za rok. Jedna z octavii je stále v rukach manželky bývalého kolegu. Má najazdené cca 400.000km bez poruchy,pri dodržiavaní servisných ukonov, a skrátený intreval výmeny oleja,pri 180000km, keď sme si ich mohli odkúpiť. Dovtedy servis 12-15.000 v škoda servis. Jazdili sme obchoďaci ako na svojích, motor zohriať opatrne štart, po velkej záťaži turbo vychladnúť. Tak väčšinou je to v hlave vodiča, život motora.

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných