Skoda Octavia - trhanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 13.03.2018 08:32 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia - trhanie
Ahojte, nevie tu nahodou niekto možnú príčinu tohto problému?
Jednotkova oktavka, 2003. 320 000 km, 1.9 TDI 81kw
Pri jazde na prevodovom stupni 2 a 3, pri pusteni plynu - brzdenie motorom- si auto samo pridava plyn - nie kontinualne ale skor trhane - ako keby ste buchali po plynovom pedali. Auto trha - cuka.
Na inych rychlostiach to nerobi, len na dvojke a trojke.
Diagnostika neukazala nic, takisto vsetky hodnoty su dobre, poloha plyn. pedalu tiez ok.
Popri tomto probleme sa menej casto stava, ze pri vyradeni z dvojky do neutralu sa chvilu drzia otacky a az potom spadnu... ale neviem ci to ma s tym nieco spolocne.
Stretol sa s tymto uz niekto alebo vie mi prosim niekto pomoct?
Dakujem Vam
Jednotkova oktavka, 2003. 320 000 km, 1.9 TDI 81kw
Pri jazde na prevodovom stupni 2 a 3, pri pusteni plynu - brzdenie motorom- si auto samo pridava plyn - nie kontinualne ale skor trhane - ako keby ste buchali po plynovom pedali. Auto trha - cuka.
Na inych rychlostiach to nerobi, len na dvojke a trojke.
Diagnostika neukazala nic, takisto vsetky hodnoty su dobre, poloha plyn. pedalu tiez ok.
Popri tomto probleme sa menej casto stava, ze pri vyradeni z dvojky do neutralu sa chvilu drzia otacky a az potom spadnu... ale neviem ci to ma s tym nieco spolocne.
Stretol sa s tymto uz niekto alebo vie mi prosim niekto pomoct?
Dakujem Vam
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Boli určité veci pri 1Z AHU a AFN motoroch.Tie sa týkali hlavne zrýchlovania na vyžších stupňoch.Kedže je viac možností a dokonca súbeh viacerých je nutné do úvahy zobrať vzhľadom na km servisné úkony a teda vedieť čo bolo /nebolo a samozrejme ako a kedy sa porucha prvý raz prejavila. Je zbytočné písať že to môže byť aj x aj y aj z...
Väčšina týchto vecí sa rieši logovaním,tj záznamom hodnot až do momentu keď sa podarí tie problémy vyvolať.Najčastejšie býva problémom nastavovač dávky,pokiaľ ho nejde logovať treba RJ "oslepiť" a rozopnúť čidlo otáčok od rychl. skrine (prestane ukazovať otáčky) tak sa overí či je pachatelom nastavovač.Úprimne povedané nevidím riešenie ako schodné v domácom štýle
Väčšina týchto vecí sa rieši logovaním,tj záznamom hodnot až do momentu keď sa podarí tie problémy vyvolať.Najčastejšie býva problémom nastavovač dávky,pokiaľ ho nejde logovať treba RJ "oslepiť" a rozopnúť čidlo otáčok od rychl. skrine (prestane ukazovať otáčky) tak sa overí či je pachatelom nastavovač.Úprimne povedané nevidím riešenie ako schodné v domácom štýle
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 13.03.2018 08:32 Zdieľať na Facebook
Dakujem za odpoved, vyskusame.mhlavaty napísal:Boli určité veci pri 1Z AHU a AFN motoroch.Tie sa týkali hlavne zrýchlovania na vyžších stupňoch.Kedže je viac možností a dokonca súbeh viacerých je nutné do úvahy zobrať vzhľadom na km servisné úkony a teda vedieť čo bolo /nebolo a samozrejme ako a kedy sa porucha prvý raz prejavila. Je zbytočné písať že to môže byť aj x aj y aj z...
Väčšina týchto vecí sa rieši logovaním,tj záznamom hodnot až do momentu keď sa podarí tie problémy vyvolať.Najčastejšie býva problémom nastavovač dávky,pokiaľ ho nejde logovať treba RJ "oslepiť" a rozopnúť čidlo otáčok od rychl. skrine (prestane ukazovať otáčky) tak sa overí či je pachatelom nastavovač.Úprimne povedané nevidím riešenie ako schodné v domácom štýle
@mastik29 ano ma tempomat
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných