VW Golf VII , 2.0 tdi 110 kw - bateria
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 29.10.2018 09:50 Zdieľať na Facebook
VW Golf VII , 2.0 tdi 110 kw - bateria
Caute,
Aktualne mam v aute bateriu Varta 7po 915 105 agm 68ah.
Viete mi poradit, kde nakupujete baterie(overeny eshop,mozno kamenny obchod v BA), resp. ake su relevantne alternativy k tejto, kedze som ju nenasiel na vela strankach.
Vdaka
Aktualne mam v aute bateriu Varta 7po 915 105 agm 68ah.
Viete mi poradit, kde nakupujete baterie(overeny eshop,mozno kamenny obchod v BA), resp. ake su relevantne alternativy k tejto, kedze som ju nenasiel na vela strankach.
Vdaka
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Nemusi to byť práve Varta, myslím že sú aj lepšie značky, vraj tento konkrétny model sa už nevyrába.
A alternatívou je každá 12V olovená batéria takej alebo radšej väčšej kapacity, so štartovacím prúdom 680 A alebo radšej väčším, ktorá sa zmestí do priestoru pre batériu v motorovom priestore.
Mám opakovane dobrú skúsenosť s predajňou batérie na Topolčianskej ulici v Petržalke (na zadnom čele veľkého baráka s terasou), majú aj v týchto časoch otvorené, zhodou okolností som tam dnes bol kvôli inému, lebo predávajú aj diely.
A alternatívou je každá 12V olovená batéria takej alebo radšej väčšej kapacity, so štartovacím prúdom 680 A alebo radšej väčším, ktorá sa zmestí do priestoru pre batériu v motorovom priestore.
Mám opakovane dobrú skúsenosť s predajňou batérie na Topolčianskej ulici v Petržalke (na zadnom čele veľkého baráka s terasou), majú aj v týchto časoch otvorené, zhodou okolností som tam dnes bol kvôli inému, lebo predávajú aj diely.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 06.10.2004 22:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Konkrétne u Golf 7 nie je nevyhnutné hneď po výmene novú batériu nakódovať, auto bude jazdiť, ale z hľadiska dlhodobej funkčnosti to je vhodné.
tu je odkaz na zaujímavý príspevok ohľadne výmeny batérií:
https://autobild.pluska.sk/poradca/bana ... i-vam-auto
tu je odkaz na zaujímavý príspevok ohľadne výmeny batérií:
https://autobild.pluska.sk/poradca/bana ... i-vam-auto
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Vsak presne o tom je ten clanok, ze je to potrebne urobit u tych aut, ktorym takto funguje baterkovy manazment, u aut u ktorych to nie je potrebne nie je tato funkcia ani v diagnostike ani v originalnej. U tych, pri ktorych to spravit treba to je tam. Su auta, ktore maju baterkovy manazment uz od roku 2002 ale nevyzaduje si ziadne podobne kroky. Ak das novu bateriu napr. do Bmw kde je potrebna registracia vymeny krasne uvidis ako ju prebija a nie malo akonahle zaregistrujes vymenu vsetko je v tej chvilke v normalnych hodnotach, ked tam je nakodovane AGM tak treba AGM ak obycajna tak obycajna, ked 85ka tak 85ka alebo mozes dat 90tku ale treba to zmenit. Je registracia mnohych suciastok po vymenach aj obycajna vymena vzduchoveho filtra sa v niektorych registruje, mas keramicke zhavice das obycajne hned tam mas problem a vie o tom, ze su tam nevhodne zhavice. Na toto vsak bohozial vela ludi a aj servisov z vysoka s..ie.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 29.10.2018 09:50 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
lebo nevedia ze zhavice su na rozlicnu voltaz...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Len od toho su tie postupy aj to je v tej diagnostike, v podstate dnes uz nerobis nic aby auto neslo na diagnostiku a vsetko je tam tak vsetko co treba spojene s vymenou hocicoho tak to spravim. Pripojis to ide kontrola dajme tomu zhavice, ako prve je tam upozornenie pozor zhavice su napajane pomocou 4,4V akonahle sa pripoji na napatie palubnej siete tak ich rad radom pozabijas, mas problem so zhavicmi hovori co mas presne krok po kroku robit a ako, merat na zaklade odporu, merat kablovacku, testovat rj pre zhavice, aj vymena zhavicou sa registruje aj vymena startera sa registruje, jednoducho sa robi stale vsetko co sa ma ak sa ma, ak sa nema nikomu sa nepovie urobilo sa zaplat, ak netreba netreba. Akurat dnes sa riesila rozsvietena kontrolka baterie s bateriovym manazmentom, mozem pripojit multimeter a rovno to hodin na alternator, z merani hodinu a pomocou aj obd diagnostiky alternatora a celeho celku od merania rj baterii ako pracuje po cely zbytok to vyslo na pridavnu bateriu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 2 neregistrovaní