Peugeot 607 2,7 hdi - nestartuje

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pajtyi
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Kilometre by mali byt realne.Pred cca 5rokmi ked som to auto kupoval tak malo 217 000km a pred kupou prezeral auto MHlavaty a aj podla neho sedeli tie kilometre.Aj historiou sedel.Fap som hned vtedy po kupe priblizne pri 218 000km cistil preventivne.Nebol este upchaty.Siel zneho vtedy este cerveny nespalitelny popolcek.Ziadna ciernota.Ale cez diagnostiku som to vtedy nezaznamenaval.3roky ma to auto uz kamarat od 240 000km doteraz 271 000km.Neviem ci je diferencny snimac v poriadku ale na diagnostike daval udaj ktory ja neviem vyhodnotit.Odporucil som kamaratovi dat vymenit fap kedze to uz nieje taka palka sme nasli na nete okolo 200eur.Potom do nafty protec cistic trysiek a palivoveho systemu.Tie trysky by sa cistenim mohli mierne zlepsit a mohli by vydrzat este cca 2roky 20 000km a potom by sa auta zbavil.20 000km by mohol vydrzat aj ten fap aj ked budu nie najlepsie trysky a berie nieco oleja cez jedno turbo.Po vymene filtra by sa zlepsil vyplach motora a mozno by sa upravili korekcie kedze by sa motor nedusil a aj ten prietok cez vahy by sa mohol upravit.Pripadne este precistit to jedno egr ko.Viem ze sa hovori ze pokial nieje odstranena pricina co zanasa fap ze ho je zbytocne menit ale kedze po cisteni vydrzal 50 000km a aj vtedy uz turbo bralo olej tak teraz novy by mohol vydrzat 20 000km.To turbo od kupy vzdy studene piska a po zahriati je ticho.Cez 5rokov a 54 000km.
pajtyi
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

mp3turbo napísal:tazko si predstavit natolko upchaty FAP ze by uz motor nevedel nastartovat - to by sa muselo straslive kilometre zhorsovat pomaly az do uplneho skapatia. A samozrejme by boli priznaky toho aj mimo diagnostiky, opakovane strasne dymenie, rozpaleny od tepla praskajuci FAP kvoli kvantam opakovanych regeneracii, stracajuci sa vykon motora, proste masina neumrie z nicoho nic do stavu "neviem nastartovat" ked je upchaty FAP.
Kamarat je profik v pocitacoch ale uplny laik v autach.On ziadne priznaky nezbada.Mozno tam uz bolo postupne znizovanie vykonu a dymenie.Je to 150kw motor pri ktorom laik musi stratit aj polovicu vykonu aby to bolo badatelne.
Este ma napada ze u toho motora su hydrostely a po nastartovani par sekund cvirikaju pokial natlaci tlak oleja a potom stichnu.Aj toto sa sprava rovnako cez 50 000km.Je mozne ze koli hydrostelom by nenastartoval? Mimochodom mozno aj casto regeneruje.V diagnostike bol udaj ze posledna regeneracia prebehla pred 28km.
lubos zimovcak
Príspevky: 3425
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

No neviem, neviem, jednu 607 2,7 HDI som poznal, mala skoro 300.000km, nikto do nej nedal olej aj 40.000 km a jazdila stále krásne a s nízkou spotrebou, v 607 sa ľahko stacaju km a tie spoznať iba podľa osupania pogumovanej časti ovládania okien na strane vodiča..

Fakt ťažko radiť, najlepšie bude zobrať to niekomu, čo sa vyzná.
Mne napr stala 2,2 pred domom vyše 2 rokov, dala sa batéria, nič sa nerobilo s naftou, žiadne čistenie a fachči ďalej, teraz je už pomaly druhý rok u mechanika, nie je čas ísť pre auto, raz za čas ju prebehne a nič, má vysoko nad 500kk ,na pôvodných vstrekovačoch.

Takže o km si nerob ilúzie.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Lubos nic v zlom su to dobre auta a vydrzia vela ale pokazia sa aj "malych" km na budikoch ci je to 2.0, 2.2 alebo 1.6 alebo cokolvek. Ze tebe vydrzia je jedna vec ale ze ostatnym umru je druha a umru a pokazia sa je to jednoducho tak ako to je.
pajtyi
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Ja netvrdim stopercentne ze nebol v minulosti stoceny.Vtedy pri kupe som spravil maximum pre zistenie povodu a nenaslo sa ziadne podozrenie.Dokonca slovak si to ako nove kupoval vtedy z ciech.Nepochadzalo auto z dovozu.Boli k autu vsetky faktury aj zo servisov aj doklady o kupe noveho auta.A inak net je plny clankov kde sa pise ze tieto 6valce 2,7hdi zdaleka neboli take drziaky ako 2,0hdi a 2,2hdi. Boli problemy s mazanim a potom sa zadreli klukovky alebo praskajuce hlavy.
lubos zimovcak
Príspevky: 3425
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

xentry napísal:Lubos nic v zlom su to dobre auta a vydrzia vela ale pokazia sa aj "malych" km na budikoch ci je to 2.0, 2.2 alebo 1.6 alebo cokolvek. Ze tebe vydrzia je jedna vec ale ze ostatnym umru je druha a umru a pokazia sa je to jednoducho tak ako to je.
To je tiež pravda.
Mrzí ma, že im to auto nejde.
Ešte stále je to kus pekneho nenápadného auta, bola by škoda, keby to neopravili.
pajtyi
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Lubos ako pises.Aj ked ma 15rokov stale je to pekne auto.Pohodlny velky korab.Kto neskusi ten nevie.Len ta spolahlivost by mohla byt lepsia.O padajucich sklach vo dverach ani nehovoriac.Moje doteraz najlepsie a najspolahlivejsie auto bola 405ka 1,6benzin.Pohodlne,dostatocne velke,spolahlive auto to bolo.Jedine co mu chybalo bola klima.Super jazdne vlastnosti.V zakrutach sedela aj napriek tomu ze mala mäkke pruzenie.Nie ako dnesne kostitrasy.Mam 308cku ale je uz tvrde ako nemecke auta.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

2.7d je konstrukcne nesmierne nesmierne zlozitejsia nez 2.0d alebo 2.2d, a jednoducho maju "zadelano na pruser". Tak to je, na tom sa nic neda zmenit. Vyzaduje extremne citliveho majitela ktory velmi predcasne a velmi ochotne riesi veci, v ziadnom pripade to nie je motor "dokial ide tak ide a ani korunu".
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
pajtyi
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Na druhom fore prisiel tip ze to predne egrko je moc otvorene tak preto je iny prietok cez vahy a ze je pootvoreny rak moze sposobovat ten problematicky start.Tak ako prve zacneme s cistenim egr a kontrolou ci nieje pridrete.
lubos zimovcak
Príspevky: 3425
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Tak tá 405 bola skutočne famózne auto, s lepším riadením a jazdnými vlastnosťami v tej dobe nebolo asi nič. Mal som ju po prevrate skoro novú.

A fakt je záhada, že bola mäkká, pohodlná ,ale neskutočne ovládateľná.
Až neskôr ju prekonala Primera, tá bola ale až šialene tvrdá...na tú dobu
.

Dnes by bola Primera oproti dnešnej strednej triede komfortne auto... :40bd: :3c90: .

A v 607 som pár x urobil vyše 1000 km bez zastávky.
A prakticky bez únavy.
Držím palce, o pár rokov bude možno cenný oldtimer.

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných