2.0 hdi - vstrekovacie trysky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Ak som dobre pochopil,tak chapruje ti len jeden a stale ten isty valec.EGR je spolocny pre vsetke valce,nie len pre jeden.Dalsia vec,ak som dobre pochopil,korekcna davka je stale vysoka v tom danom valci,egr s tym nema nic spolocne.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pozor,písal som že kompresiu a EGR môžeme vynechať kedže problém trvá chvílu.
Čo ale platí...počíta sa od zotrvačníka ! Pozor na to.
Hydroštel už je blbec,pokojne dokáže chvílu haprovať a potom sa naplní.Cvakanie v rámuse ako ide motor na tri valce totálne zanikne.
On by sa hravo odhalil,ale to by trebalo zosnímať pulzy v saní.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

milan-zle som ta pochopil,prepac.Hydrostelmi mas pravdu,len korekcne davky sa meria za tepla a ta je vyssia v danom valci,teda hydrostel by som si vylucil v tomto pripade.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

ak sa jedná o teplý štart,ale tu ide zrejme o studený.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Pise ze kor.davka je zla v jednom valci.Teraz nechajme studeny start,som si isty ze ak sa vyriesi davka vyriesi sa sama aj studeny start.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dá sa predpokladať.Ale stalo sa už nie raz že čosi iné bolo po štarte,čosi úplne iné v plnej teplote.Nie raz som aj videjko nahral aby majiteľ videl že sa hodnoty totálne prestriedajú z hodnotami
zsvatos
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zsvatos »

Takze som ja somar vymenil trysku na prvom valci a nie na stvrtom. Tak mam zajtra zase zabavu. Dnesná výmena trvala 15 minut. Ked je vsetko cisté a namazané, je to brnkacka.
p.Hlavatý, ja som pochopil, ze kompresiu a vahu mozme vynechat, a EGR preverit

Preboha, nech to nie je hydroštel. To by znamenalo motor von z auta... Mam to auto strasne rad, ale ten neskutocne blby pristup skoro ku vsetkemu :-\
zsvatos
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zsvatos »

...tak som sa hecol, a vytrapil sa s demontazou vacky a hydrostelov. Nebolo to take drasticke ako som cakal. Tancovat sa tam neda, ale rozborka bola celkom v pohode. 5 hodin a zdvihatka mam vonku. Bohuzial, vyzera to tak, ze tam problem nebude. Ani jedno nie je mäkke. Samozrejme vsetky idu nove ked uz som to rozprplal.
Zlozim, nastartujem a uvidim. Alebo tiez neuvidim, kvoli zadymeniu dielne
zsvatos
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zsvatos »

mám to za sebou. Prvý start na brnk, dym sa nekonal. Ale v dielni mam 20 stupnov. Uvidi sa rano, po studenej noci. Korekcia 4 valec za tepla zlepsenie z 2,55 na 1,20. Ziadny zazrak...
Sprtos
Príspevky: 239
Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sprtos »

Ak mozem tak pridam jeden postreh, ktory je mozne, ze s touto temou nebude mat ziaden suvis, ale predsa. Takmer hned po kupe nove auta Citroen DS4 1,6 HDi mi menili v ramci zaruky 3 zo styroch vstrekov aj napriek tomu, ze som nemal ziaden problem, pretoze zistili nejaku chybnu seriu vstrekovacov. Po vymene vstrekov mi auto islo ako traktor, a korekcie boli uplne rozlietane. Lenze na to ma upozornili, ze to nastat moze. Diagnostika totiz po vymene a nakodovani vstrekov, vyslovne vyzadovala tzv. kalibraciu korecii alebo ako to nazvat a to takym sposobom, ze bolo nutne minimalne 3 krat po sebe vytocit auto na minimalne tretom prevodovom stupni na tusim 3600 otacok, nasledne dat dole nohu z plynu az kym otacky neklesnu na tusim 1500 a zase tento postup minimalne dvakrat zopakovat a potom po odstaveni auta motor vypnut. Tie otacky si presne nepamatam, ale po tomto postupe mi auto slo uplne bez problemov, aj s vybornymi korekciami a tak to je do dnesneho dna.

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní