Mercedes CLS , M272 - 350 V6 vs 320 CDI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hej, srandy kopec. Inak tento konkretny voz je rocnik 2007, 320cdi ako som pisal.

Niezeby ceny za 2014ku Voyager boli uplne prívetivejšie :) toto je proste odvetvova cena, NA PRVY POHLAD Chrysler/Fiat trosicku prestrelil s tymi vstrekovacmi (dvojnasobok Mercedesu) avsak je si treba zlahka uvedomit, ze tieto vstrekovace delia dve generacie.

Neviem kolko stoja vstreky na 2014/2015 Mercedes s Euro6 generaciou motorov (bolo uz vtedy euro6 ?), kedze ale su technicky mnohonasobne narocnejsie nez "zastaraly" system ktoreho cenu mam, URCITE NEBUDU LACNEJSIE.

Ked mate volakto naladu :) zavolajte do Mercedesu. Davam nejake VIN na pobavenie :

rok 2019, "350d" cize znovu len trojlitrovy objem, vin WDC2923241A137871
rok 2017, "350d" takze trojliter, vin WDD2220331A282646
2017ka trojliter vin WDC1660241A902699
2016ka trojliter vin WDC2923241A048119
2017 trojliter vin WDC2923241A068469
2018ka dvojliter vin WDD2050151F754610

2013 [!] Géčko [!!!] 350cdi teda zase trojliter vin WDB4633461X217428, toto by ma zaujimalo ale uz zo seba nechcem robit uplneho deb1la




Teraz prekvapenie : Skodofka, 2017, Superb. Motor je ten isty ako Ocktavia, to vsetci viete.

vstrek 779
dpf 3150
turbo 1930
commonrail cerpadlo 1882

ceny vratane dph. Vymena vstrekovacov na 4valcovy Superb = PRIBLIZNE 4.000 EUR pretoze 3.120eur su len vstreky samotne !! Na zdravie !

Este sa vam furt zda nerealna vymena motoru 2.0tdi Karavelly za 10.000 eur s DPFkom ? Kamarat to platil, minuly mesiac. Uplne novy motor, uplne nove DPF, autorizak, AUTO PO ZARUKE, myslim ze ma 8 rokov.


Na to géčko uz fakt telefonovat nejdem, volakto sa obetujte a nevolajte do Blavy nech nie sme za kktov :)
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Bateria do EQC 30 000 :)

Vstreky, turba, cerpadla to su vsetko veci co vydrzia a vydrzia. Akurat to na 99percent chyti clovek ked to auto je uz za zenitom a ten place.
Naposledy upravil/-a xentry v 19.11.2020 17:27, upravené celkom 1 krát.
lubos zimovcak
Príspevky: 3428
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Prisam Bohu, ZLATÍ FRANCÚZI!! :3906: :3906: .
Za 300.000 km odišlo rádio...
Vstrekovače vydržia minimálne 400-500.000 km, turbo detto, fap , NOVÝ aj s katom cca 1.300, repas- vyčistenie cca 200-300 eur.

O ostatnom ani neviem.

P.S. Mám podozrenie, že tie nájazdy u Mercedesu budú tiež na takých číslach, veď sú taxíky s 700-900.000 km.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale ste vsetci hrdinovia, akurat ze nikto na to Géčko s VINkom ktore som vam predžuval a strčil do papule nezavolal.
Jaaaaaaaj maaaaarha. Neplati pre Xentryho, ten videl minuly mesiac v garazi viac Mercedesov nez ja na obrazku za cely zivot.

Hlavne ze budete mudri ze sa neda 6.000 za turbo a 4.000 za vstreky v autorizaku ked houno o tom viete a houno mate prakticke skusenosti.

HRDINOVIA : 11.000 eur stoji automaticka prevodovka. Bez roboty.
Na posrate VW Polo 1.2 stoji 1.800 eur len mechatronika [!] DSG - ano, "jednadva" co neni ani motor !!! Mechanika stoji 3.200 eur.


FAP Filter na Renoualt Espace 2.0dci 2012 za 497,-eur vratane DPH [!!!!!!!!!!} pre 96kW verziu, az do 900,-eur pre 127kW. Novy. V autorizaku. Ten filter je ooooooobrovsky, 2x vacsi nez na BMW aj Audi a nezvyknu s nim byt problemy. Prave preto ze je obrovsky, prave preto ze ma vyborne vymysleny regen, prave preto ze ho malo ludi potrebuje - prave preto nema a nemoze mat veliku cenovku. Lebo ho proste nikto nechce, nikto nepotrebuje. Absolutne bez problemu vydrzi 400.000 km a vobec nemusia byt jazdene vyhradne po dialnici. Menene minuly tyzden, auto 457.000km, zacali s nim byt problemy a majitel povedal ze "co vam je[]be, za tuto cenu mi dajte rovno novy a vobec sa nebude riesit pucovanie u nejakeho ušmudlaného Jozka v garazi co to vypusti na dvore do pody pretoze v zivote nakladanie s odpadom nevidel". Vstrekovace podla diagnostiky vyrovnavacie davky ze neuverite, ale radsej ich nebudem pisat lebo vsetci vedia ze to neni mozne, ale nikto v zivote Espace na diagnostike nemal.


Ked mne volakto povie ze vymena turba stoji 9.000 eur a sa mi to trosku nezda, tak zdvihnem telefon a opytam sa (napriklad zistim ze turbo stoji 1.200 eur, takze cela vec nemoze byt za devinu - alebo zistim ze turbiatko stoji sedmicku takze devina dohromady s robotou atd je absolutne fit). Ked som povedal ja vam ze sestka, mali ste vsetci plne kecky ze bachorky starej matere, ale ani jeden jediny z vas NEMAL GULE aby to overil za tri minuty.

Tak budte mudri aj nabuduce, vo vsetkom a vsade. A hlavne budte nepriestrelne presvedceni o svojej pravde, ktoru nemate nijako overenu a nie ste schopni a ochotni urobit nieco pre to, aby ste si ju vyskusali.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Naposledy ked sa mala riesit nova prevodovka bolo to na GLK X204 7g-tronic, bol problem ani nie v prevodovke ale na 4kolke /je sucast/ a to konkretne lozisko. Autorizak povedal nova prevodovka, oficialna moznost vymeny samotneho loziska nie je. Cena ked dobre pamatam bola 6 alebo 6.500 euro s tym, ze majitel bude hradit polovicu a autorizak sa stara o druhu cast. Nakoniec sa zistilo presne lozisko, ktore tam ide je iba jeden vyrobca a vymenilo sa za kusok ceny prevodovky a odvtedy nema problem.

Ak sa aj kupi prevodovka nova tak samozrejme pride komplet aj s elektronikou ak bude FBS4ka system tak namontovat ju moze kto chce ale potom sup online inak ju nespustite, bez diagnostiky v podstate ani 7g fbs3. Ako oco13 spominal "uvedeni do provozu" imobilizer.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

mp3...neboj sa,hrdinstvo sa čochvíla končí.Presnejšie v r.2023 končí bloková výmimka EU,a čakať sa dá jedine koniec garážových opráv novších aut.Budeme sa ešte smiať že nám aj slzy potečú aké lóve bude servis nového. Tak ale zase,keby ľudia tušili akú cenu budú mať staré šunty keď ich dávali do šrotovného... a znova sa iba zopakuje že národ vie byť múdry v zásade iba po,keď už nejde nič napraviť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

padavky, furt tam nikdy nezavolal :) vy ste fakt hrdinovia. Ja viem ako je to s Géčkom, ja som zavolal ale nepoviem lebo to nikoho nezaujima.

peugeot-1-6-hdi-cistenie-fap-t77907-30.html
vymena FAPu na Peužegeuot 1.6 hádéí, 900 eur aj drobne komplet, autorizak.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Nazavolam lebo hned ma z.ebe ci sa velmi nudim a nemam co robit :) Pri cenach je este druha vec co je cena z nemecka a co je cena od importera na slovensko. Lebo nemecka vie byt dost lepsia :)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

aaaaaale na teba to neplati, ty ich opravujes denne
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Prd denne. O pol druhej v noci :)

Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

uz ked tu mame neuveritelne cenovky : blind spot krabicka na Voyager 2014 : skoro 900 eur kus, bez dph.

Su dve, namontovane na lavej a pravej strane zadneho narazniku. Pri kazdom naraze su doje...videnia, a kedze nejaky sikovny inzinier nenamontoval ziadne krytie... Ze nefunguje minimalne polovicka z nich po styroch rokoch je vyjadrenie autorizaku.

Hmmmm.

https://www.ebay.com/itm/Steuergerat-bl ... 2771147807
obdobne na Wolcgagen : https://www.ebay.com/itm/4M0907590e-Bli ... 3778134946


K tym cenam "ze nemozne". Ale aaaano, mozne, mozne. 1800 eur bez dph za krabicky blind spotu, Bratislava, 4.12.2020. Bez zrkadiel !!!!
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
pidizvi
Príspevky: 3414
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

ten koniec blokovej vynimky 2023 by mohol priniest aj povinnost pre "opravovatelnost" veci, co uz EU viackrat spomenula, neviem ci to uz prijali alebo v akom je to stave. Ale ked to dokazu aplikovat na nezmysly ako mixer za 10eur, ktory nebude ziadny opravar opravovat, aj keby suciastka stala 1 cent, lebo praca+postovne+rezia bude drahsia ako novy mixer.
Tak pri takejto drahej veci ako prevodovka by to bolo fajn, aby nemohli povedat, ze oni lozisko nemenia...
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Nie tak davno tu uz pokus automobiliek bol, konkretne s diagnostikovanim aut. Chceli si znova urobit svoje vlastne konektory a dalsie veci ku komunikacii s autom a EU to zatrhla musi ostat 16pinovy konektor.

Kludne ti mozu povedat, ze lozisko v prevodovke nevymenia ak nie su oficialne kupitelne do toho nahradne diely a neexistuje na to oficialny opravarensky postup od vyrobcu, nemozu svojvolne menit lozisko lebo akonahle sa nieco nasledne stane prevodovke a nie je k tomu postup, pada komplet zodpovednost od vyrobcu lebo tam bol takyto zasah, darmo, ze samotna prevodovka sa da opravovat a su opravarenske postupy az po posledne tesnenie v nej ak lozisko dajme tomu v rozvodovke sa neopravuje tak to robit nebudu. Ina vec je ak moze opravovat komplet prevodovku po dieloch a budu tlacit na novu, lebo to tam nikto urobit nevie.

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných