Subaru s vhodným motorom na LPG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Subaru

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

risofarago
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13
Zdieľať na Facebook

Subaru s vhodným motorom na LPG

Príspevok od používateľa risofarago »

Pozdravujem všetkých, vopred sa ospravedlňujem za zakladanie možnej duplicitnej témy, no chcel by som niekoho veľmi pekne poprosiť o doporučenie Subaru outback alebo Subaru Forester s vhodným motorom na prerábku LPG, najlepšie tak aby motor pri bežnej údržbe nemusel ísť z auta von. Ktoré konkrétne modely s ktorými motormi je možné pri nastavovaní vôle ventilov riešiť priamo na aute? Veľmi pekne vám ďakujem
bokszos
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 16.04.2012 19:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bokszos »

jojojoj tu ani bandaska nepomoze.....
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Opytaj sa toho, kto Ti to auto bude servisovat. Ak nebude vediet odpovedat, tak bud zmenis mechanika, alebo zmenis vyber auta.

Takto predides mnohym rozcarovaniam.

Alebo si chces vsetko robit sam?
astrak
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa astrak »

no len tých Subaru mechanikov až tolko neni.Za mňa skús vybrať inú značku auta,načo si komplikovať život.
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Zaujímalo by ma či máš rozumný dôvod pchať tam LPG :4012:
risofarago
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa risofarago »

Všetky auta, čo som mal, boli na LPG, lacné vozenie, absolútne bez poruchy z hľadiska motora a LPG systemu. Preto som verný tomuto pohonu. Subaru Outback ma kamarát, tiež LPG, a je veľmi spokojný. Len on si s ventilmi tazku hlavu nerobí, tak neviem, koľko vydrzia a ktoré motory sú vhodnejšie.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Na každý problém existuje riešenie :zg282:
Niekedy aj netradičné...
Možno netreba vyberať motor von,stači odobrať tie diely,ktoré prekážajú v pristupe k motoru... :4012:
Renova
Príspevky: 349
Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Renova »

.....a tie diely ktoré prekážaju aby si mohol demontovať hlavy su vonkajšie a vnutorné blatníky.....kedže je to boxer..............super nápad :40bd:
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nastavenie ventilov kde netreba vyberať motor sa dá na:
2.0i 92kW Impreza + Forester + Legacy do 2003
2.0i 101kW Legacy 2003-06
2.5i 121/127kW Legacy + Outback 2003-2008
2.5i 115kW Legacy + Outback do 2003

2.5i sú známe tým že žerú olej, odporúčam Forester 2.0i 92kW = 2003-2005

Vybratie motora u Subaru problém nie je, problém je len cena nastavenia ventilov u motorov kde sú 2 vačky na hlavu. Nie že to len nejde bez vybratia motora, ale je to hlavne drahé

Každopádne čo sa údržby týka Subaru vs iné auto, tak teraz sa u brata rieši Grande Punto 1.4i, roztrhlo remen príslušenstva, alternátor bol pred kúpou údajne po repase a zasa sa asi netočí.
Asi píšem preto, lebo sa tam nedá pon ani dostať, ideálne asi od spodu vozidla...
Zašitý zozadu a ako bonus schovaný pod klima kompresorom.
Tam už je jednoduchšie snád vybrať motor a alternátor vymeniť na vybratom motore
risofarago
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa risofarago »

Ivko, veľmi pekne ďakujem za odpoveď. Bežný mechanik zvládne vybratie motora a nastavenie u tých dvoch vaciek bez speci vybavenia, mám na mysli nejaké echt Subaru náradie? Otec je mechanik. V akých intervaloch je treba nastavovať vôle ventilov? A ktoré motory mali už vymedzovacie podložky a hydrostely? Ich výmena je drahá? Dakujem
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

Ventily najlepšie pozerať každých 25.000. Subaru ešte poteší tesneniami pod hlavou, ojnicnymi ložiskami, a piston slap. K tomu ložiská na medzinapravovom diferaku a verzie ktoré papaju olej. Mnohí ani nevedia, že ten problém majú vozia sa ďalej, lebo to auto ešte niečo naguľa.. Ale ak ho miluješ, ako ja, nie je čo riešiť. Bolo by vhodné vybrať co ma tvrdené sedla od výroby s malo km. Ale to je ako hľadať ihlu v kope sena..Možno by som sa poobzeral po Honde crv, predsa len jednoduchší motor na údržbu..
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Tie motory čo som spomenul majú nastavenie ventilových vôli pomocou stavitelnej skrutky ako na starej MB-čke.
Renova
Príspevky: 349
Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Renova »

.....hlavne treba dbať na hlbku dezenu pneumatík....rozdiel v opotrebení jednotlivých pneu nesmie byť viac ako 1.5 mm......ak to budeš inorovať,tak sa čoskoro uvidíme
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ivko tusim mas pravdu s tym fiatom od spodu, sixe som to este nerozoberal, ale neviem ci aj vyfuk netreba rozpajat lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Renova napísal:.....hlavne treba dbať na hlbku dezenu pneumatík....rozdiel v opotrebení jednotlivých pneu nesmie byť viac ako 1.5 mm......ak to budeš inorovať,tak sa čoskoro uvidíme
S tým by som si moc ťažku hlavu nerobil. Zapečený medzinápravák je devíza hlavne Forestrov a sem tam Outbackov
A nie je to ani tak rozdielnou hlbkou dezénu, ale s tým že si niekto pomýlil osobné auto s traktorom
Tažký teren, kríženie náprav a túrovanie...

Návrat na "Subaru fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní