VW Touareg 3.2 vs Opel Insignia 2.8
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 05.10.2019 17:59 Zdieľať na Facebook
VW Touareg 3.2 vs Opel Insignia 2.8
Zdravím páni, ako už názov témy napovedá, mám vyhliadnuté tieto dve autá v tejto motorizácii.
Hľadal som nejaký benzínový agregát a tieto dve autá mi celkom padli do oka a chcem sa opýtať skúsenejších, máte s nimi nejaké skúsenosti?
Čo sa VW týka, tak má nájazd 257 000km a Open Insignia 190 000km
Áno, je mi jasné, že to nie je málo ale sám toho veľa nenajazdím keďže mám služobné a toto je skôr len také presúvadlo do rodiny, niekam na dovolenku a tak a zaujíma ma, ako sú na tom tieto motory. Či sú pri tomto nájazde už na odpis alebo ešte poslúžia (samozrejme je mi jasné, že záleží od starostlivosti minulých majiteľov)
Čo sa konkrétnej motorizácie týka, tak Opel je verzia 191kw
A VW 177kw
Vopred ďakujem za akékoľvek tipy a rady
Hľadal som nejaký benzínový agregát a tieto dve autá mi celkom padli do oka a chcem sa opýtať skúsenejších, máte s nimi nejaké skúsenosti?
Čo sa VW týka, tak má nájazd 257 000km a Open Insignia 190 000km
Áno, je mi jasné, že to nie je málo ale sám toho veľa nenajazdím keďže mám služobné a toto je skôr len také presúvadlo do rodiny, niekam na dovolenku a tak a zaujíma ma, ako sú na tom tieto motory. Či sú pri tomto nájazde už na odpis alebo ešte poslúžia (samozrejme je mi jasné, že záleží od starostlivosti minulých majiteľov)
Čo sa konkrétnej motorizácie týka, tak Opel je verzia 191kw
A VW 177kw
Vopred ďakujem za akékoľvek tipy a rady
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Dve autá,a každé úplne v inej galaxii. Neviem, čo od tých áut požaduješ, okrem výkonu ,a momentálneho stavu odometra nič iné nie je v tvojom zadaní konkretizované. Motory majú svoju mladosť za sebou, terazky sú v stave zrelého skoro dôchodcu,budú potrebovať hĺbkovú lekársku prehliadku a nejaké tie operačné zákroky. Skús zadanie rozvinúť, hádam dostaneš relevantné odpovede.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 05.10.2019 17:59 Zdieľať na Facebook
Ospravedlňujem sa za menej konkrétny príspevok.
Takže aby som to upresnil, obe autá sú overené, majú servisku a bolo o ne starané.
Čo sa týka toho, že autá sú naozaj rozdielne, toho som si samozrejme vedomý a zháňal som jednoducho výkonnejšiu benzínovú jednotku a tieto dve autá majú transparentnú históriu a preto som si ich vybral.
Auto ako som písal nebudem využívať extrémne, nájazd možno 1 000km mesačne aj to skôr výnimočne. Diesel nehľadám, keďže jazdím často aj mesto a spotrebu taktiež nemá zmysel riešiť pri mojom nájazde.
Samozrejme je mi jasné, že auto s takýmto nájazdom nebude bez investícii a aj s tým počítam a mám peniaze odložené na servis.
Ide mi len o to, či tieto motory sú schopné prežiť ešte nejakú kilometrovú záťaž alebo sú pred smrťou. Žiaden z týchto agregátov som nevlastnil a netuším ako sú na tom so spoľahlivosťou.
Nie som mechanik a ak by vás zaujímalo niečo iné rád nato zodpoviem ale neviem aké bližšie info by mohlo pomôcť.
Takže aby som to upresnil, obe autá sú overené, majú servisku a bolo o ne starané.
Čo sa týka toho, že autá sú naozaj rozdielne, toho som si samozrejme vedomý a zháňal som jednoducho výkonnejšiu benzínovú jednotku a tieto dve autá majú transparentnú históriu a preto som si ich vybral.
Auto ako som písal nebudem využívať extrémne, nájazd možno 1 000km mesačne aj to skôr výnimočne. Diesel nehľadám, keďže jazdím často aj mesto a spotrebu taktiež nemá zmysel riešiť pri mojom nájazde.
Samozrejme je mi jasné, že auto s takýmto nájazdom nebude bez investícii a aj s tým počítam a mám peniaze odložené na servis.
Ide mi len o to, či tieto motory sú schopné prežiť ešte nejakú kilometrovú záťaž alebo sú pred smrťou. Žiaden z týchto agregátov som nevlastnil a netuším ako sú na tom so spoľahlivosťou.
Nie som mechanik a ak by vás zaujímalo niečo iné rád nato zodpoviem ale neviem aké bližšie info by mohlo pomôcť.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kolko aut si už mal s výkonom nad 150KW, kolko SUVčiek a kolko limuzín na dialnice. Bol si si sadnúť do jedného aj druhého a skúsil si si ich v centreBA pripadne pri prejazde cez horský prechod. Skúsil si si s niektorým zaparkovať potme na plnom parkovisku?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 05.10.2019 17:59 Zdieľať na Facebook
Neviem síce ako súvisí tento príspevok so spoľahlivosťou motorov ale budiž, nemám prečo neodpovedať.
SUV som nemal, jazdím na firemnom SupberB 3.6fsi (191kw) bežne Košice - Bratislava a nemyslím si, že som tak zlý vodič aby som mal problém zaparkovať dlhšie auto, čiže tu naozaj problém nevidím.
A v konkrétne týchto dvoch autách som nesedel, keďže sa obe nachádzajú na druhej strane republiky.
SUV som nemal, jazdím na firemnom SupberB 3.6fsi (191kw) bežne Košice - Bratislava a nemyslím si, že som tak zlý vodič aby som mal problém zaparkovať dlhšie auto, čiže tu naozaj problém nevidím.
A v konkrétne týchto dvoch autách som nesedel, keďže sa obe nachádzajú na druhej strane republiky.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 05.10.2019 17:59 Zdieľať na Facebook
Čo sa týka oleja, tak obe autá ho mali menené do 10 000km (Touareg to pár krát natiahol na 12 000km) a čo sa týka oleja prevodovky, VW ho mal menený v intervale cca 50 000km
Opel nejakých +/- 60 000km teraz pri 180 000 bol menený 3 krát
Samozrejmosťou boli menené filtre s tým spojené, čo je v motore pôvodné je u oboch rozvodová reťaz
Opel nejakých +/- 60 000km teraz pri 180 000 bol menený 3 krát
Samozrejmosťou boli menené filtre s tým spojené, čo je v motore pôvodné je u oboch rozvodová reťaz
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Treba brať čo Ti srdcu bližšie, alebo splniť si chlapský sen. Niekto SUV,iný superšport, kabriolet, ďalší má chuť na motorku...., tu je ťažko radiť. Treba overiť servisnú históriu, tam by som začal ako prvé,pokračoval by som históriou majiteľov,firemné, jazdil na ňom jeden vodič, bolo to referentské auto s xxxl počtom vodičov, jazdilo denno denne SK DE,alebo denno denne BA mesto BA Petržalka. Servis podľa odporúčaní výrobcu ,alebo keď horelo. Tých faktorov je viac, a keď jazdíš 3,6 tsi tak vieš ako sa využíva výkonový potenciál motora/vozidla. Odpoveď skoro poznáš, iba si potrebuješ potvrdiť nejaké otázky od iných.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Čo sa týka oleja, tak obe autá ho mali menené do 10 000km (Touareg to pár krát natiahol na 12 000km
neverim tomu ze 260.000km Tujareg ma v servisnej knizke taketo zaznamy plus neverim tomu ze to VZDY bolo tak uvedene. Preco ? Pretoze v zarucnej dobe nikto oleje po 10.000km nemeni nabeton.
Insigniovy motor nepoznam. Z tychto dvoch by som ja osobne bral Tuarega, proste je to take chlapskejsie auto. Motory 3.2 v principe trpia len na zanasanie karbonom (ano, oleje) a vytahanie rozvodovej retaze ktora dokaze znicit komplet cely motor - castokrat to dopadne az dierou v bloku. Ked je majitel extremne howado, dokaze pokrutit hlavu. Ma nestastne riesene termostaty, na tom moze skoncit. Je to relativne slaby agregat na to auto, ale pretekat s tym ajtak nemas ambicie a hybat sa to hybe furt slusne.
Spravne si napisal s tym servisom. Tujareg nikdy nebol len o motore, je to relativne zlozite auto. Pozor na vzduchovy podvozok ak [este] ma, pozor na 4x4, pozor na automaticke prevodovky, pozor na nikdy nemenene oleje v rozvodovkach. Recenzii a navodov na predkupnu diagnostiku mas na internete (autorubik.sk, youtube, obrovske kvanta diskusnych for v kazdom moznom jazyku atd).
Ja osobne by som z tychto dvoch bral Tujarega. Je to chlapskejsie auto, i ked tiez nie je pre kazdeho. Rozhodne po facelifte, pred rokom 2007 by som nebral.
neverim tomu ze 260.000km Tujareg ma v servisnej knizke taketo zaznamy plus neverim tomu ze to VZDY bolo tak uvedene. Preco ? Pretoze v zarucnej dobe nikto oleje po 10.000km nemeni nabeton.
Insigniovy motor nepoznam. Z tychto dvoch by som ja osobne bral Tuarega, proste je to take chlapskejsie auto. Motory 3.2 v principe trpia len na zanasanie karbonom (ano, oleje) a vytahanie rozvodovej retaze ktora dokaze znicit komplet cely motor - castokrat to dopadne az dierou v bloku. Ked je majitel extremne howado, dokaze pokrutit hlavu. Ma nestastne riesene termostaty, na tom moze skoncit. Je to relativne slaby agregat na to auto, ale pretekat s tym ajtak nemas ambicie a hybat sa to hybe furt slusne.
Spravne si napisal s tym servisom. Tujareg nikdy nebol len o motore, je to relativne zlozite auto. Pozor na vzduchovy podvozok ak [este] ma, pozor na 4x4, pozor na automaticke prevodovky, pozor na nikdy nemenene oleje v rozvodovkach. Recenzii a navodov na predkupnu diagnostiku mas na internete (autorubik.sk, youtube, obrovske kvanta diskusnych for v kazdom moznom jazyku atd).
Ja osobne by som z tychto dvoch bral Tujarega. Je to chlapskejsie auto, i ked tiez nie je pre kazdeho. Rozhodne po facelifte, pred rokom 2007 by som nebral.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 29.10.2020 23:21, upravené celkom 1 krát.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
pozor na taketo rychle zavery - Insignia je mimoriadne dobre postavene auto, s nejakymi modernymi kotrmelcami co prinasa doba atd, a v ziadnom pripade sa mu nedostalo rozsirenia ktore by si zasluzil. Zato niektore ine masiny su vynasane do nebies na zaklade svojho historickeho vyvoja, nie na zaklade technickej objektivnosti.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Pozri si volvo s80 2.5T
Vyhoda - radovy patvalec.
Nevyhoda V6 motorov - vsetko je v nich dvakrat. A teda servis je drahsi.
Na firemnej imsignii s biturbom sa obcas povozim. Nicim ma nenadchla. Na firomnom phaetone 3.0 V6 TDI sa obcas tiez povozim - to auto milujem a vyslovene sa na neho tesim. Detaily robia auto autom.
Vyhoda - radovy patvalec.
Nevyhoda V6 motorov - vsetko je v nich dvakrat. A teda servis je drahsi.
Na firemnej imsignii s biturbom sa obcas povozim. Nicim ma nenadchla. Na firomnom phaetone 3.0 V6 TDI sa obcas tiez povozim - to auto milujem a vyslovene sa na neho tesim. Detaily robia auto autom.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných