Bmw X1 x drive 2010

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Iste.
A BMW ma u toho auta predpisanu vymenu rozvodov???
Pokial viem, tak nic take.
K tej motorizaci vydali PUMA 13588845-03.
A ak je to seriozne “ona“, tak je istotne velky predpoklad, ze ma na take veci sluch a vie odlisit rozne zvuky ktore su standardne a take, ktore su problemom, vsak?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je to jediný motor ktorý má hnacie koliesko reťaze vytvorené rovno s kľukou,proste je to tvarovka kľuky.Každý trocha normálny a seriózny mechanik vie že nech sa udeje čokoľvek v priebehu nejakého roka z rozvodmi a to sa môže stať pokojne pre poruchu veci mimo rozvodov !!! a tie kľaknú len ako následok,...na vine bude jedine on a ním robené rozvody.Preto mechanik ktorý má trocha zodpovednosti za seba aj prácu,majiteľa dopredu upozorní a opýta sa,čo bude ak budú zuby na kľuke načaté (a aké iné sa dajú očakávať ?!) Či si je vedomí kam to potom smeruje aj finančne,pretože začať nad tým premýšlať nad rozobratým motorom je asi trocha neskoro. Spústu motorov 2,5Tdi V6 som poodmietal iba preto,lebo chcel majiteľ prácu v režime "len" ,a to je nezmysel a jedine cesta do pekla.Takéto "len" sa jednoducho každým zodpovedným mechanikom a dielńou pošle preč.Tu platí do bodky - nekupuj si auto na ktorého servis nemáš krytie.Vždy je možnosť ako sa tomu vyhnúť,a minimálne vedieť že k danému autu patrí aj také,a teda to akceptovať neskôr ak sa niečo udeje.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jediny pruser je, ze 99.99% sudruhov obcanov kupuje auto podla designu/tvaru (vid priklad tuto sudruha auto951 ktory mermomocou hlada hečbek teda kombi-sedan-suv je zurivo nepripustne, potom to musi byt benzin a nesmie nafta, musi manual a nesmie automat proste kvantum individualnych parametrov a az NASLEDNE sa snazi napasovat SPOLAHLIVOST do rovnice), velkosti displejicka a pripojenia na Spotifaj / Fejsbúk , sparovania s telefonom aby si mohli prehravat mp3tky, mp4ky, mp5ky a mp6ky v zapche)...

proste ludia riesia auta tisic parametrami, ale takmer nikto nie konstrukciou. Spolahlivostou. Designom techniky. Nikto okrem dvadsiatich skalopevnych na tomto fore nerepce na 30.000km intervaliky pre oleje, kazdy poctivo dodrzuje na tych 35.000, ved neni blbec aby platil predcasne ze ?

potom to tak aj vyzera... nikto nekupil auto podla toho ake ma servisne naklady pri vymene rozvodovej retaze, ci su koliecka na kluke alebo na vacke alebo na EGR ventiloch.
jvm12
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21.09.2010 13:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jvm12 »

Super pani "legendy",ze ste si opat vseobecne pofilozofovali.
Tak konkretne:
Pani nikoleta-cbf hned v uvodnom prispevku priznala nedostatocne uvazenu kupu , a takych kup je neurekom. Je mudre, ze chce zachranit co sa da. Tudiz povazujem za vybavene.
N47 je povazovany za problemovy motor , predovsetkym kvoli rozvodom. Ale este stale to nie je nic hrozne oproti takemu M57, kde rozvody pred zlyhanim o sebe ani nedaju vediet.
Paralela s ozubenymi kolesami na koncernovych autach je mimo. Nie preto ze by BMW bolo "uber", to vobec nie. Ale jednoducho preto, lebo v tomto pripade je prvotna "zrada" inde, tzn. pripady zlyhania ala 2.5tdi v6 su zriedkave (ale ano,treba uznat, su aj take). Zvlast ked sa rozvody vymienaju preventivne, co teda udava pani v prispevku.

Takze pani cerstva majitelka X1 E84: Ceny za vymenu rozvodov by sa mohli pohybovat okolo (nad aj pod) 1000€ u nezavislych servisakov, ktori sa specializuju na BMW a konkretne takychto pripadov uz riesili stovky k spokojnosti majitelov. Treba len napisat, z ktorej casti Slovenska ste. Takyto BMW "garazisti" su napr. v Bratislave, Smoleniciach, Leviciach, Ziline, Presove, aj vychodnejsie od Presova, a urcite aj dalsi. Na nacenenie a takyto zakrok sa netreba zdrahat aj cestovat trochu dalej.
V cenach 260-3500 sa daju rozvody vymenit tiez. Tu sa skor jedna o pouzitie vyhradne originalnych dielov a postupu vymeny, tzn.o.i. uplne vsetky nove tesnenia, atd, atd. Vzhladom na predpokladanu hodnotu E84 to nie je schodna cesta pre vas.
vlado10
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 22.01.2007 20:32
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlado10 »

MP3 máš úplnú pravdu, len je nás viac ako 20 skalopevných, len tu nemám chuť vypisovať a presviedčať, informácií je vela, toto fórum má najlepšie časy dávno za sebou,, za posledných 10 rokov doma 4 benzínové Toyoty, 2 som už posunul dalej a olej som menil už aj po 800 km keď splnil čistiacu funkciu, keď som ako poslednú dopratal ravku čo mala 40.000 za 3 roky na jednom oleji .Bolo tam len 2 litre z 4,2 litrovej náplne
Avensis 4AFE ex
Corolla VVTI ex
Corolla Valvematic 270 000
Rav 4 vvti 137 000
Honda XL,CBF
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

N47 nie je problémový motor, je to doslova katastrofa. Všetci vedia o tých nešťastných rozvodoch ale ako som sa presvedčil minulý mesiac u známeho v servise, na tom motore pomerne často praskne blok medzi valcami, kto mal hlavu dole videl, aké sú tam tenké steny. Takže motor do šrotu a šup hladať nový. Majiteľ bol potešený. :41c2:
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

problem nieje az tak v samotnom motore N47 ako asi v tom medzikuse medzi motorom a pedalom... v mojom okoli behaju tri a vsetky tahaju k 300 000 bez jedinej chyby a aj sam jeden vlasnim a neviem si ho vynachvalit... treba jazdit ako clovek a aj sa on starat nie za studena plny kotol
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ano, isteze. Vsetci 300 000 km bez jedinej chyby.
Je o tom vsade na mraky ako ten motor pada na hubu a ty tu ides tvrdit, ze to je o medzikuse…

https://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92 ... 3-165.html

Ked si tak zaryty BMWckar, pevne verim, ze si aj clenom minimalne toho slovenskeho klubu. Preco im neoponujes tam, ze trepaju hluposti a vsetko je vlastne len zdanie, jejich klamstva, pretoze 300 000 km bez jedineho problemu to tie auta daju (tvoje tvrdenie)…

Inak, cena novej kluky vratanie panviciek cca 1000€.
+ tie rozvody, spotrebny material a praca je stale cca 2500€.
A ako je pisane aj inde, vymenit rozvody na tom motore, ked retaz rachoti, a vykaslat sa na tu ojnicu, kde je ozubenie uz co i len trocha nacnute od retaze, je len docasna zaplata, pretoze od toho sa znova retaz rychlo poskodi.
Seriozny opravar si take nieco na triko nezoberie, jedine snad s nejakou zmluvou, kde taku opravu (podla zakaznika) ma osetrenu.
A ze to potom ide na predaj?
Podla mna v takom pripade ide o podvod na predavajuceho.
V inzeratoch plno tych motorizacii s poznamkou, ze boli vymenene rozvody.
:40bd:

Ironicke, ze ospevuju ich ako TOP, krasavci, bez investicii, len sadnut a vozit sa.
Akurat daky dobrak predava po vymene rozvodov a k TOP stavu je potrebne uz len vymenit snimac na DPF :4090:
Mateusz737
Príspevky: 713
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Len blázon bude také peniaze vrazat to takého srotiku a ešte aj kupovať originál diely :40bd: ktoré aj tak stoja za .....
preto ich je asi toľko na predaj v "TOP" stave :40bd:
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Mastik

Príspevok od používateľa cibo226 »

Aby bolo jasné niesom žiadny zarytý bmwckar a na celý bmw klub na sk sa môžem z vysoka vys*at... Ja tvrdim len to co vidím denne a hovorím z vlastných skúseností, keby som sa mal riadiť tým co tu ľudia ako ty povedia tak by už polka áut včetne môjho nemala ani existovať... Zaujímavé že v De je to veľmi obľúbený motor a jazdí ich toľko co na sk skodoviek... Netvrdím ze tie reťaze v istých rokoch neboli problémové ale veľa záleží aj od starostlivosti a používania... Inak si nedokážem vysvetliť ze tie motory v mojom okolí včetne môjho idú bez problému a bez zásahu... Ale asi to bude nadprirodzeny jav pre teba :4090:
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Zas ako tie rozpravky o kupe auta v nemecku po dedkovi, co s tym jazdil iba do kostola, a aj to iba ak bolo pekne pocase, navyse, iba po tych kvalitnych nemeckych cestach, dialniciach…

Aj samotni uzivatelia, majitelia aj tu na SK maju na ten motor taky nazor, skusenosti, ktore vyjadruju, opisuju aj na tom fore, vsak…
Mal by sa tam prihlasit a dat si s nimi rozpravu o tom, co to kecaju za hluposti, ze tie jejich auta su super a iba servis ich oklamal o tie nekrestanske peniaze. Ze to su nezmysly, ze zbytocne menia, platia…

Ze nemci su s tou motorizaciou spokojni?
Ze ta motorizacia je u nich oblubena?
Neviem odkial cerpas take informacie, ale na nemeckych forach, strankach je toho na roky citania.
Ak nevies co hladat, tak poradim…
Do vyhladavaca zadaj “ bmw n47 motorschaden “

A este jedna drobnost… Akosi stale je rozdiel nemeckych 2500€ a slovenskych 2500€.

Ak budes chvilku citat, tak asi aj natrafis na to, ze nemci za vymenu tych rozvodov pytaju sumy cca 1800€ + cca 1000€ za klukovy hriadel a za 4kolku dalsi priplatok cca 400€. A ze sa to tyka vsetkych N47 (B47)
[img]https://i.ibb.co/YDbzjY5/IMG-20201028-001502.jpg[/img]

Mimochodom, nemecko jazdim pravidelne, casto. Nerozsiruj bludy o tom, ze tych BMW je tam ako u nas Skodoviek.
Taketo nezmysly z tvojej strany svedcia len o tvojej neznalosti. Mas svoje BMW, maj, no nevnucuj zbytku ludstva hluposti.

Edit.
Dik laco1871.
Naposledy upravil/-a mastik29 v 29.10.2020 18:31, upravené celkom 1 krát.
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

Narozdiel od teba v nemecku žijem už niekoľko rokov tak zhruba mam ako taký prehľad koľko tých áut tu jazdi, už len pohľad na parkovisko našej firmy hovorí za všetko... Takže mi nemusíš písať co tu koľko stojí a co zadávať do googla :d :D ja tu nikomu nič nevnucujem ani netvrdím ze je to najsamlepsi motor sveta len píšem moje reálne skúsenosti tak sa skus uvedomiť a nepisat mi bludy ako je nerealne ze ten motor vie najazdit bezporuchovo 300 000 na jednej retazy ty expert
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Pises rozpravky…
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

mastik, ojnica spája kĺukovku s piestom... :40bd:

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných