Elektrony
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
bajo777 napísal:tatko sak si to odhalil hned vw vs opel, to nemoze fungovat v principe
Pozierám, to tuná samý odborník.
Aký môže byť problém, ak sedí rozstupová kružnica aj priemer náboja ? To je vari podstatné či tam bola predtým nasadená krytka VW alebo Opel ?
Ale k veci.
Ak zadávateľ témy píše že má rozst. kružnicu 120 mm, tak to vari netreba spochybňovať, 115 mm mali Insignie až od roku 2017.
Špekulovať nad tým, že či sú skrutky s plochou, guľovou alebo kužeľovou hlavou je tiež scestné, konečne on píše že má všade kužeľ.
Kužeľ dlhší-kratší, to je jedno, nemá to vplyv.
Samozrejme že ak aj rozmery disku a náboja sedia, tak nasadzovať kolesá tým spôsobom že hneď prvú maticu dotiahnuť natvrdo, to sa tak nerobí, zvlášť aj sa jedná o prvú montáž toho disku na to auto.
Nerozumiem celkom tej formulácii, že vraj : „Montovali mi ich v servise hned prvy krat od 100vky nehorazne trasli reklamoval som povedali ze disk je rovny guma dobra nevedia co s tym je. Ja som dal kolesa do luftu roztocil motorom a isly jak naje ba ne“.
To akože pri otáčaní sa nejako kývali, vlnili ? A to iba pneumatiky a disky sa točili rovno ? alebo celé koleso ? A to iba jedno koleso, alebo všetky štyri ?
Ak je nesymetrické celé koleso a na vyvažovačke bolo centrické, tak môže byť nejaký výstupok, nečistota na dosadacej ploche náboja, skrátka sa jedná o chybu montáže.
No a pre úplnosť, ak je teda ohľadne montáže kolesa všetko ako má byť a aj tak auto trasie, disk môže byť symetrický, ale pneumatika nie, na vyvažovačke sa len dá trocha viacej závažia, takže sa zdá že je všetko v poriadku, ale pri jazde určitou rýchlosťou sa to musí prejaviť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní