Opel Astra G 2001 - nekúri, fúka iba studený vzduch
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.12.2013 17:35 Zdieľať na Facebook
Opel Astra G 2001 - nekúri, fúka iba studený vzduch
čaute chlapi, ospravedlňujem sa že zakladám novú tému, videl som že sa to tu riešilo, ale riešenie som nenašiel nikde. Dlhší čas mi ťukalo z prístrojovej dosky pri kúrení (bol tip na motorček kúrenia), až po dlhom čase prestalo kúriť úplne.. Mechanici sa na to pozerali, motorček aj samotná klapka funguje, taktiež nevidia problém v radiátori, keďže obe hadice z neho sú zohriate. Viete mi niekto poradiť čo to môže byť? ĎAKUJEM za tipy a rady
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
nepises ci benzin ci diesel
mechanikov by som asi vymenil uvodom ked sa volaju mechanici tak musia vediet
prve mi napadlo ci nemas diesel a koli prasknutej hlave (tesneniu) vytlaci vodu z chladenia a potom je malo v radiatore
druhe ako tu pise zaneseny radiator niecim
tretie nepises celkom jasne co s motorcekom ci co takze ak ti nefuka silno motorcek tak asi nema ako fukat teply vzduch
samozrejme zla moze byt klapka regulacie teploty ci ja neviem cim zapchate napr. listim spinou ten kabinovy filter no skratka kto vidi a vie, ten nema problem za 10 minut povedat co je vo veci
od PC mozeme tipovat vsetci...
mechanikov by som asi vymenil uvodom ked sa volaju mechanici tak musia vediet
prve mi napadlo ci nemas diesel a koli prasknutej hlave (tesneniu) vytlaci vodu z chladenia a potom je malo v radiatore
druhe ako tu pise zaneseny radiator niecim
tretie nepises celkom jasne co s motorcekom ci co takze ak ti nefuka silno motorcek tak asi nema ako fukat teply vzduch
samozrejme zla moze byt klapka regulacie teploty ci ja neviem cim zapchate napr. listim spinou ten kabinovy filter no skratka kto vidi a vie, ten nema problem za 10 minut povedat co je vo veci
od PC mozeme tipovat vsetci...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.12.2013 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 24.10.2006 13:20 Zdieľať na Facebook
Mam benzinovu astru G a mne auto prestalo kurit po tom, ako som mal rozobraty stredovy panel a menil som ziarovku podsvietenia displaya. Nikto nevedel prist na to, v com je problem, hadice teple, klapky funkcne, radiator funkcny...aj ked som mal kolecko na nastevenie teploty fukaneho vzduchu na doraz na cervenom, vzduch isiel studeny, pri najlepsom vlazny.
Nakoniec bol problem uplne banalny, pri rozoberani stredoveho panela mi vyskocil z objimky (drziaku) bovden, v kt. sa nachadza lanko kt. je napojene na kolecko, s ktorym sa toci na nastavenie teploty a na klapku, kt. ovlada prisun tepleho/studeneho vzduchu. Vybral som priehradku spolujazdca, strcil som hlavu dnu a zbadal som, ze kolecko som sice mal nastavene na max. teplotu, ale lanko v reale na doraz koli uvolnenemu bovdenu zatiahnute nebolo a klaapka bola nastavena na pustanie vacsieho mnozstva studeneho vzduchu, ako tepleho. Ked som to lanko manualne dole pritiahol, klapka sa zavrela a fukal ,,konecne,, len teply vzduch. V stredovom paneli za koleckom na nastavenie teploty je ako keby ,,objimka,, v ktorej musi byt na doraz zastrceny bovden s lankom. Prever, ci u teba nieje problem podobneho charakteru.
Podotykam, ze s takto ,,funkcnym,, kurenim som siel v zime 650km a nebola to teda ziadna sranda. Zapnnuty vnutorny okruh, aby z vonku netahalo studeny vzduch a kazdu chvilu utieranie zahmleneho celneho skla
Nakoniec bol problem uplne banalny, pri rozoberani stredoveho panela mi vyskocil z objimky (drziaku) bovden, v kt. sa nachadza lanko kt. je napojene na kolecko, s ktorym sa toci na nastavenie teploty a na klapku, kt. ovlada prisun tepleho/studeneho vzduchu. Vybral som priehradku spolujazdca, strcil som hlavu dnu a zbadal som, ze kolecko som sice mal nastavene na max. teplotu, ale lanko v reale na doraz koli uvolnenemu bovdenu zatiahnute nebolo a klaapka bola nastavena na pustanie vacsieho mnozstva studeneho vzduchu, ako tepleho. Ked som to lanko manualne dole pritiahol, klapka sa zavrela a fukal ,,konecne,, len teply vzduch. V stredovom paneli za koleckom na nastavenie teploty je ako keby ,,objimka,, v ktorej musi byt na doraz zastrceny bovden s lankom. Prever, ci u teba nieje problem podobneho charakteru.
Podotykam, ze s takto ,,funkcnym,, kurenim som siel v zime 650km a nebola to teda ziadna sranda. Zapnnuty vnutorny okruh, aby z vonku netahalo studeny vzduch a kazdu chvilu utieranie zahmleneho celneho skla
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 24.11.2008 19:44 Zdieľať na Facebook
Raz som toto riesil na jednej astre ale diesel hned na vstupe do radiatora bola klapka zo servomotorcekom ktora prepinala prietok kvapaliny cez radiator alebo hned do druhej spetnej hadice,ten motorcek bol vadny tak to bolo otvorene a cela kvapalina isla mimo radiatora preto nekurilo vobec teply vzduch,stacilo iba rozobrat prepnut klapku a natrvalo zablokovat aby to islo cez radiator a vyriesene,a myslim ze vsetky astry G aj benzinove to mali rovnako
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.12.2013 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 24.10.2017 20:36 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných