Audi A6 C7 3,0 TDI 7.st Stro. quatt-vibrácie pri akcelerácií

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Navyse, takymto ciselkom nemozes povedat nic o generalnom stave vstrekovacov - to je len take hausnumero ktore sice NIECO znamena, ale rozhodne neznamena VSETKO.


> Takýchto vyjadrení sa vždy bojím najviac,sú plné nesprávnych informácií a nerozlišujú.Všetko može byť všetko,aj nemusí byť.


tak ako pisem, tieto cisla NIECO znamenaju, ale zdaleka nie VSETKO. Presne to si aj potvrdil v nasledujucich styroch odstavcoch. Dva valce boli na plusovych ~0,40 co je rozhodne varovny prst pri 280.000km, rozhodne by som take cisla neocakaval pri takom najazde. Ja som nemal 0.40 pri STVORnasobnom najazde teda pri milione km, neviem kto ci sa toho mojho stroja volakto chytal kedy a ako - u mna auto preslo poslednych asi 120.000 a tam sa toho urcite nikto nechytal.

Tak ako som masinu kupil 13 rokov dozadu, prakticky s uplne presne takymi istymi korekciami (desatiny sedeli, stotinky semtam utekali ale to je normalne) som masinu posunul dalej bratrancovi na dedinu kde o par rokov vydychne dusu od hrdze, od havarky alebo od neprejdenej STK.

Este raz : tieto cisla NIECO znamenaju, ale rozhodne neznamenaju VSETKO. Potvrdzujem co som potvrdil potvrdeným potvrdením a slávme slávnych slávov slávu !

https://dam.nmhmedia.sk/image/770c8eaa- ... g/1200/630
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V tom je práve tá informácia nesprávna.Všetko sa týka stavu keď sú všetky korekcie mimoriadne dobré,to je 0.0 volaká stotinka.Vtedy je to všetko,lebo to znamená že sú ok vstreky ale aj že je ok všetko okolo kompresie,tj tesné ventily,tesné piesty,dobré rozvody,správne nastavenia,správna dvojhmota,dobré siletbloky.Toto je to všetko. Kedže do korekcií sa premieta vlastne úplne všetko,tak super korekcie sú správa o VŠETKOM.Snáď sa takto pochopíme.Čo i len jedna korekcia mimo super hodnoty znamená že sa o všetkom baviť nemôžme,pretože korekcia nie je viazaná výlučne na vstreky,to sme už písali.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Tak čakal som, že sa dozviem viac a dostanem nejaké relevantnejšie rady..vedú sa tu polemiky o vstrekoch čo je dobre a čo nie a uberá sa to niekam mimo môjho problému..
Pýtyl som sa vás p. Hlavatý či by ste sa mi vedel na to auto pozrieť-resp. či by ste mal čas niekedy..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

aj ti na tu otazku uplne presne a uplne jasne odpisal. Hladaj.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Jééééžiš jasné našiel som :3035:
Nejako som si to nevšimol tam naspodku ..
Oki chápem..
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Tak neviem páni či toto ešte niekto po čase prečíta, ale cez víkend bolo pekne tak som na audine vymenil palivový a vzduchový filter a taktiež všetky žhaviče..
A kedže bolo pekne tak že reku idem kuknúť či niečo nezistím ja, ked "odborníci" v dvoch servisoch zlyhali.
Dal som dolu koleso a skúšam rukou poloos..mal vôlu cca 3 mm v horizontálnom pohybe tzn.že pri pohybe od motora ku kolesu chodila 3 mm..horu dolu-teda zem nebo nemala vôlu žiadnu..
Na druhej strane vôla aj 4 mm..tak to je jedna vec čo to môže spôsobovať ak sa nemýlim..no a zobral som si pajser, že skúsim prekontrolovať ramená..a spodné vlečne rameno si pekne chodilo horu dolu v silentbloku aj 3 cm..dokonca aj rukou som s ním dokázal pohýbať nejaké 2 cenťáky..a na oboch stranách rovnaká vôla...čiže ramená su objednané a cez víkend ich mením..
Tak čo to potom robí v tých servisoch za luzrov, ked nezistili ani toto???ved to je elementárna a teda základná vec popajsrovať ramená na podvozku ked niekto príde že mu chveje auto...prdele aj s nimi....
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

Ahoj vyriesil si tu zavadu?
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Ahoj,
NO vymenil som tie zadne ramená a takisto aj čo maju audiny aj tie vrchné dve čo sú na tlmiči-tie ani neviem ako sa volajú. Potom som vymenil obidve poloosi predné-zadne som nemenil, nakoľko nemali žiadnu vôlu a nevibruje autom ale najviac na volante.Čiže to musí ísť z niečoho na prednej náprave. No čo Ti poviem..zmiernilo sa to snáď o 30-40% ale stále to tam je...čiže dodnes sa to nejako nevyriešilo..ešte by som mal vymeniť predné tlmiče aj horným uložením, lebo to je posledná nevymenená vec na prednej náprave, síce su tam ešte tyčky s čapmi riadenia, ale to je pevné ako skala, bez akejkoľvek vôle..a završiť to nastavením geometrie, pretože robiť ju počas nejakých výmen komponentov nápravy bolo zbytočné..
Máš nejaký tip pre mňa čo by to mohlo byť ked sa zaujímaš či som to vyriešil?
Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Ak to cítiš najviac na volante tak máš vôľu v riadení a na to pomôže len komplet výmena za nové/repas ak sú tyčky a čapy pevné a pneu si kontroloval lebo staré vedia tiež urobiť galibu
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

Praveze riesim rovnaky problem na tom istom aute.. Ked pridavam len mierne nic ale ked dam pol plynu auto tak cuka, vibruje.. A ked dam plny tak to zas nerobi.. Mne to pride ako poloosy ale nechapem ze ked mu uderim plny tak to necitit... Mne to pride ako keby od kardanu aj v zakrute to tak vibruje viac.. Potreboval by som to jasne zdiagnostikovat
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Tak ja mám skôr problém ked to zosliapnem na podlahu..vtedy to zavibruje..alebo ked sa auto dostane "do záberu" napríklad nejaký strmší kopec, kde treba viac pridať..ked pridám pomaly, resp. idem normálnou jazdou, tak auto nič nerobí...
Alebo idem nejaku zákrutu napríklad 50 tak sa nič nedeje..ked ju prejdem 35 tak mierne vibruje...ale akonáhle vyrovnám volant tak nič..alebo ked cúvam a vytočím naplno kolesá do niektorej strany, tak vibruje celé auto..v rýchlosti trebárs 5 km..ked vyrovnám tak nič...
Ono najhoršie je že to je quatro..čiže 2x problém...predné poloosi som vymenil a nepomohlo..aj ked tie pôvodné boli podla mna na šrot..som chytil tú tyč a zatriasol, tak sa klby na koncoch hýbali do strán ako huspenina ako keby boli na strunkách z pera :)
Ja neviem čo s tým dalej..auto jazdí, ale iba občas, tak to nejako ani neriešim..našťastie mám druhé a to je bez chyby..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Riešenia sú mimoriadne náročné aj na výbavu aj schopnosti.Asi najnutnejší krok by sa žiadalo oddeliť problém od variácie že je to problém motora,a to teda môže byť úplne hravo.A aj sa už nespočet krát ukázalo že motor čosi podobné hravo "zvládne".
Problém narastá z počtom valcov a posledný prípad ktorý som neriešil ja ale jaroslavelektro (osemvalec) bol školská ukážka akým kolosálnym problémom to môže byť.Ešte aj obyčajná kontrola vstrekovačov či sacej sústavy,hydroštelov či chyby na niektorej zo štyroch vačiek (pootočenie v zalisovaní) to sú velké výdavky a vysvetľujte majiteľovi ktorý už prišiel v doterajších "riešeniach" o velké peniaze bez náznaku úspechu.Ono sa všetko dá,ale tečú také kvantá hodín práve preto,aby gazda neplatil znova a znova výmeny ktoré neriešia problém.
Takže...oddeliť problém motora od podvozku.Je to smiešne,ale podvozok je to čo je jednoduché pretože je zistiteľné pomerne ľahko,pokiaľ je ovšem dielňa vybavená a diagnostik vie.Že sa nič z dostupných techník overovania nepoužíva (alebo o nej nie je ani vedomosť) pritom dielňa takú prácu prijme,tam je asi základ problému.Takže sú vlastne dva okruhy problému,prvý trpezlivo dohladať príčinu,druhý dať si kvantá času zaplatiť.Hlavne ak sa ukáže aká kravina za celým vlastne bola.A ešte je tu tretí problém,to je hnev na systém akým veci fungujú,že všetci hlupáci sú aj popri nevyriešení problému finančne zahojený,a ten posledný v rade čo k veci pristúpi zodpovedne lebo niečo vie,kape na cene práce (ochote ľudí platiť inému len preto lebo vie) Aby ste aspoň trochu vedeli prečo málo ľudí cielene radí.
Základ základov čo sa týka samotného problému je ale jednoduchý,ak neviete ako je to ak je to ok,nemôžete nikdy vedieť ak to ok nie je.Keď sa problém vyrieši,pýtam sa (jaroslavelektro) kolegu či tak zaujímavý prípad neopíše na FCD diagnostickom fóre.Nie,a z jednoduchého dôvodu.Stálo ma to veľa námahy,iný má prísť k tomu ako slepé kura k zrnu ? Takto ozaj najlepší budú tými najhoršie prosperujúcimi.každá volná koruna ide do výbavy a zárobok má taký čo nemá ani výbavu ani vedomosti
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

p.Hlavatý tak poradte kde taký servis hladať?
Vy ste mi naposledy hovorili, že už nerobíte a ak by sa to zmenilo, tak by som nemal za vami problém prísť kamkolvek..
Mňa tipovacia súťaz servisu stála ked sa nemýlim 2300 eur..a hocikomu dám dnes 100-200 čo mi to len identifikuje tak že na rovinu povie: A je to toto!!!
Samozrejme chápem že to nebude na 1 den, ale nech je to niekto taký..mudrlantov premúdrelých som už zažil dosť...
achada
Príspevky: 1055
Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa achada »

hocikomu dám dnes 100-200 čo mi to len identifikuje
Nechyba ti tam jedna nula? :4090:
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

a prečo by mala..ty ideš do servisu s autom a povieš že ti niečo vibruje pri akcelerácií a dáš mu 1000 eur? servis nie značkový robí za 20-25 eur na hodinu..tak to mi chceš povedať že bude niekto 40-50 hodín zisťovať čo tomu je..

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných