Tachometer v míľach
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
samozrejme. Jeep, Cadillac, Corvette, Dodge/RAM mas priamo zastupene v Bratislave, na ameriku zo 70tych rokoch zozenies prakticky akekolvek suciastky na ebayi/u predacov.
Navyse, tie uzasne motorceky 5.7hemi, 6.1, 6.4 a podobne objemy sa viacmenej vobec nekazia, nedokazes to utahať a znicit na rozdiel od europskych trojhrncekov 1.0i 1.2i a podobnych hovadin. Treba si uvedomit ze tie motory tocia katastrofalne malinke otacky, Voyager jazdi s 3.6i hlupym sestvalcom 140km/h na 2000rpm [!], Escalade pri 160km/h toci asi 2100 rpm na osemvalci (este raz si pozri tie cisla, ved ten motor ani nevie ze nieco robi...
Automaty su take ako vsetky, niektore nachylne na zaobchadzanie a vymeny oleja, niektore vydrzia viac, vseobecne americky automaty nemaju problem dozit pol miliona.
Míľ samozrejme. Su niektore typy ktore boli viac pruserove ako ine, klasika aj v europskej produkcii sa najde, ale nie je ich vela.
Americke auta sa prilis moc neservisuju oleje, brzdy, raz za sto rokov naprava (pozor, tam nie su čapíky ako na europskej premiovej triede, tam su capy hrube ako hlavne z brokovnice ktore nieco aj vydrzia).
Navyse, tie uzasne motorceky 5.7hemi, 6.1, 6.4 a podobne objemy sa viacmenej vobec nekazia, nedokazes to utahať a znicit na rozdiel od europskych trojhrncekov 1.0i 1.2i a podobnych hovadin. Treba si uvedomit ze tie motory tocia katastrofalne malinke otacky, Voyager jazdi s 3.6i hlupym sestvalcom 140km/h na 2000rpm [!], Escalade pri 160km/h toci asi 2100 rpm na osemvalci (este raz si pozri tie cisla, ved ten motor ani nevie ze nieco robi...
Automaty su take ako vsetky, niektore nachylne na zaobchadzanie a vymeny oleja, niektore vydrzia viac, vseobecne americky automaty nemaju problem dozit pol miliona.
Míľ samozrejme. Su niektore typy ktore boli viac pruserove ako ine, klasika aj v europskej produkcii sa najde, ale nie je ich vela.
Americke auta sa prilis moc neservisuju oleje, brzdy, raz za sto rokov naprava (pozor, tam nie su čapíky ako na europskej premiovej triede, tam su capy hrube ako hlavne z brokovnice ktore nieco aj vydrzia).
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 101 neregistrovaných