Dacia Sandero 0.9 tce , LPG - kolísanie otáčok po štarte

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Loslamos
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 16.01.2020 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Loslamos »

Okej nehadam sa ale mám podobnú skúsenosť ako píše zadávateľ témy a kamarát mechanik mi poradil že to bude buď lambda sonda alebo rozladene LPG
... Že posledné 5 km mám ísť na benzín a ak potom štart bude v pohode tak je to rozladený systém ... Snažil som sa pomôcť to čo bolo radene mne ????
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ale nenapísal si či ti to aj pomohlo, ak ano, na akom motore a aký system lpg. To sú dosť podstatné veci.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

no ved vsetko bolo povedane, nic neni pokazene na aute, treba aby doladili plyn, obmena benzinu je nutna vec, takze tolko chodit k montaznikom, az to bude uspokojive, je to typicka vec na prerobenych sporakoch, cim novsia euro norma, tym.horsie...nakolko sa moc spekuluje so startovacou davkou, mna este napadlo, keby chiptuner posunul mapy studeneho startu na hodnotu, co dostane motor v zime, mohlo by to tak fachcit...apropo problem je iba v stave, ked motor ide bez doverihodneho signalu lambda, ked lambda sa zohreje, uz to ukoriguje motorova jednotka
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Loslamos, prj startovani lamda sonda s bohatostou zmesi nema nic spolocne. Dolezita je teplota. Lamnda sonda sa musi zohriat.
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

oco13 napísal:RJ si začne všímať hodnoty z jednej alebo aj oboch sond až po dosiahnutí prevádzkovej teploty. Dovtedy ako keby tam ani neboly. lol
na novych autach je situacia ina, sondy su siropasmove, vyhrievane , 2ks pred a po kate. stare auto pokial nedoslo k zohriatiu, islo emisne "po pamati"
Loslamos
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 16.01.2020 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Loslamos »

Robilo to na alfe 2.0 ts rv. 2001 tuším ...už nepamätám presne mal som ju dávno... Systém bol talianske Lovato to si pamätám lebo bol problém to tu celkom servisovat ... A aj ta mala 2 lambda sondy pred katalizatorom a ešte jednu diagnosticku za katalyzátorom ... A áno pomohlo to...
milanrk01
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 13.05.2012 14:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milanrk01 »

Skus este jednu vec. Ked budes vediet, ze ides jednoducho vypnut motor, prepni LPG manualne na benzin, nechaj chvilu povrcat a vypni motor. Potom rano skus nastartovat.
cehotic
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 05.03.2020 09:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cehotic »

Ja som riešil to isté.. zmeraj kompresiu a ventilové vôle či sú v norme.

LPG je svinstvo a nepasuje do každého montora. Ak nemáš tvrdené sedla ventilov tak ti LPG dodrbe motor aj za 30t km a može ti ho montovať aj Hatiar aj Svidník a bude ti to figu platné..
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

sipkova ruzenka sa prebrala po 100rocnom spanku?
nebavime sa o opli z 1995. lol
ten tce motor je rovnaky aj s origo plynom od vyroby....
cehotic
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 05.03.2020 09:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cehotic »

Aby nebol majiteľ prekvapený až zmeria ventilovú vôľu...

Aj ja som menil všetko možné aj nemožné kvôli problémom so štartovaním studeného motora, ktoré mi žiadny servis / meniči nevedeli diagnostikovať .. a ktorý mal 40k km najazdených na LPG. Celkový nájazd bol 100k km..

Nastavoval som LPG aj vo Svidníku aj vo Zvolene.

Dokonca som dal spraviť generálku motora.. to jedine pomohlo a v domnení že je to poriesene som najazdil ďalej 20k a problémy začali opäť...

Niektoré motory proste nie sú vhodné na LPG.
Taká stará klasika ako 1.6 MPI zožerie LPG bez problému, ale zapojte ho do nového motora a môžete sa s ním rozlúčiť. Samozrejme, že LPG servisy budú vravieť opak, veď to je ich biznis, ale stačí sa spýtať majiteľov a to už budete mať iný pohľad ....


LPG servisy by LPG namontovali aj do kosačky ak by sa natom zarobili .. veď to je ich biznis.

Väčšina nových áut s priamym vstrekom, turbom, vysokým kompresným pomerom nie je vhodná na LPG ...

To že Dacia predáva auta "od výroby" na LPG je len dôsledok EKO politiky EU, keď dacia si nemôže dovoliť hybridy, ktoré by jej znižovali celkové CO ponukaného fleetu, tak to poriešili jednoducho s LPG.

LPG od výroby nemusí byť žiadna výhra .. viď problémy majiteľov Oplov ...
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

0,9tce je nepriamy s vrtulou.. spolahlivejsi ako 1,3tce....

znova som si precital prvy post, proste problem je v nekvalite vsetkych paliv na sk...aditivacia je povinna.... lol

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných