Škoda Octavia 1,9TDI - horúci palivový filter

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

niveaman
Príspevky: 262
Dátum registrácie: 09.09.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Škoda Octavia 1,9TDI - horúci palivový filter

Príspevok od používateľa niveaman »

Čaute, kamarát ma nasledovný problém s Octaviou 1,9TDI 77kw, rv 2010, naj.170tis.km, že má horúci palivový filter po krátkej jazde. Stretli ste sa už niekedy s takým problémom? Čo to môže byť?
Ďakujem.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ty kokso za 35 rokov používania automobilov ma na žiadnom nenapadlo skúšať teplotu palivového filtra. lol Aké realne problémy mu to sposobuje,alebo čo ho k tomu viedlo?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Lenže tento motor si kolosálny tlak robí priamo vstrekovačmi.Vstrekovače sú v hlave,stlačením paliva na obrovské hodnoty sa aj obrovsky hrejú už touto činnostou,teplota oleja a hlavy v okolí 90°C a oni sú v styku s olejom.Na PD motore teplota paliva dosiahne hravo 70°C (pretekajúcim palivom sú chladené vstreky,nič iné ich chladiť nevie),preto má v návratke od tandemu čidlo teploty.Kedže aj teplota paliva je jedna z veličín pre výpočet vstreku tak si to RJ stráži, v diagnostike má svoje údaje kde to možno skontrolovať.V kanáli 007 si môže pozrieť,tam sú všetky tri teploty
niveaman
Príspevky: 262
Dátum registrácie: 09.09.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niveaman »

Neviem ako na to prišiel. Obvolal pár servisov aj originál škoda a ešte nepočuli o takom niečom.
Ďakujem Milan, túto informáciu mu posuniem,aby vedel nasmerovať mechanika čo to bude robiť.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nemusí nič robiť,je to vlastnosť.Na 007 kanáli pozrie teplotu paliva,teploty cca 70°C sú prirodzené.Ak by boli teploty ozaj vysoké atakujúce aj 90°C tak je problém z vrškom palivového filtra,nefunguje správne miesenie stud/teplý (opatrenie proti mrazom)
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

myslim ze tam je aj chladic na spiatocnom potrubi
niveaman
Príspevky: 262
Dátum registrácie: 09.09.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niveaman »

Áno, povedal mi že tam je, ale aj napriek tomu, že je filter tak horúci, že na ňom ani ruku neudrží. Rieši to, tak ak budem mať niečo nové, napíšem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Červeným zakrúžkovaná je teplota paliva na vracačke do palivového filtra....takmer 80°C asi bude trocha páliť ruku že ? Nepoznám človeka čo na tom udrží ruku
[img]https://i.postimg.cc/1VtPzHjJ/a.jpg[/img]
niveaman
Príspevky: 262
Dátum registrácie: 09.09.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niveaman »

Je nejak stanovené aká by mala byť teplota od do ?
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 30 neregistrovaných