Krive kotuce na STK

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

mylis
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pýtam sa či je to tak, pretože volakedy to tak platilo. Len ja som nejako na STK nebol už dosť rokov. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

volakedy platilo ze auto moze mat "kolisavy ucinok brzd" ?
Nemyl si to s emisiami alebo napriklad bezp.pasy na zadnych sedadlach,to je ine.

Myslim ze to prcento bude pre stare auta vacsie ale meraju to urcite.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ale ten velký monitor na STK to robí ako funkciu automaticky,je to tam,je iba na technikovi koľko pozornosti tomu venuje.
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Milan bol som pri teste, ak je chyba tak to zaznamena,maximalne moze technik zopakovat test, darmo nebude technik venovat pozornost ked pocitac vyhodnoti a zaznamena chybu...
zetom
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 29.10.2012 14:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zetom »

Čo sa týka ci ten diel bol originál, tak v eshope bol uvedený ako Nemecka prvovyroba, potom tam bola aj škoda prvovyroba, ale značka kotúča nebola uvedená.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neviem ako je to z takým údajom,nebol predbežne dôvod sa tým zaoberať,bola iba otázka a odpoveď.Ja mám napr vzadu kombináciu kotúčová brzda z bubnom pre ručnú,tam som trocha obavy mal lebo som ručnú vnímal ako málo účinnú.Doslova už ako išiel na valce som mu hovoril že z ručnou nie som vysporiadaný či je dostatočná.On sa potom vyjadril že je ok,tým to zhaslo.Subjektívne som ju vnímal ako slabú,aj keď som ju robil z velkou pozornostou som tie obavy mal.Prekvapilo ma to (aj potešilo)
marfan
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marfan »

Presne rovnaké obavy som mal aj ja tento rok ako som bol na STK s fabiou. Po kontrole sa mi ulavilo brzdný účinok tak ako má byť a aj nesúmernosť OK. Ovalita tiež v norme.

Pri kotúčových takéto obavy nemám preto, radšej vymením kotúče aj dva krát za životnosť bubňov ako mať obavy či to brzdí dobre alebo nie a či to prejde cez STK.

A iné brzdy ako ATE som po zlých skúsenostiach s Ferodo, TRW už nedával.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Bubny nikdy nedosiahnu životnosť kotúčov !
Ja som menil kotúče predné
po 235 000 km (!)
a zadné po nejakých 180 000 km :4012:
Bubny sa menia po 100 000 km.
marfan
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marfan »

Práveže bubny na fabiach vydržia aj 250tkm kým sa zoderú na hranicu.

Môj tato na služobnej fábii 2 po Facelifte mal original kotúče ešte pri 215tkm predok aj zadok a brzdili stále výborne. (original je original).
wilz
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Osobne som tiež menil kotúče okolo 200 tis km, predné platničky pri cca 130 tis, zadné čosi viac.
Som si teraz uvedomil, že kedysi za socializmu, éra Š120, vo firme sme vzdávali hold dispozičnému šoférovi, ktorému na firemnej Š120 v Bratislave vydržali predné platničky cca 45 tis.km. Všetci ostatní sme na našich autách museli meniť omnoho skôr.
Ale to jazdil tak, že ku križovatke vždy doplachtil, pokiaľ možno takmer žiadne brzdenie.
Takže raz darmo, išiel vývoj dopredu, diely podvozku aj motora vydržia dnes násobne viac ako pred nejakým 30 rokmi.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

laco1871 napísal:Bubny nikdy nedosiahnu životnosť kotúčov !
Ja som menil kotúče predné
po 235 000 km (!)
a zadné po nejakých 180 000 km :4012:
Bubny sa menia po 100 000 km.
nejak neviem pochopit ze preco zadne vydrzia menej ako predne , ta sa mi este nikdy nepodarilo
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

uplne v pohode, jednak to zalezi pripad od pripadu ako to ma ten ktory serbel dimenzovane, dalej od medzikusu, jak sa v prislusnom serbli chova...taka panicka co jazdi na zatiahnutej rucke odpali vselico, za rekordne kratky cas, to len tak pre predstavu ze sa neda, lacko tiez dava obcas prihody z nataceni, kde zastane foton v casopriestore, pokruti hlavou a potom zas ide svojou cestou... :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 87 neregistrovaných