Krive kotuce na STK
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 29.10.2012 14:19 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neviem ako je to z takým údajom,nebol predbežne dôvod sa tým zaoberať,bola iba otázka a odpoveď.Ja mám napr vzadu kombináciu kotúčová brzda z bubnom pre ručnú,tam som trocha obavy mal lebo som ručnú vnímal ako málo účinnú.Doslova už ako išiel na valce som mu hovoril že z ručnou nie som vysporiadaný či je dostatočná.On sa potom vyjadril že je ok,tým to zhaslo.Subjektívne som ju vnímal ako slabú,aj keď som ju robil z velkou pozornostou som tie obavy mal.Prekvapilo ma to (aj potešilo)
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19 Zdieľať na Facebook
Presne rovnaké obavy som mal aj ja tento rok ako som bol na STK s fabiou. Po kontrole sa mi ulavilo brzdný účinok tak ako má byť a aj nesúmernosť OK. Ovalita tiež v norme.
Pri kotúčových takéto obavy nemám preto, radšej vymením kotúče aj dva krát za životnosť bubňov ako mať obavy či to brzdí dobre alebo nie a či to prejde cez STK.
A iné brzdy ako ATE som po zlých skúsenostiach s Ferodo, TRW už nedával.
Pri kotúčových takéto obavy nemám preto, radšej vymením kotúče aj dva krát za životnosť bubňov ako mať obavy či to brzdí dobre alebo nie a či to prejde cez STK.
A iné brzdy ako ATE som po zlých skúsenostiach s Ferodo, TRW už nedával.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Osobne som tiež menil kotúče okolo 200 tis km, predné platničky pri cca 130 tis, zadné čosi viac.
Som si teraz uvedomil, že kedysi za socializmu, éra Š120, vo firme sme vzdávali hold dispozičnému šoférovi, ktorému na firemnej Š120 v Bratislave vydržali predné platničky cca 45 tis.km. Všetci ostatní sme na našich autách museli meniť omnoho skôr.
Ale to jazdil tak, že ku križovatke vždy doplachtil, pokiaľ možno takmer žiadne brzdenie.
Takže raz darmo, išiel vývoj dopredu, diely podvozku aj motora vydržia dnes násobne viac ako pred nejakým 30 rokmi.
Som si teraz uvedomil, že kedysi za socializmu, éra Š120, vo firme sme vzdávali hold dispozičnému šoférovi, ktorému na firemnej Š120 v Bratislave vydržali predné platničky cca 45 tis.km. Všetci ostatní sme na našich autách museli meniť omnoho skôr.
Ale to jazdil tak, že ku križovatke vždy doplachtil, pokiaľ možno takmer žiadne brzdenie.
Takže raz darmo, išiel vývoj dopredu, diely podvozku aj motora vydržia dnes násobne viac ako pred nejakým 30 rokmi.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
uplne v pohode, jednak to zalezi pripad od pripadu ako to ma ten ktory serbel dimenzovane, dalej od medzikusu, jak sa v prislusnom serbli chova...taka panicka co jazdi na zatiahnutej rucke odpali vselico, za rekordne kratky cas, to len tak pre predstavu ze sa neda, lacko tiez dava obcas prihody z nataceni, kde zastane foton v casopriestore, pokruti hlavou a potom zas ide svojou cestou...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 87 neregistrovaných