VW Caravelle T5 2010
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
VW Caravelle T5 2010
Zdravím, mám rezervovaný t5 carawellu v Nemecku , my naj. 420000km , má servisku, 2,5 TDi 96 kW , olej vraj vôbec neberie má niekto skúsenosť s takýmto motorom , čo sa týka životnosti atd ? Dík
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Téma o skoro rovnakom aute - multivan-t5-2-5-tdi-mizne-voda-t9617.html čítaj a uč sa.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Pýtam sa nejakého skúseného , kto mal motor 2,5 TDi ,keďže čítam rôzne recenzie na tento motor , napr TU: Pro T5 byl ale vyvinutý úplně nový motor /kód AXD, AXE ve verzi 96 kW/, hliníkový s činnými plochami válců z alusilu, vstřikováním PD, integrovanou vodní pumpou a pohonem všeho možného ozubenými koly. Jede fenomenálně, ale není bezproblémově kompatibilní s FAP, když začne téct vodní pumpa, tak teče do motoru, ten alusilový povlak se drolí a loupe atd. Servisovat a udržovat ho jde, ale stojí to děsné peníze
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Otec jazdí aktuálne druhé VW T5 2.5 tdi 96kw, na tom prvom sa pri 230 000 zadrelo olejové čerpadlo a šlo z firmy von. Na tom aktuálnom má cez 250 000km, auto jazdí každý deň cca 40km trasy jazdené len jedným šoférom od nova a poviem ti, že na firme majú aj 1.9 tdi a tie sú úplne iný svet, čo sa týka spolahlivosti. Na tom aktuálnom aute sa menili už obe poloosi, prevodovka komplet - manuál, ďalej webasto umrelo, zadné kúrenie nejde lebo na ňom stále umieralo servoklapky, DPF dožíva podla diagnstiky, turbodúchadlo sa menilo ešte v záruke a pred mesiacom hlava motora - praskla. Ináč to auto je v porovnaní s napríklad ducatom brutálne drahé na servis, tie čiastky sú fakt pálky , pozítívum je slušná antikorózna ochrana a robustnosť.
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: foter a 25 neregistrovaných