VW Caravelle T5 2010

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

VW Caravelle T5 2010

Príspevok od používateľa mdrottner »

Zdravím, mám rezervovaný t5 carawellu v Nemecku , my naj. 420000km , má servisku, 2,5 TDi 96 kW , olej vraj vôbec neberie má niekto skúsenosť s takýmto motorom , čo sa týka životnosti atd ? Dík
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Téma o skoro rovnakom aute - multivan-t5-2-5-tdi-mizne-voda-t9617.html čítaj a uč sa.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

Pýtam sa nejakého skúseného , kto mal motor 2,5 TDi ,keďže čítam rôzne recenzie na tento motor , napr TU: Pro T5 byl ale vyvinutý úplně nový motor /kód AXD, AXE ve verzi 96 kW/, hliníkový s činnými plochami válců z alusilu, vstřikováním PD, integrovanou vodní pumpou a pohonem všeho možného ozubenými koly. Jede fenomenálně, ale není bezproblémově kompatibilní s FAP, když začne téct vodní pumpa, tak teče do motoru, ten alusilový povlak se drolí a loupe atd. Servisovat a udržovat ho jde, ale stojí to děsné peníze
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

Aj toto som našiel o motore 2,5 TDi , no neviem čo si mám myslieť o tom; 5 TDI dosť nešťastny motor. vstreky sa po 200 tis. vykyvu v hlave a je po motore.
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

V skratke Je to zastaralý a konstrukcne nešťastne riešený motor, pozri radšej 1.9 alebo 2.0 tdi
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

šak sa prihláste kto vlastnil ten kus so 420 000km nech vie koľko to ešte najazdí bez servisu.... a daj si pozor aj na karoseriu, videl som jednu reportáž ako Pepík kúpil v Nemecku Transportera ktorý Poliak zvaril z dvoch kusov :4012: a Nemec predal ako fajnový kúsok.
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Otec jazdí aktuálne druhé VW T5 2.5 tdi 96kw, na tom prvom sa pri 230 000 zadrelo olejové čerpadlo a šlo z firmy von. Na tom aktuálnom má cez 250 000km, auto jazdí každý deň cca 40km trasy jazdené len jedným šoférom od nova a poviem ti, že na firme majú aj 1.9 tdi a tie sú úplne iný svet, čo sa týka spolahlivosti. Na tom aktuálnom aute sa menili už obe poloosi, prevodovka komplet - manuál, ďalej webasto umrelo, zadné kúrenie nejde lebo na ňom stále umieralo servoklapky, DPF dožíva podla diagnstiky, turbodúchadlo sa menilo ešte v záruke a pred mesiacom hlava motora - praskla. Ináč to auto je v porovnaní s napríklad ducatom brutálne drahé na servis, tie čiastky sú fakt pálky , pozítívum je slušná antikorózna ochrana a robustnosť.
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

Známy mi spomínal , že mal T5 s motorom 1,9 TDi 77kW s ťahal s ním 1300 kg príves a vraj v pohode , no ak áno tak by to bolo dobre riešenie ..
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: foter a 25 neregistrovaných