VW Golf VII - kontrolka prehriatie motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

salofalk
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 22.04.2019 14:55
Zdieľať na Facebook

VW Golf VII - kontrolka prehriatie motora

Príspevok od používateľa salofalk »

Golf 7 1,6TDI po 12km cca 12min jazde zasvietila kontrolka prehriatie motora. Auto som vypol po 10min som naštartoval pršeil 10km ešte do cila všetko ok potom po 10min som prešiel 22km a stale všetko ok. G13 tam je. Som laik.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

G13 má jednu vlastnosť na ktorú treba dať pozor.Pri prehriatí sa v kvapaline vytvoria šlemy ktoré čiastočne alebo až fatálne upchajú prietok v lamelách chladiča aj radiátora kúrenia a zmenšujú prietok.To zase vedie k problémom.Alebo zle kúri alebo sa motor prehrieva,podla toho kde sa upchatie prejaví ako prvé.Táto vec je autorizákom známa a bolo na ňu vydané interný dokument (TPI) k oprave,postupu a vyúčtovaní.
[img]https://i.postimg.cc/684Z1L7p/a.jpg[/img]
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

treba skontrolovat hladinu chladiacej. Na ochladenie zapnut kurenie a ventilator na max, pri zapnutych budikoch, vypnutom motore. Otvorit kapotu, skontrolovat, ci niekde nie su mokre stopy po uniku.
Aky bol profil jazdy, netlacil si to 180 na dialnici tych 12 minut? Nesiel si pod plnym plynom hore kopcom?
salofalk
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 22.04.2019 14:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salofalk »

6km som siel ovec 84 mimo 116 a potom som šiel zvyšných v kolone za kamionom 60 - 70km/hod ak sa auto napoji na diagnostiku aj niečo vypiše?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »