Vyber co2 zvaracky

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

laco1871 napísal:Len som cakal kedy niekto spomenie tuto ho***...
Zvaranie akymkoĺvek nielen trubičkovým drotom BEZ PLYNU je prisne ZAKÁZANÉ!
Nakolko vysledkom nie je zvarený spoj !
schvalne som tam dal "lepenie"
Dráty pro svařování s vlastní ochranou

Náplň má za úkol vytvoření vlastní ochranné atmosféry. To znamená, že při svařování vzniká rozkladem přísad z náplně ochranný plyn, který chrání svarovou lázeň. Z tohoto důvodu již není třeba dodávat do místa svaru ochranný plyn a tím odpadá nutnost manipulace s tlakovými lahvemi.
Trubičkové dráty s vlastní ochranou jsou určeny pouze pro svařování uhlíkových ocelí - pro nerez či hliník dráty s vlastní ochranou NEEXISTUJÍ.
Podmínkou pro použití drátu s vlastní ochranou je tzv. přepólování zdroje. Vždy se proto ujistěte, že Váš zdroj přepólování umožňuje.
si myslim ze na vyfukove pliesky staci rutilka, a na kolajnice bazicka. naco si komplikovat zivot drahymi srandami. :300f:
Oxid uhličitý (lidově céóčko) je u nás stále populární ochranný plyn, zejména v malých provozech a při hobby svařování. Důvodem jeho oblíbenosti je snadná dostupnost a nízká cena. Z hlediska svařovacích vlastností jej ale překonaly aktivní směsné plyny na bázi argonu. Čistý CO2 dovoluje dobrý průvar, ale podporuje formování oxidů a karbidů, které nepříznivě ovlivňují mechanické vlastnosti svarů. Další nevýhodou je, že při čistém CO2 je na oblouku dost vysoké napětí a z toho vyplývá velký rozstřik. CO2 se používá při svařování a navařování nelegovaných a nízkolegovaných konstrukčních ocelí. Není vhodný pro vysocelegované oceli, zvláště pak nerez.
https://www.svarecky-elektrody.cz/svaro ... t-41/t-116
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ešte k tým trubickovym drôtom :
Trubickove drôty boli vyvinuté z dvoch dôvodov:
1.Kvoli lepšiemu pretaveniu zvaraneho spoja,u problematicky zvaritelnych materiálov ,napr.Cr-Mo ocele tzv.nerez,a následne stabilizácii zvaraneho spoja,nakoľko struska na povrchu zabraňuje rýchlemu chladnutiu zvaru .
2.Trubičkovy drat kombinuje v sebe charakteristickú vlastnosť zvárania elektrodou , dobrú pretavitelnosť zvaranych plôch s vysokou produktivitou práce metódou MAG.

Rutilovy drôt je vždy použitý spolu s ochrannou atmosférou CO2,resp.ochranný plyn Corgoñ 18:82 Ar/CO2
Nikto nikdy nenavrhoval použiť trubickovy drôt na zváranie bez ochrannej atmosféry !
Naposledy upravil/-a laco1871 v 04.08.2020 02:08, upravené celkom 1 krát.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Neviem z akého dôvodu sa tu spomína zváranie koľajníc....:::
Zváranie koľajnic termitom, patrí medzi hutnícke procesy,nie medzi zváranie.,
marek.x
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek.x »

Rozhodol som sa pre omicron 206,kusok od PB niekto predava komplet za 600€ s dvoma flasami,ventilom,horakom... Vraj ma odvarene len 15 hod. Tak pojdem na nu pozriet. Este raz vsetkym dakujem za rady.

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných