Audi A4 2.0 TDi 103 kw BLB - pri teplom štarte tažko nabehne

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sniperfedo
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 20.12.2008 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniperfedo »

lakinooo napísal:sniperfedo oni ti dobre povedali...[/quot
e]
myslel si tym ze treba zvysit davku vstreku? softwarovo? ci repas starteru?
ina v servise mi typek povedal ze novy starter/ praca=360eur. tak som to hned zamietol. aj ked to nakoniec bude starter, tak ho viem zohnat za polovicu.
fakt neviem co s tym robit...
sniperfedo
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 20.12.2008 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniperfedo »

mhlavaty napísal:Ak niekto považuje problematiku okolo štartéra za nezmysel a hladá problém v softe,musím ho upozorniť že koná v hlbokej nevedomosti.(To slovo treba nahradiť iným,nie je to nevedomosť,je to nehovorenie pravdy).Ak ten kto tú výmenu štartra navrhol,to urobil na základe merania osciloskopického merania strát napätí a prúdov,vie čo radí a ja radím robiť to,čo sa robiť má.A to je odstranenie problému a nie jeho obchádzanie a riešenie dôsledkov.Ano,obchcať to ide,ale klamete stroj,klamete seba.Ja viem že dolahla kríza na peňaženky ale nerobme z toho cnosť.Ak vám poriešim štartovanie za dvadsať minút za klávesnicou a bude to stáť pár eurí a ja budem ťažký king,ja viem čo bude nasledovať.Predaj auta.Pre každého 103 kw je povel posunúť stroj ďalej,teraz,kým "tak pekne ide" a ešte aj perfektne štartuje.Ale keby ten stroj mohol,rozkope mi zadnicu.Kto chce trochu viac o tom prečo a začo,nech si zabehne na odbornejšie fóra kde je počet profesionálov na počet príspevkov opačný.Ideálne by bolo na vyhradene profesionálne zamerané,ale tie sú spoplatnené.
ja by som nemal problem ani mozno kupit ten starter- kebyze viem na 100perc ze chyba je v tom a je to najefektivnejsie riesienie- ale ked to nakoniec nebude v startery? a ked to nakoniec bude iba vo zvyseni davky vstreku ? size nemam predstavu co by stalo softwarove nastavennie. ak by tam nebol velky rozdiel, tak je jasne ze novy starter by bol vyhodnejsi. preto neviem co robit pretoze na forach 100 ludi=100 chuti.
nejako to uz len zriesim.
ak by mal niekto seriozneho servisaka ktory vie odborne poradit (a nie len kus za kus) tak sem s nim. dik
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Snáď som to napísal jasne,mám pocit že ľudia čítajú ale textu akosi nerozumejú.Test štartéra osciloskopicky snáď ešte kdesi vedia zvládnuť.Darmo Ťa odkážem na www.fcd.eu do textu sa nedostaneš lebo je platený prístup.Aj test ukostrenia je krásna vec a dozvieš sa veci o ktorých 90% mechanikov snáď ani nemá tušenie.Žiadna výmena štartéra (vôbec ničoho) sa nemôže konať na slepo !!!
Budem mať trocha viac času tak systém paralelnej diagnostiky štartéra nachystám do ucelenej podoby a poprosím mp3turba nech to sem umiestni,mne to robí trochu dosť problémy.Nie že by ste si to potom vedeli doma robiť,to nehrozí ani trošilinku,ale aby ste mali vedomosť čo všetko existuje a ako vám to môže pomôcť.A ako vás vie poškodiť manták v monterkách a môže mať na nich vyšité akékolvek logo.
Skús vygoogliť - diagnostika Jantolák,prípadne tam aj zavolať a dojednať .
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

v pohode, priprav materialy a ja to vycapim.




>> nejako to uz len zriesim.

no to som zvedavy...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
janosik93
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 15.10.2009 14:31
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janosik93 »

poprípade aj ja viem takúto diagnostiku urobiť. aj ja ovládam paralelnú diagnostiku osciloskopom :D , riešenie opravy štartéra je riešenie. Pomáha úprava štartovacej dávky.... potom žiadna závada. Robil som to x krát a vždy spokojnosť.
petik08
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 13.05.2009 19:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa petik08 »

Toto si nabudúce odpusti!!!

aky starter a aky software :) nemyslite ze by sa mohla straca nafta z hlavy...mozno staci vymenit gumicky na vstrekovacoch a mozno bude prasknuta hlava...skusil by som tie gumicky a ideme dalej!! :2f93:
janosik93
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 15.10.2009 14:31
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janosik93 »

sniperfedo : Ak ti nieje ďaleko zbehnúť do Sp novej vsi, tak mi napíš správu a spravím ti to.
Naposledy upravil/-a janosik93 v 23.12.2011 09:46, upravené celkom 1 krát.
janosik93
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 15.10.2009 14:31
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janosik93 »

petik08 : komu tu nadávaš. myslíš, že už som neskúšal po autách rôzne veci meniť? gumičky na vstrekovačoch šli vždy ako prvé a vieš, čo to pomohlo? no prd a broky. oprava štartéru a uprava štartovacej dávky pomôže.... myslíš že napr u rotačných čerpadiel by pomohla výmena gumičiek, ked tam žiadne niesu?
Skypo122
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 30.12.2008 11:57
Zdieľať na Facebook

Zlý občasný štart za studena aj za tepla, akoby bez nafty

Príspevok od používateľa Skypo122 »

Zdravim.
Mal by som záujem o serióznu radu.
Nie som na fórach a mám problém pri štarte.
Za studena, tepla, občas akoby bez dostatku nafty na všetky valce. Po štarte krásny kultivovaný chod bez náznaku vynechania.
Motor 103 je, Audi a4 automat, 2008 rv.
220 000 km servisovana.
Vopred ďakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Viac a zrozumiteľnejšie...alebo cigánka s kartami

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných