VW GOLF 4 1.9 TDi 66kw vs 96kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 28.08.2019 21:42 Zdieľať na Facebook
VW GOLF 4 1.9 TDi 66kw vs 96kw
Zdravim vlastim golf 4 1.9 tdi 66kw nejaky ten cas a pride mi to celkom slabe a chcel by so nieco silnejsie ale zachovat malu spoterebu. Oplati sa ist do 96kw motora alebo tam nieje velky rozdiel?
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Medzi 66kW a 96kW je kolosálny rozdiel.Rozdieľ v spotrebe by som pokojne zadedbal a nebral do úvahy.V otázke čosi nesedí.Ak má niekto 66 kW verziu,je to pre dlhú výdrž a pre spotrebu a preto lebo je umiernený jazdec.Ak má zrazu potrebu výkonu tak asi preto lebo by rád jazdil s trocha väčšou dravosťov.Ak chcem trocha viac výkonu tak asi tomu občas strihnem po ušoch. To zo žiadneho hladiska nie je problém,dokonca ten motor to v mnohých veciach odmení,a paradox Tdi,spotreba je v podstate nemenná.Je to dané tým že sa jazdí v lepšom a úspornejšom spektre.Motor nech má akékolvek kw tak na jazdu z jedným aj druhým motorom k určitej rýchlosti potrebuje takých istých kw od jedného aj od druhého motora.Všetko nad je prebytok.Akurát sa mení zrýchlene a konečná rýchlosť.
Ak by platilo že 96 kW je o 1/3 väčšia spotreba,tak Tdi by nechcel ani pes.Naštastie to tak nie je.
Malý detail je že 66kW može byť tak rotačka ako PD,a 96 kw je iba Pd motor,takže otázka postrádá informácie
Ak by platilo že 96 kW je o 1/3 väčšia spotreba,tak Tdi by nechcel ani pes.Naštastie to tak nie je.
Malý detail je že 66kW može byť tak rotačka ako PD,a 96 kw je iba Pd motor,takže otázka postrádá informácie
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Opravujem sa - sám seba sám - pri využívaní tej tretiny výkonu navyše je spotreba aj adekvátne vyššia. Vyskúšané osobne na VW Caddy Maxi 77kw - priemerná spotreba za tri mesiace preshovala 12l Potom som vyfasoval kárne za poškodzovanie firemného majetku - a spotreba bola razom menej ako polovica.
A ešte k tým spotrebám cca mesiac dozadu som mal krásnu možnosť porovnať diesel verzus lpg
NZ - BJ a nazad 2,0HDI 66KW s plným vozíkom tankované 80eur
na druhý deň to isté len s 1,8 16v + lpg 80kw rovnaký náklad aj vozík a tá istá trasa, tankovanie za 45 eur. Obidve cesty za volantom ja a ano samozrejme oba auťáky podtočené ako vždy keď jazdím ja. A ano na dialnici som išiel max 90
A ešte k tým spotrebám cca mesiac dozadu som mal krásnu možnosť porovnať diesel verzus lpg
NZ - BJ a nazad 2,0HDI 66KW s plným vozíkom tankované 80eur
na druhý deň to isté len s 1,8 16v + lpg 80kw rovnaký náklad aj vozík a tá istá trasa, tankovanie za 45 eur. Obidve cesty za volantom ja a ano samozrejme oba auťáky podtočené ako vždy keď jazdím ja. A ano na dialnici som išiel max 90
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 17.09.2010 16:27
- Bydlisko: PN Zdieľať na Facebook
Majtri, trochu pokročím v téme.
Má dnes stále zmysel kupovať jazdenku s 1.9 TDI?
Kontrétne jeden z posledných modelov, 77 kW PD ?
Koncern síce nemám rád, ale Touran mi príde praktické MPV vo svojej triede.
A pri tomto ospevovanom diesli by som to možno riskol, aj ked ročný nájazd 20 tis. je na hranici benzin/diesel.
Má dnes stále zmysel kupovať jazdenku s 1.9 TDI?
Kontrétne jeden z posledných modelov, 77 kW PD ?
Koncern síce nemám rád, ale Touran mi príde praktické MPV vo svojej triede.
A pri tomto ospevovanom diesli by som to možno riskol, aj ked ročný nájazd 20 tis. je na hranici benzin/diesel.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 17.09.2010 16:27
- Bydlisko: PN Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak sa občas niečo mimoriadne podarí,tak do toho vreca určite patrí Touran z daným agregátom.Dnes je problém nájsť medzi autami posledného obdobia auto,ktoré by bolo servisne tak priateľské ako Touran.Väčšina ľudí nad tým mávne rukou a zaujíma ich uhlopriečka displeja.Pritom to je ten prvok,ktorý robí opravy pohodovými alebo za účasti vybraných slov,resp úkony sa pre nepríjemnosť práce iba zaplatia,nevykonajú sa (kto by skontroloval ?) Touran je školská ukážka toho dobrého.
U nového stroja to nemusí zaujímať,ale s pribúdajúcimi km sa to už delí na autá ktoré majú dvere vždy otvorené,a tie ktoré ani bohovi.Ja volám tie autá - servisne nepriatelské.
Ak niekto nechápe v čom je taký rozdiel,tak to lahko pochopí na príklade.Dobiť sa k možnosti napichnúť konktor základného čidla života motora tj čidlo kľuky,to môže trvať 20 sec ale aj dve hodiny.Pretože treba demontovať spústu vecí aby bol prístup,ok napichne sa.Ale potom to treba zložiť aby bol stroj schopný štartu.A to platí pre všetko.Kde je všetko dobre prístupné sa mína zlomok času na ten istý úkon čo sa inde robí dlho a z vybranými slovami.Majiteľ Touranu nemusí hladať pilinky na dne paliváča ani cukať lebo bude meniť dvojhmotu.O desiatej sa začne a čtvtej jazdí (jedne človek)
Preto som písal o sympatiách,lebo dobre viem čo vie urobiť zlá skúsenosť.Ludia čo začali z dieslom na Tipo */ Tempra....ešte desať rokov nechceli o diesli ani počuť,takú hrôzu im ten klepotavec naháńal.
U nového stroja to nemusí zaujímať,ale s pribúdajúcimi km sa to už delí na autá ktoré majú dvere vždy otvorené,a tie ktoré ani bohovi.Ja volám tie autá - servisne nepriatelské.
Ak niekto nechápe v čom je taký rozdiel,tak to lahko pochopí na príklade.Dobiť sa k možnosti napichnúť konktor základného čidla života motora tj čidlo kľuky,to môže trvať 20 sec ale aj dve hodiny.Pretože treba demontovať spústu vecí aby bol prístup,ok napichne sa.Ale potom to treba zložiť aby bol stroj schopný štartu.A to platí pre všetko.Kde je všetko dobre prístupné sa mína zlomok času na ten istý úkon čo sa inde robí dlho a z vybranými slovami.Majiteľ Touranu nemusí hladať pilinky na dne paliváča ani cukať lebo bude meniť dvojhmotu.O desiatej sa začne a čtvtej jazdí (jedne človek)
Preto som písal o sympatiách,lebo dobre viem čo vie urobiť zlá skúsenosť.Ludia čo začali z dieslom na Tipo */ Tempra....ešte desať rokov nechceli o diesli ani počuť,takú hrôzu im ten klepotavec naháńal.
-
- Príspevky: 288
- Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26 Zdieľať na Facebook
Nenechaj sa zmiasť, Touran nie je väčšie auto, Touran je len vyššie auto! Ak ti ide o kufor ber radšej Golf kombi (ak už to musí byť VW), ktorý ho má väčší a praktickejší, nie iba vysoký ako Touran. Ak ti ide o vyšší posed alebo 7 miest ber radšej niečo iné.
Neviem aký máš rozpočet a aký ročník pozeráš, ale skús si prečítať aj toto:
benzinove-mid-mpv-lpg-do-6000-t69532-15.html
prispevok868497.html#868497
To o kufri C-Maxu platí aj pre Touran.
Neviem aký máš rozpočet a aký ročník pozeráš, ale skús si prečítať aj toto:
benzinove-mid-mpv-lpg-do-6000-t69532-15.html
prispevok868497.html#868497
To o kufri C-Maxu platí aj pre Touran.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milanko - akokolvek je auto servisne priatelské, servis stojí čas a peniaze. Viac alebo menej? tá položka tam stále bude. Skúsme hladať auto, ktoré servis nepotrebuje, ktorého vyýmenu olejov a platničiek si spraví majitel nedelu medz kostolom a obedom pred panelákom.
Že také už nie sú?? ach jaj zase sme niečo potento, idem si ja na bazoš pozrieť nejaké to AXko alebo P405 - lebo tie také sú, len už ich je málo.
PSSST : v Novom Tekove som našiel Golfa 2 - to aby sme ostali pri gruppe.
Že také už nie sú?? ach jaj zase sme niečo potento, idem si ja na bazoš pozrieť nejaké to AXko alebo P405 - lebo tie také sú, len už ich je málo.
PSSST : v Novom Tekove som našiel Golfa 2 - to aby sme ostali pri gruppe.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Kamoš teraz rieši a mna bolí hlava...
Do roboty má 2km
Rozmýšlal nad Passatom B6 (podmienka 4x4), diesel 2.0TDI
Internet plný informácii a on nevie že sú problémové 2.0TDI a že další problém pri jeho využití bude DPF
Človek musí posielať članky na dlhodobé testy/recenzie a podobne, kde sa uvádza že radšej zobrať 1.9TDI miesto 2.0TDI
Hovorím mu ked už chce tie poondiate koncernové vergle, tak nech si kúpi Octaviu II, v princípe to isté, ale nemá to zbytočnosti ako problémová šachta pre klúč, nemá to elektrickú ručnú a ked pohladá tak kúpi 1.9TDI bez DPF
Trochu mi to príde stále ako keby som hádzal hrach na stenu, lebo furt ho to nejak ťahá k 2.0TDI (skôr preto lebo sú za lepšiu cenu - však každý je rád že sa toho zbaví) a myslí si že jemu sa patálie asi vyhnú
Do roboty má 2km
Rozmýšlal nad Passatom B6 (podmienka 4x4), diesel 2.0TDI
Internet plný informácii a on nevie že sú problémové 2.0TDI a že další problém pri jeho využití bude DPF
Človek musí posielať članky na dlhodobé testy/recenzie a podobne, kde sa uvádza že radšej zobrať 1.9TDI miesto 2.0TDI
Hovorím mu ked už chce tie poondiate koncernové vergle, tak nech si kúpi Octaviu II, v princípe to isté, ale nemá to zbytočnosti ako problémová šachta pre klúč, nemá to elektrickú ručnú a ked pohladá tak kúpi 1.9TDI bez DPF
Trochu mi to príde stále ako keby som hádzal hrach na stenu, lebo furt ho to nejak ťahá k 2.0TDI (skôr preto lebo sú za lepšiu cenu - však každý je rád že sa toho zbaví) a myslí si že jemu sa patálie asi vyhnú
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
Re: VW GOLF 4 1.9 TDi 66kw vs 96kw
perpetum mobile,,,popin napísal: pride mi to celkom slabe a chcel by so nieco silnejsie ale zachovat malu spoterebu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných