Cadillac STS - komfortná riadiaca jednotka
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 05.10.2019 17:59 Zdieľať na Facebook
Cadillac STS - komfortná riadiaca jednotka
Zdravím páni,
obzerám sa po nejakom netradičnejšom aute a do očí mi "udrel" Cadillac STS s 3.6L motorom z roku 2005, je momentálne jediný inzerovaný u nás aj v ČR.
Má však jednu chybu a tou je "komfortná riadiaca jednotka" ešte som sa s tým nestretol a tak mám otázku, je to vážny problém, resp. môžu nastať nejaké komplikácie? Náhradnú riadiacu jednotku som už našiel na predaj, pýtam sa hlavne načo si dať pri prípadnej obhliadke pozor.
Vopred ďakujem za tipy
(samostatná sekcia pre autá Cadillac tu žiaľ nie je)
obzerám sa po nejakom netradičnejšom aute a do očí mi "udrel" Cadillac STS s 3.6L motorom z roku 2005, je momentálne jediný inzerovaný u nás aj v ČR.
Má však jednu chybu a tou je "komfortná riadiaca jednotka" ešte som sa s tým nestretol a tak mám otázku, je to vážny problém, resp. môžu nastať nejaké komplikácie? Náhradnú riadiacu jednotku som už našiel na predaj, pýtam sa hlavne načo si dať pri prípadnej obhliadke pozor.
Vopred ďakujem za tipy
(samostatná sekcia pre autá Cadillac tu žiaľ nie je)
-
- Príspevky: 1240
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Neviem kolko stoji ta riadiaca jednotka co si nasiel, nechce sa mi hladat... No myslis, ze ked si ju nasiel ty, nenasiel by ju aj predavajuci? Kupil by, vymenil, a bud by si plne funkcne auto nechal, alebo by ho predaval bez zavad a tym padom by sa ho urcite lahsie a skor zbavil...
Nemyslim, ze zavada na tom aute bude spocivat (len) v riadiacke komfortu, tam to bude drahsia zavada, v opacnom pripade by predavajuci postupoval ako som pisal vyssie... Moze to byt kludne utopenec alebo cokolvek ine. Takych uz bolo, ze len kablik treba vymenit, iba toto iba tamto, oprava za 5 korun a podobne. Ked je to len tym, preco to majitel neodstranil uz davno?
Ruky prec, inak ostane hlava v smutku a nepojazdny vrak v zahrade...
Ak sa ti ten Cadillac vyslovene paci, a u nas je len ten jeden, kaslat nan, popozeraj v DE, kde ich je na predaj urcite viac, v roznych cenach, vybavach, najazd a stav si vyberies aky chces.
Nemyslim, ze zavada na tom aute bude spocivat (len) v riadiacke komfortu, tam to bude drahsia zavada, v opacnom pripade by predavajuci postupoval ako som pisal vyssie... Moze to byt kludne utopenec alebo cokolvek ine. Takych uz bolo, ze len kablik treba vymenit, iba toto iba tamto, oprava za 5 korun a podobne. Ked je to len tym, preco to majitel neodstranil uz davno?
Ruky prec, inak ostane hlava v smutku a nepojazdny vrak v zahrade...
Ak sa ti ten Cadillac vyslovene paci, a u nas je len ten jeden, kaslat nan, popozeraj v DE, kde ich je na predaj urcite viac, v roznych cenach, vybavach, najazd a stav si vyberies aky chces.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 05.10.2019 17:59 Zdieľať na Facebook
Vďaka za komentár, mňa táto vec aj napadla ale niekedy je človek tak zaslepený niečím čo sa mu páči, že tieto veci utláča do úzadia.
Ďalšou vecou ktorá nahráva scenáru ktorý si napísal je, že pred pár minútami som našiel inzerát na FB kde sa to auto predávalo asi pred 3 týždňami na iných ŠPZ a od iného predajcu ako je teraz a jedná sa o to isté auto, predávané s tou istou poruchou.
Radšej budem teda hľadať ďalej a priplatím za overené vozidlo.
Ešte raz vďaka
Ďalšou vecou ktorá nahráva scenáru ktorý si napísal je, že pred pár minútami som našiel inzerát na FB kde sa to auto predávalo asi pred 3 týždňami na iných ŠPZ a od iného predajcu ako je teraz a jedná sa o to isté auto, predávané s tou istou poruchou.
Radšej budem teda hľadať ďalej a priplatím za overené vozidlo.
Ešte raz vďaka
-
- Príspevky: 1240
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 778
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
Ano. Gratulacia.lorak777 napísal:si svetly priklad, ako a preco sa spytat na tomto fore a ako reagovat na odpovede, tak vela stastia a rozumu v dalsom vybere...
Ak budes chciet od niecoho odhovorit, hocicoho, si spravne...
Nevravim, ze nemate v tomto pripade pravdu, ale tento vyrok mi pride poriadne tragikomicky...
Naposledy upravil/-a aristoteles v 09.07.2020 20:50, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 24.12.2014 20:44 Zdieľať na Facebook
nebral by som to auto. Je v tom motor GM HFV6 tiež nazývaý alloytech V6. Je to veľmi poruchový motor žravý motor. Resp. dynamika toho motora nieje adekvátna k jeho šialenej spotrebe. Sú tam komplikované rozvody zložené z troch reťazí, mnohých španovákov a dvoch "nedzistupňových" ozubených kolies. Tieto rozvody často odchádzajú, naťahujú sa reťaze a vysekávajú sa kolesá. Výmena je drahá a diely rozvodov ťažko dostupné.
Ďalej je tam štvorité variabilné časovanie vačiek, ktoré je rovnako nespoľahlivé.
Motor máva tiež problémy so spotrebou oleja, zanášaním karbónom a zadieraním.
Možno ho tiež nájsť v alfe 159 3.2, vitare V6 či opli insignia.
Neodporúčam
Ďalej je tam štvorité variabilné časovanie vačiek, ktoré je rovnako nespoľahlivé.
Motor máva tiež problémy so spotrebou oleja, zanášaním karbónom a zadieraním.
Možno ho tiež nájsť v alfe 159 3.2, vitare V6 či opli insignia.
Neodporúčam
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
v roku 2005 este urcite neboli Pentastary, tie prisli az 2010. Dofrasa vlastne ani High Feature (HF) v6 motory neboli, tie nastupili az 2007 tusim... Karbonom sa zanasaju len priamovstrekove verzie, neskorsich rokov vyroby, pretoze to je principialny problem vsetkych priamovstrekov - ziadny nepriamovstrekovy motor sa nikdy zanasat nebude pretoze prave sposob dopravy paliva do valcov ho cisti, kedze benzin je jedno z najlepsich cistidiel na svete. Aj mnohorocne naftove pripecene karbony utrie na jedine zamavanie stetcom, vyskusane.
yay takze edit, boli viacere verzie HFv6 motorov a prva sa vyliahla v 2004tom : https://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
Noooo nie je to az take zle https://vimeo.com/191058381
yay takze edit, boli viacere verzie HFv6 motorov a prva sa vyliahla v 2004tom : https://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
Noooo nie je to az take zle https://vimeo.com/191058381
-
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 24.12.2014 20:44 Zdieľať na Facebook
Koľko si tých motorov robil ? Nehovorím o zanášaní sacích kanálov.
Ten motor má (podľa mňa) zle vyriešené odvetrávanie kľukovej skrine ktoré je riešené cez 1.2mm dierku na jednej hlave a asi 5mm dierku na druhej.
To že je obvykle potrebné vyložene zoškrabávať hrudy karbónu aby sa dali založiť nové rozvody asi v poriadku nieje. Tie mimochodom nejdú kúpiť komplet. Jedine bez medzistupňových kolies. S kolesami je dostupná len čína ktorá vydrží 20t km atd..
Ak je ten motor v danom aute založený pozdĺžne tak sa to servisovanie ako tak ešte dá prežiť. Ak je priečne tak to je koniec.
Za mňa je to šrot. Sú tam trysky na ostrekovanie piestov ktoré sa zalepia a potom motor stráca tlak oleja na voľnobehu (ostanú stále otvorené). Každé jedno olejové čerpadlo čo som z toho vybral bolo totálne zodraté.. Neviem prečo, u iných motorov s trojnásobným nájazdom býva ok. Vaňa nejde zložiť pokiaľ sa nedá dole prevodovka a prsia.. Výkon nikde a spotreba extrémna ale ak to niekto chce
Ten motor má (podľa mňa) zle vyriešené odvetrávanie kľukovej skrine ktoré je riešené cez 1.2mm dierku na jednej hlave a asi 5mm dierku na druhej.
To že je obvykle potrebné vyložene zoškrabávať hrudy karbónu aby sa dali založiť nové rozvody asi v poriadku nieje. Tie mimochodom nejdú kúpiť komplet. Jedine bez medzistupňových kolies. S kolesami je dostupná len čína ktorá vydrží 20t km atd..
Ak je ten motor v danom aute založený pozdĺžne tak sa to servisovanie ako tak ešte dá prežiť. Ak je priečne tak to je koniec.
Za mňa je to šrot. Sú tam trysky na ostrekovanie piestov ktoré sa zalepia a potom motor stráca tlak oleja na voľnobehu (ostanú stále otvorené). Každé jedno olejové čerpadlo čo som z toho vybral bolo totálne zodraté.. Neviem prečo, u iných motorov s trojnásobným nájazdom býva ok. Vaňa nejde zložiť pokiaľ sa nedá dole prevodovka a prsia.. Výkon nikde a spotreba extrémna ale ak to niekto chce
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: fzubaty a 12 neregistrovaných