VW Passat CC - ventilátor po vypnutí motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

-happy-
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 23.05.2020 08:56
Zdieľať na Facebook

VW Passat CC - ventilátor po vypnutí motora

Príspevok od používateľa -happy- »

Ahojte, včera som bol pozrieť jedno CC-čko, keďže mám záujem takéto auto kúpiť a keď sme auto vyskúšali, vypli motor, tak na aute stále bežal ventilátor chladiča (alebo sa zapol pri vypnutí motora, neviem). Ono to takto má byť alebo kvôli čomu sa mohol zapnúť ventilátor ak motor nebol prehriaty? Len tak preventívne? :D

Ďakujem.
pedro727
Príspevky: 1119
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

Preco prehriaty?
Dosiahla sa teplota na zopnutie ventilatora, tak sa zapol,ak dochladi tak sa vypne. Chyba by bola ak by nevypol.
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Ak to bol diesel, mohlo to byť ešte kvôli DPF. Začala sa regenerácia.
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

Alebo je RJ ventilatora v nudzovom rezime
lukoluky
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 14.01.2018 12:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukoluky »

Tak na viac autach ked som bol pod kapatou je vystrazna nalepka davat pozor na ventilator a nepchat tam zbytocne ruky pretoze sa moze zopnut. Hlavne ked je teplejsi motor. Alebo koli klíme. Ten mi to robieval obcas.

Ale ako casto sa to stava? Mne mozno tak raz za zivot ze si ani nepalatam kedy na akom aute a za akych okolnosti.

Ak ste auto poriadne skusali ze ste mu nakladali ze bol prehriaty motor moze byt.

Ale zase ani vonku este nieje 40 stupnov. Nejaka mucha tam asi bude.
miminko23
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 09.10.2009 08:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miminko23 »

Zdravim, mne to robilo pri nedokoncenom vypalovani filtra pevnych castic, odvtedy mam obd konektor a cez aplikaciu DPF prostrednictvom bluetooth mi ukazuje stav a priebeh vypalovania. Sikovna vec, len neviem preco to palubny pc neukaze vodicovi automaticky sam.
nodopocutia
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 25.03.2012 17:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nodopocutia »

Mne to robí tiež, keď mu nakladám, po vypnutí motora sa vzopne. Audi a5 tfsi
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

u dizla je to koli dpf motor bol vypnuty pocas regeneracie.a neraz sa to stalo aj napr na 1,5 rocnom superbe po 1200km jazde.prisli sme do ciela poslednych 20km ustalena rychlost a dpfko pri zaparkovani vypaluje.auto malo ani nie 50000km.

u benzinu sa to zopina samovolne ak cidlo dosiahne svoju teplotu napr aj po vypnuti motora.motor je rozpaleny a zrazu sa vypne.horuca voda v hlave valcov ktora sa zohyna a chladic studeny.je lepsie to nechat pobezat na volnobeh nech to prudiaca voda trocha ochladi alebo pred cielom aspon par km ist normalne.najlepsi su taky co hore kopcom auto tlacia naplno pridu na vrchol a vypne to.hned je vsetko poprehrievane aj motorovy olej.ten je najviac prehrievany.

motorovy olej napr superb 2,0 tdi v zime vonku -5 pri jazde rychlostou 180km/h v nemecku ma teplotu aj 115 celzia.u benzina bmw 328i 150 celzia pocas jazdy.
-happy-
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 23.05.2020 08:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa -happy- »

miminko23 napísal:Zdravim, mne to robilo pri nedokoncenom vypalovani filtra pevnych castic, odvtedy mam obd konektor a cez aplikaciu DPF prostrednictvom bluetooth mi ukazuje stav a priebeh vypalovania. Sikovna vec, len neviem preco to palubny pc neukaze vodicovi automaticky sam.
Ahoj, prosim ta, môžeš mi napísať, ktorý presne konektor používaš a presne ktorú appku? Spravím to tak isto. Ďakujem pekne
-happy-
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 23.05.2020 08:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa -happy- »

seven549 napísal:u dizla je to koli dpf motor bol vypnuty pocas regeneracie.a neraz sa to stalo aj napr na 1,5 rocnom superbe po 1200km jazde.prisli sme do ciela poslednych 20km ustalena rychlost a dpfko pri zaparkovani vypaluje.auto malo ani nie 50000km.

u benzinu sa to zopina samovolne ak cidlo dosiahne svoju teplotu napr aj po vypnuti motora.motor je rozpaleny a zrazu sa vypne.horuca voda v hlave valcov ktora sa zohyna a chladic studeny.je lepsie to nechat pobezat na volnobeh nech to prudiaca voda trocha ochladi alebo pred cielom aspon par km ist normalne.najlepsi su taky co hore kopcom auto tlacia naplno pridu na vrchol a vypne to.hned je vsetko poprehrievane aj motorovy olej.ten je najviac prehrievany.

motorovy olej napr superb 2,0 tdi v zime vonku -5 pri jazde rychlostou 180km/h v nemecku ma teplotu aj 115 celzia.u benzina bmw 328i 150 celzia pocas jazdy.
Tým pádom to teda nie je žiadna chyba, že? Narážam teraz na ten dieslový typ a regener DPF. Alebo je to problém, ak dôjde k tomu, že počas regenerácie vypnem motor? Lebo ja nemám ako vedieť, že práve prebieha regenerácia DPF. Palubný mi nič také neukazuje...
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných