VW Touran 1.9TDI , 77kw , BKC , 2005 - akceleracia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

Vidim ze skutocny tlak stupa,klesa a z znova stupa,len neviem zistit z akeho dovodu sa to chova ako sinusoida.Mozete mi to prosim priblizit,co je vlastne zle?Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

nezladená práca N75 - podlaku z variabilitou.Toto spôsobí že variabilita "preletí" požiadavku o cca 350 mbar na čo zasiahne RJ a tlak sa prepadne a vzápätí znova musí Rj doregulovávať na vyžší
miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

Myslite,ze chyba bude v zdruzenom elektromagnetickom bloku pre ovladanie podtlakov?Podtlakove hadicky su OK,bez uniku a variabilita turba nesla ztuha ked som skusal s podtlakovou pumpou.Podtlak pri merani od tandemoveho cerpadla sa drzal -0,8 az -0,9 bar.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

variabilitu turba tu nesmieme preberat ani sekundu - pisal si ze mas NOVE turbo.

Nove znamena nove, cize nie je repasovane z polskeho Allegra alebo ceskeho bazosu. Na SKUTOCNE NOVOM turbe nemame co skusat variabilitu, pretoze je garantovane nova A ABSOLUTNE PERFEKTNA. Rovnako bolo napisane NOVE EGR.

Takze, co nam uslo v popise ? Turbo aj EGR su naozaj nove nove uplne nove ?
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ak aj su nove, neznamena ze boli aj dodrzane technologicke postupy pri montazi.
miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

Ano,cisto nove turbo (stare bolo KKL,nove GARRETT) a cisto nove EGR (WAHLER) okrem chladica spalin s podtlakovou klapkou.
miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

Nemyslim si ze by to moj mechanik odflakol,viem ze robi vsetko precizne a dlhe roky.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

precizny jak hodinky, skoda ze dosla tato novinka teraz natrh, nevie co s tym, lebo take auto este nevidel, tak zakaznik luska forumy, lebo nema pocitac, tak nejak ? :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

Neboj sa mechanik si spravil svoju robotu nadmieru dobre,je to moj dobry znami.Vymenil vsetko co som chcel a to co ma najviac trapilo a pomohlo to.To uz som len ja detailista ze ma irituje to sklbanie v zatahu,ktore sa prejavuje od kupy auta.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nebýva to často,ale stane sa.Pumpáč poskytuje mimoriadne málo hodnôt takže aj problémový motor môže "papierovo" vyzerať bezchybne.Občas je nutné logovať a logovať.Z OBD vzíde indícia že "niečo" a ďalej sa ide paralelkou,ak treba tiež logovaním.Oscilo vidí na rozdiel od RJ podstatu,tj základný tvar všetkého čo sa deje v akomkoľvek kábli.
OBD v živote neodchytí mraky porúch,jednoducho nie je schopná vyhodnotiť anomálie ktoré sa v čase medzi bodom A a B dejú,vidí dôsledky a tie najčastejšie nemajú logiku.
Písal som že nehorlím pre internetové riešenie niečoho k čomu niet údajov a žiadne možnosti si veci overovať.Ono sa riešiť aj tieto veci dajú,aj po internete,ale na oboch koncoch drôtu je výborný diagnostik a vedia poskytnúť čokoľvek o čo si poviete.Z toho sa potom robí report pre komunitu (diagnostikov) a to je škola ktorú nikdy nedoštuduje ani ten najlepší lebo už zajtra príde nová záhada.Reč je o tom,že je "diagnostika" a diagnostika,ale s týmto musí každý kto berie peniaze zabojovať vlastnými silami.Nie jeden krát ide človeka poraziť,keď bezmocne pozerá ako mantáci zarábajú úplne šialene,a špičkový idú ...niekde kde chrbát stráca poctivé meno.Diagnostika vyzerá takto,záznamy z osciloskopických logov dávať nebudem,stejne to h...o hovorí cca tak 99% (aj) mechanikov
[img]https://i.postimg.cc/PPFg16mv/a.jpg[/img]
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nech nie som sviňa,spýtam sa,...logoval sa tlak tandemu ? a prúd vstrekov ?
Logovala sa pulzácia sania,pomery vo výfuku ? Logovala sa kľuka /vačka na deformáciu signálu alebo zarušenie ?
miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

Tlak tandemu mozme vylucit,kedze podavacie cerpadlo z nadrze tlaci tak ako ma 0,5 bar a tandemove cerpadlo som skusal prehodit z Octavie a chovalo sa to rovnako.Ine logovania som zatial nerobil.Neviem ci nejdeme ale zlym smerom.Otvaraci prud vstrekov si myslim ze bude dobry,inak by sa to chovalo zle pocas celeho spektra otacok.Lenze mne to sklbe iba pri zrychleni do kopca medzi 3-tim a 4-tim stupnom.Stale ma to taha smerom k ovladaniu podtlaku alebo noeco so vzduchom,kedze to zo 4 krat zasklbe medzi 1700 az 1800 otackami.Nemoze to mat spojitost s EGR?
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Ten tlak v logu az velmi lieta. Asi nebude variabilita dobre nastavena. Hodnoty su vzorkovane malou frekvenciou, takze nejake trhanie sa tazko zachytava. Neviem co znamena "medzi 3-tim a 4-tim stupnom". Len pri plnom plyne? Na tych prevodoch? Ci to citis aj pri konstantnom plyne? Lepsie opis. EGR by mohol vediet softverovo docasne odstavit kadekto. Problem moze tkviet aj v nejakej trhline v sani, cez ktoru pocujes sycat vzduch, prípadne netesniaci rýchlospoj. Celkovo tie PD sú pri rôznych režimoch generátormi prapodivných zvukov celkom bežné.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tlak v logu síce lieta,ale nie je príčinou o ktorú tu ide.Príčinu takéhoto vzácneho charakteru vie ozaj len málokto z mechanikov a netrúbi sa do sveta,to potom to môžme aj zabaliť.Pred chvilkou som telefonicky práve tento prípad preberal z iným diagnostikom tu z fóra,presne vedel kde je problém,ale je to tak,ako som sa vyjadril úplne jasne v druhej vete.Sú veci ktoré nejdú zadarmo,pán na to skôr neskôr príde.Ani keby prišiel ku mne či k nemu,nedozvie sa v čom bol problém,tieto veci treba otvorene hovoriť.
miro207
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miro207 »

tonaa - auto sa sprava takto:
Bavime sa o akceleracii do mierneho kopca,na rovine alebo dole kopcom sa to neprejavuje skoro vobec.
Rozbeh na 1-ke do kopca pez problemov
Preradenie na 2-ku alebo z 2-ky na 3-ku alebo z 3-ky na 4-ku uz pri akceleracii a stlaceni plynu autom zasklbe prerusovane tak 3-4 krat spolu s prerusovanym sycavym zvukom,pri (1700-2000 ot/min),nad 2000ot/min to uz prestane sklbat a auto ide normalne.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: jan jan, jepe13, shr-90753252, uwa015226236168 a 16 neregistrovaných