VW Touran 1.9TDI , 77kw , BKC , 2005 - akceleracia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Ja poznám o slove "NIČ" perfektný vtip, akurát že je dosť sprostý tak ho radšej písať nejdem A ako hovorí veľa ľudí, možno aj p.Hlavatý:"MUSÍ je veľký pán, ale NEMUSÍ je ešte väčší.TDIdieselpower napísal:Na tolko malo km (na TDI PD 77kw je 240tis nic) tam bolo robene uz kopec veci. Ale ako zvykne hovorit p. Hlavaty, vediet skutocne km pri PD motoroch je zaklad.
Prajem vela zdaru nech tu opravu dotiahnes do uspesneho konca, ten motor musi dat 500tis ako nic.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17 Zdieľať na Facebook
Myslite,ze to moze byt nakoniec software RJ motora?Sprava sa to presne tak ako na danej Octavii.Tu je link:
https://www.tipcars.com/magazin/technic ... -tahu.html
https://www.tipcars.com/magazin/technic ... -tahu.html
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
mozno tolko zaplatil, ze sa mu to oplati robitoco13 napísal:Ale rieši sa to ekolikvidáciou - volá sa to rentabilita opravy. Tiež sa to môže riešiť výmenou motora z búračky, alebo prostým dojazdením.Ked mate dost opotrebovane zdvihatka,netesniace gufera na stopke ventilu,vybite sedla vstrekov,nizsie tlaky na valcoch a poskodene tesnenie pod hlavou atd.,nemavnete nad tym rukou ale riesite
Aj na televízore prepájkovávaš jednotlivé súčiastky.
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja som na ten log pozeral ale uprimne priznam ze som nic nevypozeral na studenom motore sa mi zda velka davka vstreku a velmi velke korekcne davky vstrekovacov ktore preskakuju 0.8 na jednom a 0.5 na druhom valci. Tieto cisla podla mojho nazoru VOBEC nezodpovedaju natotalku zgeneralkovanemu motoru ; pri teplom motore sa nadherne ukludnia na hodnoty ktore ocakavam pri najazde stvrt miliona kilometrov.
Bohuzial neviem povedat co to znamena a akym smerom sa dalej uberat. Mozno by nieco napovedal kanal 018 pri jazde, pri pridavani plynu a pri plachteni so zaradenym prevodom - samozrejme hlavne ked autom trha. Pokial by v kolonkach boli ine hodnoty nez 0 alebo pri pustenom plynovom pedali a brzdeni motorom tusim 128, tak by sa jednalo o zavadu v dodavke paliva. Mirec, ak mas moznost, skus nalogovat tento kanal prosim ale pockaj na daleko skusenejsich nez som ja aby povedali co este treba logovat aby si to robil na jeden krat.
Bohuzial neviem povedat co to znamena a akym smerom sa dalej uberat. Mozno by nieco napovedal kanal 018 pri jazde, pri pridavani plynu a pri plachteni so zaradenym prevodom - samozrejme hlavne ked autom trha. Pokial by v kolonkach boli ine hodnoty nez 0 alebo pri pustenom plynovom pedali a brzdeni motorom tusim 128, tak by sa jednalo o zavadu v dodavke paliva. Mirec, ak mas moznost, skus nalogovat tento kanal prosim ale pockaj na daleko skusenejsich nez som ja aby povedali co este treba logovat aby si to robil na jeden krat.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 21.06.2020 21:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
miro207 napísal:Pan mhlavaty,myslim si ze nemate celkom pravdu.Ked mate dost opotrebovane zdvihatka,netesniace gufera na stopke ventilu,vybite sedla vstrekov,nizsie tlaky na valcoch a poskodene tesnenie pod hlavou atd.,nemavnete nad tym rukou ale riesite to vymenou alebo repasom a necakate kym motor odide nadobro.A vela raz ide vymena jednej veci ruka v ruke s vymenou aj dalsej veci.
Naozaj nemávnem.Nechcel som sa vyjadrovať podrobnejšie z jednoduchého dôvodu,jednak niekto to riešil,a pokiaľ do tak velkých výdajov išiel ako dielmi tak prácou mal byť motor dobrý,a nemal by už mať nejaké ale.Nerád riešim čo riešili iný,či dobre či zle,riešili a boli za to zaplatený.
Ale vyjadrím sa k logu,tu je graf
žltá čiara požiadavka tlaku
modrá čiara skutočný tlak
sivá čiara otáčky
asi veľa k tomu rozporu netreba písať
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 29 neregistrovaných