Ford Galaxy 2,0 TDCI 85 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Ford Galaxy 2,0 TDCI 85 kw

Príspevok od používateľa erik34 »

Ahojte chhcem sa spytat ake mate skusenosti s tymto motorom je to Galaxy 2009/10 jedna sa mi o spolahlivost je to v manuali a ma 209 tis km dakujem za odpovede
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Spoľahlivosť je vždy ozvena údržby,ak pominieme zopár motorov ktoré sa nemali ani zrodiť.Tie km sú presne tam kde je treba robiť prvý väčší servis a tu by som radil príkro hľadať čo sú úkony ktoré ak sa neurobia teraz,budú si neskôr účtovať rôzne prirážky a pokojne znepojazdia auto v tom najnevhodnejšom čase alebo na najnevhodnejšom mieste.Čiže vystrčiť všetky anténky na zachytenie zoznamu čím auto už prešlo,aký bol olejový servis,a kedy bolo robené to čo už bolo.
Tu habkanie a nevedomosť majiteľa odpovedať,príp. ak sám mal auto krátku dobu sú všetko argumenty na zamyslenie.Motor nie je práve fenomenálny typ,sú skúsenosti tak dobré ako aj katastrofálne,netreba znechucovať ale ani navnaďovať pretože tábor jedných a druhých by bol cca 50:50 Preto tu by som pátral o dušu aby to nebolo z tej horšej skupiny
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Motor je to od PSA v uprave Ford... Ine DPF je asi najpodstatnesia zmena, nepouziva aditivum..
Do FL 2010 (euro IV) sa DPF vypaloval privstrekom nafty cez vstrekovace, po FL (euro V) dostal do vyfuku vaporizer na dodavku dodatocneho paliva pre regeneraciu.
Legenda este hovori, ze pred FL pouzival motor vstrekovace s piezoelektrickym ovladanim, po FL solenoidy.. Ale toto nemam nijako overene, tak k tomu tak aj pristupuj.

Preco chces vlastne 85kw verziu? Ja mam 103kw a ani to neni ziaden trhac asfaltu teda.. :/ Ale to je vec vkusu..

Ostatne jak pisal pan Hlavaty.. Pri 200tis pojdu tlmice, brzdy a mnoho dalsich veci co budu pravdepodobne este povodne.. Rozvody asi uz budu po vymene kvoli rokom, ale ak to nemas overene, tak aj tie...
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Mhlavaty, toto nieje grupa ktorá potrebuje vymeniť skoro cely motor a ďalšie 3/4 auta
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ja som nepísal o grupe,rozdiel je len v málo položkách
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tak ako bolo pisane zavisi od udrzby predchadzajuceho majitela.ak to ma origo km velmi toho ani nemusel robit.do 200000km su tie fordy bez investicii.interval vymeny remenov a inych veci je prave 10 rokov alebo 225000km.rozvody neviem v knihe --plan udrzby-- to pise vsetko ak ju mas.ten interval sa tyka ze treba menit vsetke naplne ktore sa nemenia napr ako motorovy olej cize napr aj chladiaca zmes a vsetke remene okolo motora.no a tlmice take veci originalne prave maju svoje odzite.ford origo tlmice a ulozenia ziju tak okolo 200000km na sk cestach.capy a zvysne veci okolo 250000km.

v plane udzby pise ak sa dizlom v zime v mrazoch jazdia trasy kratsie ako 16km dlhe prevadzkovanie motora v kolonach na volnobeh zivotnost dpf je 120000km u noveho auta.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

tak ako bolo pisane zavisi od udrzby predchadzajuceho majitela.
A tú nerobí na slovensku nikto - mal som auto ktoré pred nami vlastnila manželka majitela autoservisu - asi sa jej chcel zbaviť, lebo to bola popolnica a kasička na prachy - aj manželka aj auto :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ak je to auto od prveho majitela nestocene km a menil fitre hlavne palivovy ak daval taky ako tam ma byt a olej podla predpisu ja by som sa toho motora nebal.este je tam par tisic km rezerva na tie investicie.no a napravy brzdy to uz zavisi od toho kadial to auto jazdilo.ak ho dobre da spravit kludne dalsich 150000km to nataha lavou zadnou.ale nie po meste lol mesto ten motor nema rad.
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Ako tu bolo povedané pred FL (2010) bola regenerácia DPF riešená prístrekom nafty do valca, po FL je pred DPF pridaný vstrekovač a ten zabezpečuje vstrekom nafty dostatočnú teplotu pre regeneráciu. Systém po facelifte je neporovnatelne spolahlivejší, maximálne sa vyskytne zanesený vaporizér karbónom, čo sa rieši výmenov za nový kus alebo čistením v chémií. Po FL sú tam solenoidy od Delphi, velmi spolahlivé vstrekovače pokial sa nejazdí na bordel. Motory pred FL velmi trpeli na riedenie mot. oleja naftou, niekolko motorov v mojom okolí na to aj doplatilo, jednalo sa o galaxy a mondeo. Ináč podvozok pomerne robustný, 200 000 km prežije, potom ho treba troška dať dokopy, brzdy a podobné
spotrebné veci neriešim, to sú korunové položky
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

lepsie povedane diesel fordy od 2008-2011 nebrat ani zadarmo.a vw tak isto.
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných