Fiat Multipla 1.6 16v bipower 2010

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Fiat Multipla 1.6 16v bipower 2010

Príspevok od používateľa zubo55 »

Nazdar,mám problém s voľnobehom na Multiple.Na benzíne motor nezdochne ale ide nepravidelne.Na plyne zdochýna a otáčky lietajú od 900 po 400rpm. V otáčkach ide dobre na obidve palivá.Problém začal potom, ako sa vymieňali guferá ventilov.Rozvod bol nastavení aj zo sadou na aretáciu vačky.Takže následne sa robila diagnostika mutliecuscan, žiadna chyba,čistená škrtiaca klapka aj krokový motorček.Robená adaptácia, skontrolované hadičky od podtlaku aj nasávanie vzduchu na netesnosť.Vymenené sviečky NGK.Káble vyzerajú dobre aj cievka.Pred výmenou gufier, išiel motor pekne na obidve palivá.Viete mi poradiť ako postupovať ďalej?Ďakujem za včasné odpovede.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

chyby citat z diagnostiky je velmi malo..ja by som isiel po zivych datach, konkretne veci okolo lambdy, adaptacii, az tam je problem s falosnym vzduchom, tak sa to musi ukazat
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Neviem, či práve problém spočíva vo falošnom vzduchu.Pozeral som aj živé dáta, ale nevidel som dáku veľkú odchýlku v hodnotách, či lamda alebo adaptácií.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Fiat Multipla 1.6 16v bipower r.v 2010

Príspevok od používateľa oco13 »

zubo55 napísal:Pred výmenou gufier, išiel motor pekne na obidve palivá.Viete mi poradiť ako postupovať ďalej?Ďakujem za včasné odpovede.
Aký bol dôvod tej výmeny? len nenapíš , že spotreba oleja :40bd: V tom prípade si si podpílil sám pod sebou konár a máš zrejme drahé ponaučenie, že do vecí čo fungujú sa nešprtá. :4012:Vrátil by som sa znova k tej výmene a tam začal hladať chybu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Ano, dôvod výmeny bol spotreba oleja. Tie pôvodné guferá boli, zostárnuté a tvrdé.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Išiel by som po tom čo sa mohlo stať pri výmene tých semeringov.
Fakt sorry asi som starý somár a uvažujem celkom inak ako dnešná generácia. Ale podla mňa výmena gufier spadá pod prevenciu, nie je to porucha. Teda počkal by som až príde čas na rozvody a dal by som robiť celý vrch motora spolu s rozvodmi. :4012:
Vysvetlenie mojej matematiky - mám dve autá jedno benzín druhé plyn, rovnaký nájazd km za týždeň obe tankujem ja . Manželkin benzín 50 eur 500km moje lpg 20 eur 500km. Ak aj pri každom tankovaní dolejem liter oleja za 8 evri tak som na tom stále lepšie proti benzínu a 20 - 60t km do výmeny rozvodov to vydrží. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Akym sposobom si overoval tesnost sacej sustavy?
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Išiel som po nasavani vzduchu po hadiciach. Kontroloval, dotahoval, pozeral ci niesu diery. Vymenil som aj zapaľovacie kable, zatiaľ žiadna zmena. Fakt nikto, aspoň priblíženie načo sa zamerať.
Napísať odpoveď

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných