Škoda Felícia - strata výkonu a teploty

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

therimania
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 17.01.2018 09:03
Zdieľať na Facebook

Škoda Felícia - strata výkonu a teploty

Príspevok od používateľa therimania »

Mám problém so stratou výkonu na mojom aute Škode Felícia 1.3, benzín, r.v. 1999. Auto sa práve vrátilo zo servisu kde menili :
Lambda sondu, termostat, tesnenie pod hlavou, zbrusili hlavu, tepelné čidlo, škrtiacu klapku

A aj tak auto občas stratí výkon pri dlhšej jazde otáčky padajú a nepomôže nič ani podradenie. Keď chcem pridať plyn auto trhá skáče, keď uberiem plyn auto nedrží otáčky padajú skoro až na nulu, a je jedno akú rýchlosť mám zaradenú robí to aj pri neutrály. Dokonca skáče teplota motora hore dolu a občas úplne na nulu. Už mi aj to aj samé od seba na dvojke minule zdochlo. Po opätovnom naštartovaní ide motor už v poriadku. Neviete čo s tým môže byť?

Pre doplnenie : Najazdených 128tis.km, jedná sa o Feliciu MPi, presne tie závady boli dôvodom servisu kde sa spravilo čo som písal hore ale nič z toho nepomohlo.

Vďaka za radu
Naposledy upravil/-a therimania v 16.06.2020 14:23, upravené celkom 1 krát.
martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Robilo to aj pred tym?

Aky bol dovod vymeny tesnenia pod hlavou a brusenia hlavy?
66QUATTRO
Príspevky: 668
Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66QUATTRO »

Ak vie ísť motor potom úplne ok, vylúčil by som mechanickú chybu resp. opotrebenie motora....to že sa vymenilo napr. teplotné čidlo je fajn, ale chybná môže byť napr. kabeláž k nemu, takisto kabeláž RJ. Tlak paliva niekto meral? Podobne sa vie prejavovať aj vadné čerpadlo.... Doplniť fajn by bolo aj km, nie je celkom jedno či má motor 50 000 alebo 500000km... hoci paradoxne felicie zvládali aj tie druhé...
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Zo skákania ručičky teplomera by som usudzoval na polámanú kabeláž v ohybe pred poistkovou skrinkou, alebo skratovanie kabeláže v motorovom priestoe.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Treba to doplniť a veci opísať jednoznačne nech to je bez hádanok.Veď nie je jasné ani len či ide o Monotronic alebo MPi
Km,príčina prečo sa robil servis ktorý sa robil a či závada bola už predtým...veď to je samá nejasnosť,čože sa dá takto riešiť ? V názve je o teplote...v popise ani ťuk.Bolo auto z opravy prebraté takto ?
qubo
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qubo »

..kašli nato, dnes opravovať tieto stroje.. predám Ti dedovu Feldu s 80tis km, r.v. 99, airbag, zimáky, strešný nosič, garáž, nefajčiar, veľký pedant inžinier strojár..
therimania
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 17.01.2018 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa therimania »

mhlavaty napísal:Treba to doplniť a veci opísať jednoznačne nech to je bez hádanok.Veď nie je jasné ani len či ide o Monotronic alebo MPi
Km,príčina prečo sa robil servis ktorý sa robil a či závada bola už predtým...veď to je samá nejasnosť,čože sa dá takto riešiť ? V názve je o teplote...v popise ani ťuk.Bolo auto z opravy prebraté takto ?

Najazdených 128tis.km, jedná sa o Feliciu MPi, presne tie závady boli dôvodom servisu kde sa spravilo čo som písal hore ale nič z toho nepomohlo.

Vďaka
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Školský príklad pre zlý postup opravy.Pokiaľ je prvý štart problémový,chod motora neistý,a po druhom ide motor tak ako treba,je možné dať iba doporučenie a v tomto prípade asi jediné ktoré závadu ukáže na prvú šupu...osciloskop.
napichať Hall v rozdelovači,štyri vstreky,vysokonapäťový kábel z cievky z prveho valca,senzor klepania a čidlo teploty motora. To je presne osem kanálov a všetky dôležité signály pre chod motora.
Ale ako prvé by mal byť test systémového tlaku paliva,tu by mal byť 3 Bar,tlakomer sa ponechá po celú dobu diagnostky.Urobí sa záznam chodu ok aj problémový chod a máme to doma.
Tento typ závad vždy potrebuje auto EKG,inak idú peniaze von zbytočne.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Škoda Felícia - strata výkonu a teploty

Príspevok od používateľa seven549 »

therimania napísal:
Pre doplnenie : Najazdených 128tis.km, jedná sa o Feliciu MPi, presne tie závady boli dôvodom servisu kde sa spravilo čo som písal hore ale nič z toho nepomohlo.

Vďaka za radu
go hlavy valcov a aj klapka nova.ja si tipnem.natocis auto a ides a po par km niekedy 5 niekedy 20 km motor strati tah sem tam si skubne a uz len vypina a dusi sa.moj tip ta lista alebo ta vec ktora je na svieckach odchadza.pises ze mas mpi tak to bude ono.80 percet skapinani felicii je to ten diel.je v tom elektronika ktora skratka vekom odide.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných