BMW e39 , 530d , 135kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 15.06.2020 22:29 Zdieľať na Facebook
BMW e39 , 530d , 135kw
Dobrý mám bmw e39 530d 135kw rok 2000 a mám problém z startovanim prvý štart je asi 15-20 sek
potom ďalší štart už nevie vôbec naštartovať, na roztlacenie sa auto naštartuje
ďalšia vec je že počas jazdy sa motor vypne
dalej pri zaradeni rychlosti 3 sa mi vypne turbo neviem čo to môže byť
potom ďalší štart už nevie vôbec naštartovať, na roztlacenie sa auto naštartuje
ďalšia vec je že počas jazdy sa motor vypne
dalej pri zaradeni rychlosti 3 sa mi vypne turbo neviem čo to môže byť
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 17.01.2008 06:43 Zdieľať na Facebook
Ahoj Dominik,
Pohľadaj / popýtaj sa na človeka čo vie robiť s diagnostikou (najlepšie origo BMW INPA) z tvojho okolia (poprípade napíš odkiaľ si a skúsim Ti niekoho poradiť). Ak by si nikoho nevedel zohnať, poprípade by auto už nebolo schopné jazdy, tak treba začať základnými diely, ktoré môžu spôsobovať čo píšeš. Keď budem vychádzať zo všetkých chýb spolu čo si napísal, tak bude problém s dodávkou paliva. Pravdepodobne ide veľmy malý tlak do vysokotlakového vstrekovacieho čerpadla. Príčin môže byť veľa ako napr. netesnosť palivovej sústavy (uvoľnené svorky na hadičkách, staré palivové hadičky, zlý spätný tlakový ventil atď.), starý zanesený palivový filter, nefunkčné podávacie palivové čerpadlo pod podlahou vodiča (ak ti nejde naštartovať len keď máš okolo 15 -20 litrov v nádrži, tak odišlo podávacie čerpadlo v nádrži), môžu byť zlé kontakty na vstrekovačoch, zlé tlakové čidlo na vstrekovacej rampe alebo už aj vysokotlakové vstr. čerpadlo môže mať netesnosť alebo byť vydraté. Je toho veľa, preto je najlepšie zohnať človeka čo vie, čo má hľadať a nie len bezhlavo meniť diely.
Motor ako taký je spoľahlivý a vydrží veľa, ale nie všetko (ako každý motor). Bohužiaľ niektoré veci neboli buď naschval, alebo kvôli nedostatku času a úspore nákladov úplne dotiahnuté do "dokonalosti". Na "keci" 20 rokov starý !!!R6!!! sazomet (6v je 1.2 htp) neber ohľad, to čo vydrží ten motor vydrží maloktorý a jediný ktorý vydrží viac ako M57D30 je len OM606 od M-B, ale samozrejme spotreba buď ďaleko väčšia (porovnávam !R6! diesel v osobnom automobile).
Pohľadaj / popýtaj sa na človeka čo vie robiť s diagnostikou (najlepšie origo BMW INPA) z tvojho okolia (poprípade napíš odkiaľ si a skúsim Ti niekoho poradiť). Ak by si nikoho nevedel zohnať, poprípade by auto už nebolo schopné jazdy, tak treba začať základnými diely, ktoré môžu spôsobovať čo píšeš. Keď budem vychádzať zo všetkých chýb spolu čo si napísal, tak bude problém s dodávkou paliva. Pravdepodobne ide veľmy malý tlak do vysokotlakového vstrekovacieho čerpadla. Príčin môže byť veľa ako napr. netesnosť palivovej sústavy (uvoľnené svorky na hadičkách, staré palivové hadičky, zlý spätný tlakový ventil atď.), starý zanesený palivový filter, nefunkčné podávacie palivové čerpadlo pod podlahou vodiča (ak ti nejde naštartovať len keď máš okolo 15 -20 litrov v nádrži, tak odišlo podávacie čerpadlo v nádrži), môžu byť zlé kontakty na vstrekovačoch, zlé tlakové čidlo na vstrekovacej rampe alebo už aj vysokotlakové vstr. čerpadlo môže mať netesnosť alebo byť vydraté. Je toho veľa, preto je najlepšie zohnať človeka čo vie, čo má hľadať a nie len bezhlavo meniť diely.
Motor ako taký je spoľahlivý a vydrží veľa, ale nie všetko (ako každý motor). Bohužiaľ niektoré veci neboli buď naschval, alebo kvôli nedostatku času a úspore nákladov úplne dotiahnuté do "dokonalosti". Na "keci" 20 rokov starý !!!R6!!! sazomet (6v je 1.2 htp) neber ohľad, to čo vydrží ten motor vydrží maloktorý a jediný ktorý vydrží viac ako M57D30 je len OM606 od M-B, ale samozrejme spotreba buď ďaleko väčšia (porovnávam !R6! diesel v osobnom automobile).
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 17.01.2008 06:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 28.01.2008 18:48 Zdieľať na Facebook
Chalani majú pravdu, najskôr diag. najlepšie inpa. Mal som takéto problémy, akurát zo 142kkw, ale to je asi jedno,. Chodili majstri a každý že čerpadlo, a vládny snímač otáčok motora. Kúpil som nové,teda klukovy snímač a chvíľu išlo, potom zase nič, tak som skúsil snímač vackoveho hriadeľa prehodiť s funkčnej 39 a stále nič. Potom som skúsil starý snímač kľuky a išlo,asi mesiac,pri vysokých otáčkach trhalo motor. Nakoniec som zistil že chýba bola iba v štekry čo ide na snímač kľuky, tie pliešky boli moc roztiahnuté. Trochu som ich stlačil a auto ide na brnk do teraz,je to vyše roka. A na starý snímač. Ak som neporadil je mi ľúto, daj vedieť či už máš hotové a čo tomu bolo.????
Ozaj a ten motor nezničiš samozrejme pri pravidelných výmen oleja, filtrov a pod. a netreba zabudnúť ani na separator oleja resp. odvetranie klukovej skrine.
Ozaj a ten motor nezničiš samozrejme pri pravidelných výmen oleja, filtrov a pod. a netreba zabudnúť ani na separator oleja resp. odvetranie klukovej skrine.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných