Peugeot 307sw 1.6hdi - particle filter- časticovy filter

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

mhlavaty napísal:Žiadne štastie sa nekoná.Benzín je diagnosticky ešte záludnejší a ak si postaví hlavu tak neskutočne potrápi. Kdeže už sú systémy ktoré boli o iskre a palive.Dnes sú to vrstvené zmesi,širokorozsahové sondy,premenlivé časovanie oboch vačiek a idú už emisné systémy ktoré si funkcionalitou pokojne môžu podať ruku z dieslom.
Z jednoduchostou benzínu to už skončilo
to len vagen vymysla kraviny
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Optimista pre nedostatok informácií.Aj Covid je iba chrípka...
Ale bez snahy niečo silou mocou vyvracať,toto takto nie je.V dnešnej generácii benzinových motorov je ozaj málo takých,ktoré sú úplne mimo možnej kritiky.A ak by sme chceli byť objektívny tak by sme museli do hodnotenia zahrnúť aj veci či je to motor výkonný či len bežný,či patrí do najvyžšej ligy z enviromentálneho hľadiska,či je maloobjemovka ale vysokovýkonný,či patrí medzi velmi úsporné alebo bežné spotreby...tisíc rôznych kritérií o ktorých sa nebavíme ale majú priamy dopad.Božechráň ešte zahrnúť do posudzovania či je výrobca ten čo je preborník inovácií,alebo ten čo sa vezie na hotovom a najprv počká kým iný vychytajú problémy,overia správnosť trendu a pod.Vagen má svojich sto "ale" ibaže zapadá do prúdu dnešných trendov kolosálne velkých výrobcov kde každému sa niečo mimoriadne zdarí a na ničom zhorí.História automotive položila na lopatky kolosálne projekty,pretože daná doba priniesla nejaké "lebo" a často to bolo mimo vlastného segmentu...napr ropná kríza.
Myslím že niet nič ľahšie ako urobiť sudcu a pritom nepoznať ani najzákladnejšie atribúty vo veci
Ak by záujem bol (čo je nezmyselné) tak by človek hravo znechutil každému kto vlastní čokoľvek z PSA alebo napr Mazdy a pod ešte aj chuť do toho auta sadnúť.Stačilo by chcieť silou mocou nájsť palicu na bitku.A stále tlačiť na pílu a búšiť do toho a čochvíla by každý mal strach si také auto kúpiť.Naštastie ľudia z klapkami na očiach neformujú väčšinový názor,alebo inak povedané,ľudia sa riadia vlastným názorom (naštastie)
To čo si napísal štyrmi slovami by si musel dokazovať mnoho tisíc slovami,zobral si to skratkou,a preto si si to aj tak zvolil.Klamstvo na štyri slová ak chceš vyvrátiť,tiež potrebuješ písať tisíce slov a navyše o veci veľa vedieť,to je ten rozdiel.
Za tým príde zase jedna skratka klamstva na štyri slová...to je nerovný zápas.Skús o tom uvažovať bez skratiek
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

keko535 napísal:Avelmak posledná reakcia vysvetlil som ti a napísal ze tam sacok je! Ty sa ma mal pomaly za blazna, ze co to píšem. Jedine kto sa tu na fóre zosmesnuje si ty, presne je vidieť v tejto téme ako reagujes na niečo co ty si v živote nevidel ale druhy áno. Viac nemám co k tebe dodať. Ja som bol kludny od začiatku zato ty si začal hneď na štýl majstra sveta. :300f:
Nerád sa miešam do zabomysich vojen, ale tiež som doteraz nepočul o nejakom " sáčku", a to už mám vyše milióna na HDI.

Avelmak už viacerým dobre poradil, podobne ako Hlavatý, nemá zmysel sa vadiť a naparovat.
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Sacok resp. zasobnik pouzivaju to je vsetko.... Treba len napisat sorry nepoznam ...
Sprtos
Príspevky: 239
Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sprtos »

Na upresnenie. Motory HDi, zacali tusim normou EURO 5 pouzivaju filtre pevnych castic. PSA, ako priekopnik pouzivania FAP alebo DPF filtra zvolil inu cestu pri filtroch pevnych castic a na ulahcenie regeneracie FAP sa rozhodol vstrekovat po kazdom natankovani do nadrze aditivum. Niekedy to bol Elolys potom Infineum. Cielom tohto aditiva je, aby regeneracia FAP prebehla pri nizsej teplote, cize v podstate, aby tu regeneraciu ulahcilo. Podla mojich informacii su dva sposoby ako to aditivum poriesit v pripade jeho nedostatku. Prvy sposob je doliat ho a druhy vymenit cely sacok s aditivom. Ta prva verzia je samozrejme lacnejsia. Od normy Euro 6 zacalo PSA pouzivat dalsiu nadrzku, do ktorej sa leje ad-blue, cize tzv. mocovina. Ta sa nevstrekuje do do paliva, ale do vyfukoveho systemu a riesi vylucne emisie. FAP filter emisie neriesi, riesi iba dymivost. Najnovsie motory 1,5 bluehdi maju iny typ filtra pevnych castic a vstrekovanie aditiva do paliva na ulahcenie regeneracie uz nepouzivaju. Tolko z mojich amaterskych znalosti.
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

super tie dízle ale kto raz skúsi naftu navždy naftu :4012:
scendo
Príspevky: 343
Dátum registrácie: 04.11.2017 23:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scendo »

Nepravda, ostavam pri benzine. Nafta ci benzin nieje vecou farby, vone, ceny alebo sympatie, ale sposobom pouzitia v spalovacom motore a HLAVNE o vyuzivani tohoto motora. Akokolvek by som bol sympatizantom nafty, na moje denne 5minutove jazdy do prace, skolky, tesca je vyhodnejsi benzin. To ze v dnesnej dobe su tieto motory uz oba technologicky narocne a zakerne netreba ani pisat, ked normy nam ich dusia uz od sameho sania az po vyfuk.
Ak nad prispevkom svieti moje meno, bol by som rad aby bol text vo forme v akej som ho napisal, JA! Ak ho zmenis, prosim... ale hod tam o tom info.

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: db69 a 9 neregistrovaných