Honda Accord 1990
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Honda Accord 1990
Dobrý deň, mám slabosť na staršie autá tak som kúpil hondu accord r.v. 1990 2.2i 110kw automat
Chcem sa opýtať ci mal niekto s autom nejaké skúsenosti a uvítal by som nejaké rady na čo si dať pozor a ohľadom servisu ci treba vyhľadať nejakého odborníka alebo mi to uservisuje aj nejaký bežný lepší servis
Chcem sa opýtať ci mal niekto s autom nejaké skúsenosti a uvítal by som nejaké rady na čo si dať pozor a ohľadom servisu ci treba vyhľadať nejakého odborníka alebo mi to uservisuje aj nejaký bežný lepší servis
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
na take stare auto bude snad manualov zadarmo na webe kopec.inac auto s takym vekom kupi len niekto kto si to vie aj opravovat.mechanici co to poznali uz mozno aj zabudli a budu v penzii a zasa honda v 1990 roku kto vie ci u nas mala predaj.ale tak ak s tym pojdes do autorizaku nieco najdu.raz som videl u nas v honde v servise hondu concerto,nejak tak to malo napis.a dali to opravili co trebalo.nejak nasli na to manual.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ja neverim za na tom niekto opravi napr ak zacne mat motor nepravidelny chod.auto ma svoju diagnostiku vyblikava kod a najst to co blika bude tiez zahada.moze to byt kludne na podlahe pod kobercom.a s tym ho poslu kade tade.toto nebude nikto robit.sam mam auto z roku 1992 a jediny kto to vie robit su ti co robili auta este v 90 rokoch a mali okolo 40 tky.a tych uz niet.napr aj taky favorit.nikto nevie nastavit karburator.dnesny mechanici co pred 10 rokmi koncili skoly uz ani skodu favorit robit nebudu.a feliciu to iste.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Pekne ste sa vyznamenali všetky Vaše príspevky stoja za *... *! Našťastie to zachránil 1pán ktorý mi napísal ss a môžem sa naňho obrátiť
Naposledy upravil/-a Mateusz737 v 14.06.2020 21:27, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Ale ten favorit okrem karburátora a hrdze nemá skoro žiadnu chybu. Tam sa vylagrujú osky,chytá falošný vzduch, v tom je celý problém za päťdesiat centov.seven549 napísal:ja neverim za na tom niekto opravi napr ak zacne mat motor nepravidelny chod.auto ma svoju diagnostiku vyblikava kod a najst to co blika bude tiez zahada.moze to byt kludne na podlahe pod kobercom.a s tym ho poslu kade tade.toto nebude nikto robit.sam mam auto z roku 1992 a jediny kto to vie robit su ti co robili auta este v 90 rokoch a mali okolo 40 tky.a tych uz niet.napr aj taky favorit.nikto nevie nastavit karburator.dnesny mechanici co pred 10 rokmi koncili skoly uz ani skodu favorit robit nebudu.a feliciu to iste.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 04.11.2017 23:37 Zdieľať na Facebook
Mozno, ale rozdiel medzi original prvovyrobou a dnesnou atrapou byva galakticky. Kopec ludi ti potvrdi ze taketo diely uz zdaleka nezodpovedaju kvalitou materialu, ani spracovania tym povodnym, plastove diely su krive, otvory na sroby nepasuju, a trvacnost je miziva. Na to pozor. Vela dielov na trhu ani nema ziadny certifikat, nikto nepreveruje ich kavlitu ci funkcnost, robi sa to kdesi v garazi a hadam k tomu nemaju ani technicku dokumentaciu a kopiruju to na zaklade fotky z webu. (Trocha prehnane tvrdenie, ale podstata hadam pochopena)Mateusz737 napísal:S dielmi nie je najmenší problém vyrábajú ešte všetko dokonca aj na ešte staršiu generáciu
Po stranke odbornosti servisov, verim ze zakladny servis nebude problem, horsie ked sa budu riesit nejake neduhy alebo robit hlbkove opravy, kazdy sa bude obavat prave tych starych dielov, unaveny material, ked cosi ulomis alebo poskodis, mozes cakat tyzdne az zozenies nahradu a pod... Mechanici su zvyknuty natukat VIN, vyhodi im postupy, servisne hodnoty, klikne na konkretny diel a na druhe rano mu ho dodavka dovezie k dveram. 30 rocne auto im tam bude zavadzat, nikto nebude googlit nejake postupy, laborovat s nastavenim, budes pocuvat reci ako to mas radsej hodit do srotu atd, takze ak chces auto "cukrikovat" treba si na to najst odbornika alebo nadsenca v nejakom "honda-klube".
Ak nad prispevkom svieti moje meno, bol by som rad aby bol text vo forme v akej som ho napisal, JA! Ak ho zmenis, prosim... ale hod tam o tom info.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 14.06.2020 18:48 Zdieľať na Facebook
honda
Ahoj, Accorda generácie CB7 som vlastnil v presne rovnakej motorizácii aj s automatom, aj keď po facelifte z roku 92, aj keď to bol dovoz z Ameriky. To však nemení nič na veci, keďže všetky CB7 sa vyrábali v Japonsku. Výhoda je, že motor i-vtec, je na svoju dobu veľmi pokrokový, pružný a maximálne spoľahlivý, vstreky boli pôvodné, rozvody boli menené z prevencie, nie z nutnosti, jediné čo som menil bol bežný spotrebný tovar vrátanie chladiča, ktorý praskol. Neboj sa ani druhovýroby, pokiaľ si nezakladáš na tom, že tvoj Accord bude neviemaký dokonalý veterán, ale len stroj na potešenie pre víkendové jazdenie. Je známe, že tak ako každý starší benzín si rád pýta olej, ale pri konštrukcii motora, ktorý je veľmi podobný 15 ročným dvojlitrom od Hondy, nebude problém so servisom ani s GO. Horšie je to s dostupnosťou originálnych dielov v európe, nakoľko CB7 gen bola predajným hitom skôr v amerike a ázii. samotný 4 stupeň automat je rovnako nezničitelný, moja Honda mala originálnych 320 000 s vedenou knižkou a záznamami. Čo ma vedelo nas*ať boli elektronické záležitosti ako bolo ovládanie okien, vysúvacia anténa na kufri atď. Len tak pre info, na aute som najazdil 50000km za dva roky než som ho predal z kapacitných dôvodov, a okrem chladiča, brźd, spotrebného tovaru (sviečky, káble, silentbloky, rozvody atď) nebol s ničím problém, auto je extrémne návykové pre svoju pohodlnú plavnú jazdu, na svoju dobu je aj šoférsky celkom slušne zvládnuté vrátane ABS. Za mňa len toľko, nedaj sa znechutiť neúspechmi, prípadne negatívnymi komentármi okolia, že je to starý vrak a pod. Kto vie, ten vie ;)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných