VW Golf V - vybíjanie batérie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 23.10.2016 16:30 Zdieľať na Facebook
VW Golf V - vybíjanie batérie
Zdravím, dnes som k batérii pripojil ampérmeter a zistil som že mi golf 5 1.6 2006 bere 0.078 A prúd z batérie, postupne som poodpajal všetky poistky v aute +alternátor avšak bez žiadnej zmeny... Po každom odpojení som zamkol a počkal kým sa auto uspí...kde ešte hľadať chybu. V aute som mal 1 deň autorádio z Číny ktoré mi baterku vyslahalo lebo asi nekomunikovalo s GATEWAY jednotkou. tak som tam dal staré. Nemá niekto skúsenosť?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
neviem vysvetlit preco po vymontovani VSETKYCH poistiek (naozaj vsetkych ?) pokracoval odber prudu bez zmeny ; okrem veci a'la odhnite ukostrenie a podobne. Neobstoji ani pretaty drot v nejakej dverovej prechodke, typicky piatych dverach ak mas kombi, pretoze to vsetko zhasne s poistkami (zadne svetla, vyhrievanie okna, osvetlenie SPZ atd).
Moznostou by bol nejaky dorabany alarm. Skusim potichu odporucit aj odpojenie silovych poistiek v motorovom priestore, i ked tie by nemali hrat najmensiu ulohu - je ich tam len zopar, takze sa daju odkrutit (a zaroven skontrolovat cistota ich pripojenia). Ked ich budes srobovat naspat, daj tam druhu maticu ako kontru, nech ta necaka nejake divne prekvapenie ako 95% majitelov tychto vozov ; v priebehu casu sa tie kontakty uvolnia a kedze niektore z tych poistiek su 110A, tecie tade naozaj slusne.
V neposlednom rade, 0.08A je za 24 hodin 1.92Ah, co je radovo v akceptovatelnom pasme. 70Ah bateria by teda bola mrtva priblizne za 35 dni co je sice trosku skoro, ale nie je to vobec nejaka strasna zavada. Navyse, je mozne ze keby si pockal hodinu-dve bez otvarania auta a postupneho vyberania poistiek, ze by odber este klesol.
Bohuzial neviem priamo poradit
Moznostou by bol nejaky dorabany alarm. Skusim potichu odporucit aj odpojenie silovych poistiek v motorovom priestore, i ked tie by nemali hrat najmensiu ulohu - je ich tam len zopar, takze sa daju odkrutit (a zaroven skontrolovat cistota ich pripojenia). Ked ich budes srobovat naspat, daj tam druhu maticu ako kontru, nech ta necaka nejake divne prekvapenie ako 95% majitelov tychto vozov ; v priebehu casu sa tie kontakty uvolnia a kedze niektore z tych poistiek su 110A, tecie tade naozaj slusne.
V neposlednom rade, 0.08A je za 24 hodin 1.92Ah, co je radovo v akceptovatelnom pasme. 70Ah bateria by teda bola mrtva priblizne za 35 dni co je sice trosku skoro, ale nie je to vobec nejaka strasna zavada. Navyse, je mozne ze keby si pockal hodinu-dve bez otvarania auta a postupneho vyberania poistiek, ze by odber este klesol.
Bohuzial neviem priamo poradit
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 23.10.2016 16:30 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za odpoveď, presne ako píšeš ako je možné že po vybratí všetkých poistiek to stále ,,žere,, vybral som komplet poistky vedľa volantu ( robil som to systémom 5 poistiek von, zamknúť počkať a merať ...ďalej všetky pri motore , aj tie veľké , dokonca aj relé pri motore...budenie a +kábel do alternátora...mám krátky golf zadná prechodka je v poriadku skontrolovana. Môže mať niečo spoločné zámok dverí? Nefunguje tak zamykam dvere manuálne...batériu mám 55Ah.
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celkove odstaviť auto od veškerej elektriky musia von aj základné poistky od prvého vetvenia.Ale to nevedie v podstate k ničomu lebo odstavenie istenia za ktorým sa x krát vetví všetko a rozbieha po celom aute nedáva potrebnú informáciu.
Tu je jasná jedna vec a z tej by som radil vychádzať.Odber na úrovni osem stotín amp je na hrane toho že problém nie je,presnejšie ak by aj bol tak minimálny a zanedbatelný.Takýto odber môže spôsobovať jedine kľudový odber vecí po uspatí ale nevidím ho na nutnosť riešenia.Ak aj najdete konkretneho pachatela čo by mal mať (povedzme) odber menší o 0,02 amp budete to riešiť ? No to určite nie
Tu je jasná jedna vec a z tej by som radil vychádzať.Odber na úrovni osem stotín amp je na hrane toho že problém nie je,presnejšie ak by aj bol tak minimálny a zanedbatelný.Takýto odber môže spôsobovať jedine kľudový odber vecí po uspatí ale nevidím ho na nutnosť riešenia.Ak aj najdete konkretneho pachatela čo by mal mať (povedzme) odber menší o 0,02 amp budete to riešiť ? No to určite nie
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 23.10.2016 16:30 Zdieľať na Facebook
Rozumiem, preverím ešte jednu vec. Stále nad tým rozmýšľam a prakticky 1 poistku som tam mal vždy zapnutú ...alarm...žeby toľko ,,žral,, stále len som si to nevšimol? Nieje dorabany Origo a pokazeny zámok si manuálne zamknem s tým že auto po zamknuti normálne blikne...skúsim vytiahnuť alarm len neviem ako sa auto uspi keď nebude zamknuté
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Vždy keď sa objaví takáto téma tak chodím po dvore s ampermetrom a meriam odbery všetkého čo vidím - takže traja francúzi majú odber 0.10 - 0.15 (viac ako ty) a traktory dokonca až 0.2A. Nezbadal som doteraz žiadny problém so štartami a tak si myslím ,že 0.08A je v poriadku a pozrel by som sa na baterku, či to už nemá za sebou.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 27.09.2006 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 23.10.2016 16:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], moravcik a 17 neregistrovaných