Peugeot 307 - klimatizácia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peugeot307sw16
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 20.05.2020 17:19
Zdieľať na Facebook

Klima

Príspevok od používateľa peugeot307sw16 »

Klima bola napojená na prístroj, kde po polhodinovej diagnostike vybehlo na displeji že nemá žiadne netesnosti, následné ju napojil na dusík prechádzal s tým detektorom a taktiež sa nič neukázalo tak sa zrejmé rozhodol že ju môže doplniť... Až neskôr keď som bol u mechanika druhý krát tak mu to začalo dávať znamenia pri chladiči, ten sme vymenili a je to okej. Takže do toho bezhlavo neskočil ako poniektorí píšete, ako viem si predstaviť aj profesionálnejši prístup no v okolí som nezaznemenal žiadny servis ktorý sa zameriava práve na to...
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

detektor na cisti dusik???Ak by pouzil zmes s vodikom,ma to hned na prvy krat.Stane sa ze pri malickom uniku ze za 2 roky unika,5 barov z tej zmesi nestaci,musis natlakovat na 8-10barov.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Tak mám aj ja novinky, bol som v automax povazska bystrica - značkový servis skoda - a katastrofa.
Prijímací technik úplný diletant. Má žiadosť o diagnostiku pomalého úniku náplne klímy má informoval, že auto pripoja na diagnostiku (30€), potom plnickou doplnia chladivo a budú hľadať unik. Otrasne správanie, nulová znalosť.
O nejakom dusikovo- vodikovom spôsobe zjavne nikdy nepočul.

A značkový servis. Fuj.

No, napokon sa mi podarilo nájsť Dedinsky servis, kde chlapec s cuchacom úniku chladiva našiel unik na chladiči.
:300f:

Nič komplikovane, pochodil po trubkach a chladiči a pekne to začalo poslať, keď narazil na trhlinku.

Takze pri úniku chladivá odporúčam:
Vyhnúť sa servisu Automax v PB,