VW Passat 2.0 tdi cr - nĂ­zky tlak paliva VYRIESENE

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

snímač tlaku je malá mrcha ktorú sa dá z malým klamstvom preveriť.
Odpojí sa od konektora,samotný snímač dostane ext. napájanie a výst.signál sa testuje,a konektor sa pripojí na generátor PWM a nasimuluje sa tlak.Do RJ ide simulácia a na čidle sa kontrolu či to sedí
V podstate sa takto dá z vysokou presnostou aj overiť práca regulácia.
Potki88
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Potki88 »

Tak páni nakoniec som na to prišiel ???? nebudem tu rozpisovať čo všetko sa menilo skúšalo atď, to by bolo na dlho. Celé padanie do núdzového režimu skrz nízky tlak paliva na raily bol spôsobený nedostatočne utiahnutym regulátorom tlaku paliva na rampe. Stačilo upraviť vidlicový kľúč a o štvrť otáčky ho utiahnuť viac a je po probléme.
Týmto chcem poďakovať všetkým zúčastneným za spoluprácu pri riešení tejto patálie.
Potki88
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Potki88 »

PS: ak by mal niekto záujem ostal mi tu nový regulátor tlaku paliva na rail a jedno vysokotlake čerpadlo. Na cene sa dohodneme
paggi440
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 24.08.2022 17:47
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat 2.0 tdi cr - nĂ­zky tlak paliva VYRIESENE

Príspevok od používateľa paggi440 »

Dobrý deň, našiel som na googli Vašu konverzáciu s podobným problémom ako mám ja na svojom aute. Neviem či mi budete vedieť poradiť, ale pred 2 mesiacmi som kúpil Audi A3 sportback s motorom 2.0 TDI CR 103 kW. Len čo som auto kúpil a prevzal ho od starého majiteľa, tak cestou domov mi na diaľnici v kopci stúpajúc na Štrbu pri ustálenej rýchlosti cca 135 km/h s tempomatom, začalo blikať žhavenie motora a auto hodilo do núdzového režimu. Samozrejme som zastavil, volal pôvodnému majiteľovi ten o ničom nevedel...ťažko povedať...(ešte menšia vsúvka, pri kúpe auta mi pôvodný majiteľ spomínal, že pred rokom menil na aute čerpadlo v nádrži, lebo mu niekde zdochlo a nevedel už naštartovať) ... Ako som zastavil na tej Štrbe, po chvíľke keď sa motor dochladil som ho vypol a následne naštartoval. Žiadna kontrolka mi nevysvietila a auto sa správalo normálne. Cestou do Prešova sa mi tento problém ešte 2x zopakoval, no už začala svietiť aj kontrola motora. Po príchode do Prešova som išiel za známym, ten dal auto na diagnostiku a RJ vypísala chybu "P008700 Tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky" následne som auto odviezol k mechanikovi, ktorého mi odporučili známi. Nakoľko som auto potreboval súrne, tak urgentne a za príplatok sa na auto mechanik pozrel. Pri prevzatí auta tvrdil, že palivové hadice do palivového filtra boli zle zapojené a taktiež aj zle bolo zapojené čerpadlo v nádrži (ak píšem nejakú blbosť ospravedlňujem sa, nie som automechanik). Následne tvrdil, že keď pozapájal všetko tak ako má byť čerpadlo, ktoré je vpredu pri motore začalo vydávať divný zvuk a bál sa, či dôjde domov pri testovacej jazde. Po chvíli sa čerpadlo spamätalo a prestalo vydávať divný zvuk. Spomínal, že skontroloval aj hodnoty vstrekov a všetko bolo ok. Následne som s autom išiel do Prahy a pri Trenčíne pri obnovení tempomatu auto hodilo do nudzáku (blikalo žhavenie). Našťastie som s autom došiel do Prahy aj späť no viac menej auto bolo stále v nudzovom režime. Od tej doby problém stále pretrváva. Následne mi mechanik odporučil vymeniť palivový filter, že možno sa problém odstráni, no bohužiaľ nie.

Postrehy z dvoch mesiacov kedy mi auto vyhodí problém:

1.) Pokiaľ jazdím okresné cesty, mesto všetko je ok. Problém pri jazde na okresných cestách zvykne nastať pri stúpaní do kopca pod plným plynom, ale aj pri kľudnej jazde. Taktiež som si všimol, že pri jazde z kopca na rýchlosti a pri miernom pridaní do plynu auto sa zachová divne ako keby odozva plynu plynu bola oneskorená cca o 1 sekundu. Vtedy je našťastie všetko ok a auto ide normálne. Taktiež pri plnom plyne tesne pred obmedzovačom napr. pri 3 prevodom stupni sa problém ukáže.

2.) Jazda na diaľnici na tempomate a v aute sedia dvaja ľudia:

Jazda po diaľnici bez prevýšení: Akonáhle idem s autom na diaľnicu zapnem si tempomat 135 km/h auto ide normálne, no cca po 30 kilometroch sa zvykne problém ukázať alebo pri vypnutí tempomatu a opätovnom obnovení taktiež začne blikať žhavenie a auto je v núdzovom režime.

Jazda na diaľnici s tempomatom do kopca v aute sedia dvaja ľudia:

Taktiež problém sa vyskytne aj pri jazde po diaľnici do kopca na tempomate. Väčšinou tesne pred horizontom, kedy auto začne uberať na plyne začne blikať žhavenie.

Jazda na diaľnici s tempomatom aj bez, keď je auto naložené batožinou a v aute sedia 4 ľudia:

Akonáhle som s autom vyšiel na diaľnicu s plne naloženým autom a bolo jedno či idem na tempomate, alebo nie, či po rovine alebo do kopca opäť sa ukáže chyba s blikajúcim žhavením. Po 4 preštartovaniach za jazdy na diaľnici mi auto už na 5 krát nenaštartovalo a bol som takmer nútený na odťah. Po hodine státia čakajúc na odťah auto naštartovalo a bez batožiny a ľudí v aute som bez problémov došiel domov bez núdzového režimu.

PS: Neviem čo to môže byť, ale sedliacky rozum mi hovorí, že je problém s dávkovaním paliva pri záťaží motora. Neviem čo to môže mať za následok, či nejaké čerpadlo alebo neviem...

Každopádne budem veľmi rád za vaše názory a pomoc pri vyriešení tohto problému, lebo nerád by som vrážal do auta peniaze len tak.
Ďakujem veľmi pekne.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat 2.0 tdi cr - nĂ­zky tlak paliva VYRIESENE

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to správny predpoklad že pôvod poruchy bude v palivovom systéme.Podľa popisu je jasné že motor je silne závislý na zaťažení.Akonáhle je vyžšie a žiadfa sa aj zvýšenie tlaku v rampe,je zrejmý deficit paliva.Celkom z podivom čítam vyjadrenia servisov.To nejde pochopiť že vždy ako cez kopirák chýbajú údaje.Lebo jediné čo je nutné je to aby tlak paliva bol aký byť a tam kde má byť.4o sa ja starám či ide palivo bambusovou palivou alebo hadicou na víno,v tomto bode má byť toľkoto a v druhom toľkoto.Ak je,motor nebude mať problém.Ak to nesedí,potom idem po príčine a krok po kroku overujem cestu z bodu A do bodu B. Inak ak je opis dobrý,(prečo by nebol ?) je správanie presne také ako keď sú prehodené hadice paliva na filtry. Filtre sú dvojakého vyhotovenia a majú opačne tok paliva,takže ak si niekto pomýli vizuál filtra a to sa stane ľahko sú ako dve vajcia,tak poľahky doteraz správne prehodí a je presne toto.A presne tak sa to aj správa,v malých záťažiach ide,pri požiadavke nad padá do núdze niekdy až z nemožnostou naštartovať kým sa tlakové pomery pomaly nezrovnajú.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 12 neregistrovaných