Peugeot 307 - klimatizácia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peugeot307sw16
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 20.05.2020 17:19
Zdieľať na Facebook

Peugeot 307 - klimatizácia

Príspevok od používateľa peugeot307sw16 »

Prosím vás neviete mi dať náhodou radu ohľadom klimatizácie? Pred týždňom som dával meniť chladiace médium do klímy, klímu som v ten deň nemal možnosť vyskúšať pretože bolo chladno no mechanik povedal že všetko ide ako má , no oteplilo sa zapol som a absolútne nechladilo všetko ako predtým , šiel som za mechanikom ten mi povedal že nejde kompresor klímy vraj sa mohol upchať bo dlhšom nepoužívani, no na ďalší deň som prišiel za nim napojil to na prístroj a chladiace médium vraj vytieklo, a kvôli tomu aj nejde zapnúť klim. Kompresor- môže to byť pravda prosím vás? Na zajtra som sním ešte dohodnutý zameniť chladič klímy ktorý mám kúpený vraj cez tento komponent prebieha najviac únikov... Ešte som zabudol na to že to napojil na mašinu a ukázalo mu že auto je beznetesnosti, a taktiež odsaval...
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Plnicka vie zistit s podtlakom len vatsie uniky,mensie nema sancu.Nepoznam dovod VYMENY chaldiaceho media.Ak niekde unika,treba zistit a nie bezhalvo menit od A po Z.Unik sa najlepsie a najpresnejsie zisti s vodikom a dusikom.Ak je unik,kompresor kvoli bezpecnosti nezapina,teda je stopnuty.Ak chces podrobnejsie info do SS.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Normálne človek najskôr zistí príčinu a odstráni ju, iní vymenia to čo mali zlé iní...
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

avelmak napísal:Unik sa najlepsie a najpresnejsie zisti s vodikom a dusikom.
Vodikom by to zisťoval len raz..