Audi A6 c6 2.0 tdi kod motora BRE - vstrekovanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Audi A6 c6 2.0 tdi kod motora BRE - vstrekovanie

Príspevok od používateľa minom »

Zdravim urcite tato tema tu uz bola no neviem najst nic blissie k tejto teme .
audi a6 c6 2007 2.0 tdi BRE -
Pocas jazdy na kratkom useku cca v rychlosti 180 km v hod mi strasne zacalo triast motorom lene len ze som dosiel domov cca 5 km. napojil som na diagnostiku a hodnoty ,, uzasne ,, korekcia mnozstva paliva valec 1 - 0.17 regulacna odchylka 1 - 30
2 - - 0.5 2 - 36
3 - 2.8 3 - 90
4 - 3.0 4 - 98

ako prve som vymenil vstrekovace medzi sebou 4 za 1 a 3 za 2 a bez zmeny . zahada je ze auto startuje na supu , odpojil som 4 vstrek a startovalo trocha horsia no udaje som vtedy nemohol zmerat. po napojeny udaje take iste . vsrek 1 a 2 som vratil na miesto a vstrek 3 a 4 som vymenil za repasovane skuska start ok na supu par sekund v pohode a potom znova udaje take iste a motor ide vyhodit z auta chod ako na 2 a pol valca , skusil som kratku jazdu cca 200 m start hroza tah ziadny - jazda nemozna .

pred rokom boli menene komplet vsetke vstrekovace , nova skrtiaca klapka a egr ( v audi servise ) po mesiaci egr deaktivovany v tuning specialist a remap z 140 HP na 192 HP .

Auto slapalo super az do tohto problemu uz si neviem rady co to moze byt.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ty si nejaký rýchlik,vyznať sa v tom nedá,patrilo by sa spomenúť aspoň km a čo je z DPF,lebo pozerám že EGR a tuning atd
Nesedia korekcie,pretože výpočetne nesedia plusové a mínusové (z akej diagnostiky je čerpaný udaj ?)
Kopec úkonov výmen ale opísané tak že darmo to poznám ako svoje vrecko,je to hmla.Ujasnime si aspoň základné veci,ale ideálne sem hoď merané hodnoty,blockmap
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

196 000 km . DPF som predtym menil za nove tak som ho nechcel rusit aj ked som uz mal a mam pripraveny vyrezany DPF merane to bolo s diagnostikou Delphi . PRAVE NESEDIA KOREKCIE a je aj prilis velka odchylka a to je mi zahada predtym bolo vsetko v ukazkovom stave korekcie boli od - 10 do 10 ale nikdy neboli stejne na grafe tiez bolo dobre vidiet 1 a 2 valec vstrekoval palivo korektne 3 a 4 len rovna ciara jak na ekg po zastave srdca len sem tam 3 troska zmenil povedal by so m ako utecha . poslal by som foto aj video no neda sa mi to zdielat .
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na Delphi sa vyprdnúť,povedz mi korekcie v mg/str aj so znamienkami.Tak ako si ich zadal byť nemôže,matematicky nesedia,preto by pomohol blockmap,ale nie z hentých hračiek
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

pozerali sme to aj z diagnostikov bosh a snap on a to iste . hodil som video na you tube ako to je posielam link udaje teraz boli zase ine


https://www.youtube.com/watch?v=YzaiaijIEM0 .
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

1 a hlavne 4 valec sú na riešenie.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

192 koni z dvojlitra ? To je viac nez tretina navrch, skoro 40%
nemyslim si ze s povodnym turbom je to mozne, 125kW 2.0tdi tlaci 1.6 baru pretlak, 103kW ma 1.35baru, takze aby si z toho vytrieskal 144kW (192 koni) tak by si musel fučať dva bary a to turbinka nevydrzi.

180km/h po Slovensku hocikedy cez den, v noci podstatne viac, EGR off, dpf skoro off, vsetko off, zda sa ze teraz je motor off.

Vieme ze vstrekovace si prehodil a vymenil takze tam chybu nehladame. Tipneme si kacirsky prasknutu hlavu alebo pripeceny piest.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Rozhodne by som si rád pozrel záťažový log motora z DPF kom a takto potlačené hore.
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

dyno sme nerobili prave kvoli dpf . bolo mi povedane ze dyno spravive az po vymene a zruseny dpf . ale tam by som nehladal chybu si myslim . robila to specializovana a uznavana tunigova spolocnost v anglicku . oni robia bezne renomovane znacky ako uprava softverov a remap zavodnych aut ako porsche , subaru , nisan , supra a podobne . znamemu robili toyotu mr2 na neakych smiesnych 1200 koni - samozrejme to je ina kava iny motor vsetko extremne drahe a kute
suciastky a nie ako neaka saplava 2.0 audi . doslovne maju 1000-cky spokojnych zakaznikov .
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nepochybne,sú fi ktoré vedia.Problém je iba u sériovky kde je jedinou zmenou optimalizácia sofvéru.Tu sú veci dané,nie je možné naložiť sériovým veciam príliš,alebo nad ich možnosti.Aj v takom prípade je možná spokojnosť,len nemusí byť dostatočne dlhá.A kapitálne chyby sú ak upravuje neznámy stav,čo znie hlúpo,ale je to bežná vec dokonca ako reakcia na to že auto už nechodí ako kedysi.Kedysi bavilo pozerať mapy u čipovaných mašín a tam človek ozaj vidí aj psie kusy,aj perfektnú prácu.Kým šuflikant prvé vyluxuje EGR aj DPF,naloží turbu aj palivu,tak majster remesla upraví tak,že sme museli dlho hladať ako a čo lebo hodnoty napr tlaku turbíny boli dvihnuté smiešne desatinu dve baru,pričom nikdy nebolo nič z emisného systému vypnuté.Takže ozaj paltí že ak dva robia to isté,nie je to to isté.
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Do tohto auta sa davalo vela motorov a toto je jednoznačne ten najhorsi, to co si nechal urobit to je urcite servisna cesta do pekiel, ten motor je stavany na pokojne plachtenie po dialnici a nie na taketo sportove harakiri :3c90:
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Trošku nepochopiteľné, ked chce niekto očividne "lietať" a kúpi si 2,0 tdi :)...Ked máš očividne rád športovú jazdu, tak prečo si si nekupil 3,0 tdi? z toho sa dá vyťažiť aj 300koní..a bude s tým určite menej problémov ako z 2,0 tdi..to sú dialničné hltače kilometrovs nízkou spotrebou a nie na závodenie, ktoré očividne to auto po čipe nezvládlo..ideš vykuchať DPF, to potom prejde normálne STK?oficko by nemalo a takých čo to za dvacku pustia by som pozatváral všetkých do jedného..
PS:Ako tak čítam, tak tu každý týžden opakovane pribudne nejaká téma typu:Auto je po chipe a pokazilo sa mi hento a tamto..Asi to nebude správna cesta..ale ked s niekým lomcuje puberta oki..
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

nie je to stale tak, ze vybrate DPF sa na EK neda zachytit?
Mam dojem, ze niekdedy v minulosti to tak bolo..
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Nemalo by byť.
minom
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 20.01.2013 06:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa minom »

herin napísal:Trošku nepochopiteľné, ked chce niekto očividne "lietať" a kúpi si 2,0 tdi :)...Ked máš očividne rád športovú jazdu, tak prečo si si nekupil 3,0 tdi? z toho sa dá vyťažiť aj 300koní..a bude s tým určite menej problémov ako z 2,0 tdi..to sú dialničné hltače kilometrovs nízkou spotrebou a nie na závodenie, ktoré očividne to auto po čipe nezvládlo..ideš vykuchať DPF, to potom prejde normálne STK?oficko by nemalo a takých čo to za dvacku pustia by som pozatváral všetkých do jedného..
PS:Ako tak čítam, tak tu každý týžden opakovane pribudne nejaká téma typu:Auto je po chipe a pokazilo sa mi hento a tamto..Asi to nebude správna cesta..ale ked s niekým lomcuje puberta oki..

aby sme boli v obraze ta kraxsna znacky audi je manzelkina a malo to auto na bezne vozenie do prace a po dceru do skoly a nie na lietanie . manzelka bola chvalabohu bola zamilovana do audi tuto kraxnu cipovala sa rok potom co sme ju kupily zo vsetkym co k tomu patri vetsie turbo ( hybrid ) takties vstrekovace kompakne k novemu vykonu atd a v certifikovanej a uznavanej tuningovej spolocnosti a to len len preto ze tych 140 koni na taku tazobo bolo nepostacujuce a malo to mizernu axceleraciu pocas obehovania . na lietanie mam ine auto ale to tu nebudem rozpisovat . vratme sa k tej kraxni
nemali sme s nou ziadne problemy celych 5 rokov aj ked bola nacipovana od 70 000 km az do 180 000 km . zacala zlostit po tych 180 000 problem nastal az teraz ale s remapom to nema nic spolocne !!! len pre tvoju zaujimavost ja osobne sa drzim uz cca 20 rokov len mercedesu a chvala bohu uz aj manzelka zmenila nazor tak som jej kupil konecne poriadne auto mercedes e 350 . a ako pises to su hltace kilometrov na spotrebu - mozno netusim lebo ja spotrebu neriesim .
a teraz sa vratim k veci hladam problem a preto som zalozil tuto temu aby som nemusel dlho tapat . tak ci onak cez viked si motor precekujem od a po z vratane kompresie a vsetkeho co sa len da a uvydime co dalej . ak sa ukaze vaznejsia vada narocna na cas opravy tak som rozhodnuty ze sa na to asi vybodnem a objednam komplet novy motor a dam ho vymenit . bude to financne na tom istom a usetrim kopec casu . takze tak

este ma napadlo tak ti posielam link na jedno z mojich slabsich aut na ktorych lietam
https://www.youtube.com/watch?v=pIkGsLH29CI
zrychlemnie z 0 - 100 biednych 5,6 sekund

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných