Ford Galaxy 2.0 tdci , 96 kw - neštartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 09.03.2008 18:55 Zdieľať na Facebook
Ford Galaxy 2.0 tdci , 96 kw - neštartuje
Ahojte mám Galaxy 2.0tdci 96kw,rv.2008 ktoré mi neštartuje vôbec,doteraz niekedy na prvý krát,niekedy na 5x ale naštartovalo...teraz vôbec,ale keď sa auto potlačí 1x pretočí motor a krásne ide...trysky majú 290,322,320,400 tlak...asi to budú trysky...poraďte
Ďakujem
Ďakujem
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
rozmyslam : keby to boli vstrekovace, ako by bolo mozne ze jednoducha nenarocna operacia ako je start motora a rozbeh na 900 otacok za minutu kde je potreba paliva absolutne minimalna je sialene problematicky... kdezto nasledujuca jazda s autom na 3000-4000 otackach rychlostami cez 100km/h, ktora pozaduje 30kW mechanickeho vykonu na kolesach je v pohode ?
To asi logicky nesedi "keby bol prieser vo vstrekovacoch", ze ? Nepises akekolvek dalsie sprievodne javy, dymenie vozu, vypinanie motoru pocas jazdy pri zatazi (napriklad hore kopcom), nepises nic o najazdenych kilometroch, servisnych ukonoch (castokrat sa stane ze majitel problemu zabudne popisat ze mal rozobraty motor, ze sa brusila hlava lebo sa zadrela klukovka a zohli ventile lebo v dosledku havarie turba motor nasal nejake ulomky a zadrel sa...) proste tvoje udaje su vcelku vhodne pre Sybilu aby si pocvicila svoje jasnovidecke schopnosti... ale aj tak skusim.
Moj nazor, ale zdoraznujem ze nie som vestec :
a) prearazeny diodovy mostik v alternatore, elektricka zbernica vozu je prehlusena cudzopasnym signalom. Riadiaca jednotka nema rozlisitelny signal od snimaca pozicie prveho valca, a preto nevie kedy ma zacat vstrekovat palivo.
b) prerazeny starter, rovnaky popis nasledku.
Tipol by som si, ze snimac samotny nebude dochnapany vzhladom na absolutne jednoduchu moznost roztlacenia vozu. Meranie osciloskopom do desiatich minut jednoznacne potvrdi alebo vyvrati moju domnienku.
Pred startom ziadne dalsie spotrebice nie su aktivne - samozrejme ratam ze tam nemas dorabane GPS, sedem alarmov a imobilizerov, prerazene kable v motorovom priestore atd. Ak chces auto opravovat "nahodnym" sposobom, zacal by som repasom alternatoru, nasledovanym repasom starteru. To su relativne lacne veci, a ked nemas nikoho schopneho, mozu ta za 200 eur vytiahnut z problemov.
Ale zdoraznujem ze zdaleka nemusia. Nie je to garantovane. Ak to vyriesis tymto sposobom, podakovanie patri Martinovi Cichemu odtialto z fora ktory sa s rovnakou vecou stretol, i ked to bolo na Renaulte Laguna 1.9dci z roku 2001. Princip ale zostava absolutne rovnaky.
To asi logicky nesedi "keby bol prieser vo vstrekovacoch", ze ? Nepises akekolvek dalsie sprievodne javy, dymenie vozu, vypinanie motoru pocas jazdy pri zatazi (napriklad hore kopcom), nepises nic o najazdenych kilometroch, servisnych ukonoch (castokrat sa stane ze majitel problemu zabudne popisat ze mal rozobraty motor, ze sa brusila hlava lebo sa zadrela klukovka a zohli ventile lebo v dosledku havarie turba motor nasal nejake ulomky a zadrel sa...) proste tvoje udaje su vcelku vhodne pre Sybilu aby si pocvicila svoje jasnovidecke schopnosti... ale aj tak skusim.
Moj nazor, ale zdoraznujem ze nie som vestec :
a) prearazeny diodovy mostik v alternatore, elektricka zbernica vozu je prehlusena cudzopasnym signalom. Riadiaca jednotka nema rozlisitelny signal od snimaca pozicie prveho valca, a preto nevie kedy ma zacat vstrekovat palivo.
b) prerazeny starter, rovnaky popis nasledku.
Tipol by som si, ze snimac samotny nebude dochnapany vzhladom na absolutne jednoduchu moznost roztlacenia vozu. Meranie osciloskopom do desiatich minut jednoznacne potvrdi alebo vyvrati moju domnienku.
Pred startom ziadne dalsie spotrebice nie su aktivne - samozrejme ratam ze tam nemas dorabane GPS, sedem alarmov a imobilizerov, prerazene kable v motorovom priestore atd. Ak chces auto opravovat "nahodnym" sposobom, zacal by som repasom alternatoru, nasledovanym repasom starteru. To su relativne lacne veci, a ked nemas nikoho schopneho, mozu ta za 200 eur vytiahnut z problemov.
Ale zdoraznujem ze zdaleka nemusia. Nie je to garantovane. Ak to vyriesis tymto sposobom, podakovanie patri Martinovi Cichemu odtialto z fora ktory sa s rovnakou vecou stretol, i ked to bolo na Renaulte Laguna 1.9dci z roku 2001. Princip ale zostava absolutne rovnaky.
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 09.03.2008 18:55 Zdieľať na Facebook
Ďakujem...Toto auto používam ako druhé auto,na ťahanie vozíka a pod...vo vozidle som menil komplet motor boli tam aj trysky ktoré som tam nechal,štarter,alternátor sa prehadzovali zo starého motora...Na starom motore mi spadla vrchná remenica na rozvodoch a motor potom k.o. Starý motor štartoval bez problémov no tento od začiatku velmo nie,niekedy na 1x no niekedy až na 5x a teraz len točí troška chytá a nič,ale keď spustím z skoro nulového kopčeka pred garážou raz pretočí a motor ide..Nový motor je ročník 2013 a údajne mal 140tis km auto má celkovo 285tis...a ešte že pokým riadne naštartovalo tak keď bolo úplne studené na 1x nikdy len chytalo,ale potom ako by sa nafta natiahla a potom hneď,neskôr stále horšie za cca 10tis km nič...žhaviče sú ok
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
treba tie veci ktore prisli s druhym motorom troska prebehnut diagnostikou.uz len taky vstrek musi vediet pracovat s rj motora.das iny musis zmenit kody danneho vstrekovaca.tie udaje su nalepene na ventilovom dekli niekde ak este tam su kody vstrekov.taka mala nalepka o velkosti krabicky cigaretovej.tak isto al aktuator turba a egr ventilu treba pozriet ci su kompatibilne s typom tvojho auta.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 09.03.2008 18:55 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných