VW Golf VI , 77 kw - vstrek

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

VW Golf VI , 77 kw - vstrek

Príspevok od používateľa mirgec »

G6 1.6 TDI 77kw CAYC
Dobrý deň už po 3-ti krát odišiel prvý vstrek od rozvodov prvý krát začal rúcať motor iba na voľnobehu dali sa na repas a za mesiac zase 1. Vstrek KO auto na 3 valce došlo domu. Asi zle zrepasovany no kúpil sa nový a dal sa hneď vedľa (výmena 1 z 2) a zase prvý KO vtedy boli hodnoty motora rovnaké teraz ak začne škubat z motorom má vstrekovacie čerpadlo pri nastartovanom motore kolíše 40bar tlaku čo ide do rampy ( 280-240bar ) ak vypnem nechám auto 5 minút startnem a je kľud normálny chod všetko až kým nepríde záťaž na auto a zase ho začne cukat
Ďalšia vec čo som si všimol predvstrek 3 a 4 valec má okolo 0° 2vstrek má 9° a prvý vstrek 29° čo je dosť nereálne ale urobí to až po záťaži mám pocit že to má na svedomí elektrika, RJ lebo všetko bolo precistene piliny sa vo filtru nenašli no kúsoček ale to sa nájde v každom CAY motore
Help dajte radu čo ešte môže byť len nechcem počuť tú najhoršiu správu 4000€ ktorú povedal mechanik a aj to že nemusí to vijst
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

piliny v kazdom CAY su,ano,ale len v pokazenom.ja by som siu teraz vyskusal jednu vec.prehodil vstreky medzi sebou,kodoval a tak vyskusal ci je to naozaj so vstrekovacmi,nedaj boze s elektrikou.
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

Boli prehodene chod motora normálny az po pridaní a úvrati plynu začne cukat z autom ako keby neskoro alebo vôbec nechcel odpáliť/dávkovať vždy ten prvy od rozvodoch má vadu prvý vstrek vydržal 1000km druhý už repasovany 600km auto do nudzaku za jazdy nehodí ani za jazdy sa nesprava zle len to už počuť potom jak jeden vstrek ináč ako keby dávkoval jak má a potom z autom začne cukat ale to cukanie robí iba pri 820ot/min ak mu kus pridám správa sa normálne
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Ale ked dobre rozumiem,tak aj po prehodeni sa sprava prvy vstrek zle.Tak v palivovom systeme nemusi byt chyba,iba v elektronike.Vedenie alebo RJ.
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

To si myslím lebo není možné aby 3 vstreky sa vymenia na Tom jednom valci a vždy ta istá chýba spôsoboval ten istý problém tiež si myslím že niečo bude dávať zlý signál že práve ne ten jeden vstrek ide iné časovanie vstreku lebo piliny už mi mechanik ukazoval aké by museli byť aby vstreky poškodilo na KO a nie vždy jeden aj keď je to najbližší od čerpadlá ale tlak v rampe je všade taký isty
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

Ešte odkaz na ten tlak ako kolíše keď s autom cuka
https://youtu.be/yYP8zuFY_to
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ked mu pridas nad 820 rpm tak uz to nerobi ?
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

Vtedy ide auto v pohode necuka po pridaní pekne ide hladko
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

slovom OSEMSTO otacok a dvadsat k tomu, hej ? Prosim ta kolko mas volnobeh ?

V jednej serii vozov boli vadne EGR ventily - menene v ramci zaruky, nepamatam si detaily. Skus podla tvojho VINu zistit, ci sa na tvoj voz vztahovala zvolavacia akcia a ci aj bola prevedena, budes musiet zavolat do autorizovaneho servisu nech pozru ich zaznamy.


A preco jazdis na 820 rpm ?
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

820prm máš pri neutrálne ak zošliapneš spojku otáčky sa zdvihnú na 920 tak tiez keď by si sa na voľnobehu spustil dole kopcom sa zdvihnú otáčky G6 to asi tak majú robené keďže kamarátov to robí isté
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Ano VW motory majú otáčky vyššie pokial sa auto pohybuje s vyhodenou rýchlosťou na volnobehu/trebárs dolu miernym kopcom atd/, ale pokial auto stojí/trebárs na červenej/ tak má mať cca 720-750..čiže už to niečo naznačuje, že niečo nefunguje ako má..
a 4000 za opravu?ved za to sa dá zohnať komplet celý motor..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

cele auto, nieze motor.

Pozri, ja neviem na dialku povedat co je cirkus, ale motor nemas preco opravovat - ked ich hladko a v poriadku v normalnom zabere, tak nemoze byt pokazeny ani za 4000 ani za 2000. Zacal by som vymenou mechanika za takeho co problematike rozumie, prevedie kvantum merani - pretoze podla toho co je tu prezentovane nie je mozne vytusit zavadu ; keby si ale mal v ruke dva štósy papierov s cislami a meraniami tak by sa mohlo postupovat adresnejšie.
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

mp3turbo on asi narazil na mechanika/mimochodom, ktorých je na Slovensku 95%/ že ked k nim príde človek s problémom,tak nehladaju príčinu, ale menia veci do nemoty systémom pokus omyl..žial aj ja som narazil na takých..a stálo ma to tisíce eur..a veru neboli to lacné veci..
Oni sa vždy potešia ked ku nim niekto takýto príde, lebo vedia, že to bude ich zdroj príjmu na dlhšie obdobie..prevezu sa v aute a povedia bude to toto..vymenia to zákazník zaplatí a závada zostane tak ako bola predtým..potom snád to bude toto..a tak dokolečka dokola..odborníkov je naozaj málo..
xtothx
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 26.02.2022 17:44
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VI , 77 kw - vstrek

Príspevok od používateľa xtothx »

https://ibb.co/KDzrCXw
Dobrý deň! Všetky vstreky K.O.?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VI , 77 kw - vstrek

Príspevok od používateľa avelmak »

Prvy a druhy maju vysoku korekcnu davku,co nemusi znamenat rovno vstrekovac,moze byt aj slabsia kompresia v danom valci.Prehodit vstrekovace,nakodovat a skontrolovat opat hodnoty.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných