Škoda Octavia 1.2 TSI , 77 kW - trha motorom pri starte

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

drevux
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 16.05.2008 15:20
Zdieľať na Facebook

Škoda Octavia 1.2 TSI , 77 kW - trha motorom pri starte

Príspevok od používateľa drevux »

Zdravím, vie mi niekto poradiť, mam octaviu 2,1. 2 Tsi, 77kw,kod motora cbzb, nechám naštartovane 3aj 5 minút, ale skube mi motorom pri studenom štarte, aj počas jazdy až kým sa nezohreje, je tam namontované aj Lpg. Stáva sa aj to, že pri studenom štarte mi par sekúnd držia otáčky, potom klesnú a zhasne motor, až na 3-4 naštartovanie držia. Co to môže spôsobovať? Za info vopred dakujem
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Ako starý je benzín v nádrži ? Začal by som natankovaním 100 oktánu E5.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Zaujimave to LPG v priamovstrekovom motore.
Co je to za system, kto ho montoval a ako dlho je namontovany?
Moj nazor je, ze problem bude sposoboavany prave LPG.

Pokial motor nie je konstruovany na spalovanie LPG - je obrovske riziko ho montovat dodatocne. Benzinove motory su citlivejsie na riadenie ako naftove, a montaz LPG dokaze spolahlivo odpalit akykolvek moderny motor. :4012:
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

kolko to ma km a ako su na tom rozvody? boli menene? napinak? pri tom studenom starte nehrkoce aj retaz?
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

aj ja si vymyslim... ak sa vstrekuje kvapalne lpg hned od startu tam bude chyba :d :D chod ku plynarom nech to otestuju
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

samy plynovy odbornik zrazu lol :40bd:

ake stare, kolko km su tie sviece???
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

moze to sposobovat to, ze do vrstveneho spalovania TSI jednoducho LPG nevie nikto spravit poriadne. A v priebehu XY kilometrov sa to prejavi.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

s tym by sa dalo este zit, horsie ze ani benzin ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

a566 napísal:samy plynovy odbornik zrazu lol :40bd:

ake stare, kolko km su tie sviece???

- sviece? preco nie... kable? cievky? neake cidlo? rozvody? filtre plynu? vstreky lpg? karbon? ventily? ake zadanie take odpovede... treba urobit ekg odberu a k doktorovi
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Namontovat do tak hnusne zloziteho a nespolahliveho motora s oznacením tsi a dat tam lpg, do motora s vykonom 77 kw a usetrit 3eura na 100km je na nobelovku, ak by tam bol aspon 3.0 v6 benzin nepoviem ani pol slova, to tsi nevedia opravit lebo od vyroby je to sra.. cka, mal som taku jednu 1.4 tsi s 90kw a som rad ze som sa toho zbavil...
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

cobo-:4090:
hjundai napísal:
a566 napísal:samy plynovy odbornik zrazu lol :40bd:

ake stare, kolko km su tie sviece???

- sviece? preco nie... kable? cievky? neake cidlo? rozvody? filtre plynu? vstreky lpg? karbon? ventily? ake zadanie take odpovede... treba urobit ekg odberu a k doktorovi
sice mam nepriamy vstrek 1,2vti atmo a tovarensky plyn..
no po 2 rokoch a 25000km za studena prilezitostne cukol na benzin; za tepla bez chyby. aditivujem o zivot..
tak som na serviske vypytal vymenu sviecok....a to su iridia.
samozrejme pomohlo, jako hodinky. :300f:
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

no vidis a mne platinove 60 000 bez cuknutia bez jedinej hlasky... iridia na 25000 to sa vyplati :40bd:
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

ako som pisal, prilezitostne, otacky volnobehu neboli uplne stabilne. nic brutalneho. mohol som ich nechat este rok.
co by som neurobil pre pokoj duse, teraz tika jak metronom. :4012:
no v servisnom plane je aj tak definovane 25000...
taketo ceruzky za >12€ , ina varianta neexistuje....
[img]https://i.ebayimg.com/images/g/1NkAAOSw ... s-l400.jpg[/img]
ale zas to co som nabehal na plyne - cenovy rozdiel, pumpar ich za mna zaplatil :40bd: :4090:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Do stroja z vrstveným spalovaním,kde je celý proces vyrátaný do najmenších detailov,kde spaluje zmes v obrovskom meniacom sa rozsahu bohatosti a záleží na najmenšom detaily,kde začnú už pri najmenšom probléme (u benzínu) obrovské trable a diagnostika je rovno úloha hladať jedného z troch supermanov čo si s ňou poradia ...no to je rovno povedané koledovanie o problém.Aj bez toho plynu.
Aj keď ich sám neopravujem kedže potrebné (nutné) fidlátko (texvik) ešte je iba v programe kupovania,ale mám nesmierne dobrý prehlad o tom,ako sa riešia tieto špecialitky a teda aj čo za podobnými poruchami býva.Tu je OBD v diagnostike tak zhruba na dve veci + ak je treba kodovať alebo robiť prispôsobovačky,na samotnú diagnostiku je to asi ako naslinený prst vo vetre,dá zhruba na rovnako šance.
Do takéhoto stroja ktorý potrápi aj v benzíne tie naj esá v monterkách dať plyn...velmi nešťastný nápad.Sú známe prípady keď sa diagnostické stredisko prie z výrobcom,ktorý nevie zjednať nápravu,a z princípu si nemôže dôvoliť ustúpiť diagnostikom lebo by vyvesil bielu zástavu a uznal problém z výroby (konštrukcie)
Majiteľ zastúpený školiacim strediskom diagnostiky súdne roky doťahuje svoj problém ktorý končí výmenou komplet agregátu,aby výrobca nemusel uznať chybu ktorú sám nevie zdôvodniť a ustúpiť nemôže,dokonca zakáže motor rezoberať vyhrážkou že už nič neuzná.
Z toho si treba zobrať poučenie,to že to existuje neznamená že to treba kúpiť.Ak si ľudia vedia tisíc volovín vyťukať v potravinách,a tak tam kde poriadne načierajú do vrecka to potom neurobia,čo k tomu vôbec ide napísať ?!
Môj vlastný švagor bol taký truhlík,že veď načo sa poradiť z človekom z ktorým sa radí pol SVK,on predsa všetko vie (aj si to kúpil) Zaplať pánboh som mu svoj názor povedal hneď v úvode prvej návštevy (nešiel som to ani pozrieť) a tak sa o tento kráp starať nemusím,dostali ho na krk autorizáky.Väčšina návštev sa preťahovala (auto do autorizáku) na viac dní.Je to super stroj
aj bez plynu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Treba skúsiť vstreky von a čistiť,pomerne pri málo km môžu mať problém viď iný prípad tiež kombi benz/plyn

[img]https://i.postimg.cc/dk8NFZhN/a.jpg[/img]

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných