VW Golf VI , 77 kw - vstrek
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32 Zdieľať na Facebook
VW Golf VI , 77 kw - vstrek
G6 1.6 TDI 77kw CAYC
Dobrý deň už po 3-ti krát odišiel prvý vstrek od rozvodov prvý krát začal rúcať motor iba na voľnobehu dali sa na repas a za mesiac zase 1. Vstrek KO auto na 3 valce došlo domu. Asi zle zrepasovany no kúpil sa nový a dal sa hneď vedľa (výmena 1 z 2) a zase prvý KO vtedy boli hodnoty motora rovnaké teraz ak začne škubat z motorom má vstrekovacie čerpadlo pri nastartovanom motore kolíše 40bar tlaku čo ide do rampy ( 280-240bar ) ak vypnem nechám auto 5 minút startnem a je kľud normálny chod všetko až kým nepríde záťaž na auto a zase ho začne cukat
Ďalšia vec čo som si všimol predvstrek 3 a 4 valec má okolo 0° 2vstrek má 9° a prvý vstrek 29° čo je dosť nereálne ale urobí to až po záťaži mám pocit že to má na svedomí elektrika, RJ lebo všetko bolo precistene piliny sa vo filtru nenašli no kúsoček ale to sa nájde v každom CAY motore
Help dajte radu čo ešte môže byť len nechcem počuť tú najhoršiu správu 4000€ ktorú povedal mechanik a aj to že nemusí to vijst
Dobrý deň už po 3-ti krát odišiel prvý vstrek od rozvodov prvý krát začal rúcať motor iba na voľnobehu dali sa na repas a za mesiac zase 1. Vstrek KO auto na 3 valce došlo domu. Asi zle zrepasovany no kúpil sa nový a dal sa hneď vedľa (výmena 1 z 2) a zase prvý KO vtedy boli hodnoty motora rovnaké teraz ak začne škubat z motorom má vstrekovacie čerpadlo pri nastartovanom motore kolíše 40bar tlaku čo ide do rampy ( 280-240bar ) ak vypnem nechám auto 5 minút startnem a je kľud normálny chod všetko až kým nepríde záťaž na auto a zase ho začne cukat
Ďalšia vec čo som si všimol predvstrek 3 a 4 valec má okolo 0° 2vstrek má 9° a prvý vstrek 29° čo je dosť nereálne ale urobí to až po záťaži mám pocit že to má na svedomí elektrika, RJ lebo všetko bolo precistene piliny sa vo filtru nenašli no kúsoček ale to sa nájde v každom CAY motore
Help dajte radu čo ešte môže byť len nechcem počuť tú najhoršiu správu 4000€ ktorú povedal mechanik a aj to že nemusí to vijst
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32 Zdieľať na Facebook
Boli prehodene chod motora normálny az po pridaní a úvrati plynu začne cukat z autom ako keby neskoro alebo vôbec nechcel odpáliť/dávkovať vždy ten prvy od rozvodoch má vadu prvý vstrek vydržal 1000km druhý už repasovany 600km auto do nudzaku za jazdy nehodí ani za jazdy sa nesprava zle len to už počuť potom jak jeden vstrek ináč ako keby dávkoval jak má a potom z autom začne cukat ale to cukanie robí iba pri 820ot/min ak mu kus pridám správa sa normálne
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32 Zdieľať na Facebook
To si myslím lebo není možné aby 3 vstreky sa vymenia na Tom jednom valci a vždy ta istá chýba spôsoboval ten istý problém tiež si myslím že niečo bude dávať zlý signál že práve ne ten jeden vstrek ide iné časovanie vstreku lebo piliny už mi mechanik ukazoval aké by museli byť aby vstreky poškodilo na KO a nie vždy jeden aj keď je to najbližší od čerpadlá ale tlak v rampe je všade taký isty
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32 Zdieľať na Facebook
Ešte odkaz na ten tlak ako kolíše keď s autom cuka
https://youtu.be/yYP8zuFY_to
https://youtu.be/yYP8zuFY_to
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
slovom OSEMSTO otacok a dvadsat k tomu, hej ? Prosim ta kolko mas volnobeh ?
V jednej serii vozov boli vadne EGR ventily - menene v ramci zaruky, nepamatam si detaily. Skus podla tvojho VINu zistit, ci sa na tvoj voz vztahovala zvolavacia akcia a ci aj bola prevedena, budes musiet zavolat do autorizovaneho servisu nech pozru ich zaznamy.
A preco jazdis na 820 rpm ?
V jednej serii vozov boli vadne EGR ventily - menene v ramci zaruky, nepamatam si detaily. Skus podla tvojho VINu zistit, ci sa na tvoj voz vztahovala zvolavacia akcia a ci aj bola prevedena, budes musiet zavolat do autorizovaneho servisu nech pozru ich zaznamy.
A preco jazdis na 820 rpm ?
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Ano VW motory majú otáčky vyššie pokial sa auto pohybuje s vyhodenou rýchlosťou na volnobehu/trebárs dolu miernym kopcom atd/, ale pokial auto stojí/trebárs na červenej/ tak má mať cca 720-750..čiže už to niečo naznačuje, že niečo nefunguje ako má..
a 4000 za opravu?ved za to sa dá zohnať komplet celý motor..
a 4000 za opravu?ved za to sa dá zohnať komplet celý motor..
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
cele auto, nieze motor.
Pozri, ja neviem na dialku povedat co je cirkus, ale motor nemas preco opravovat - ked ich hladko a v poriadku v normalnom zabere, tak nemoze byt pokazeny ani za 4000 ani za 2000. Zacal by som vymenou mechanika za takeho co problematike rozumie, prevedie kvantum merani - pretoze podla toho co je tu prezentovane nie je mozne vytusit zavadu ; keby si ale mal v ruke dva štósy papierov s cislami a meraniami tak by sa mohlo postupovat adresnejšie.
Pozri, ja neviem na dialku povedat co je cirkus, ale motor nemas preco opravovat - ked ich hladko a v poriadku v normalnom zabere, tak nemoze byt pokazeny ani za 4000 ani za 2000. Zacal by som vymenou mechanika za takeho co problematike rozumie, prevedie kvantum merani - pretoze podla toho co je tu prezentovane nie je mozne vytusit zavadu ; keby si ale mal v ruke dva štósy papierov s cislami a meraniami tak by sa mohlo postupovat adresnejšie.
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
mp3turbo on asi narazil na mechanika/mimochodom, ktorých je na Slovensku 95%/ že ked k nim príde človek s problémom,tak nehladaju príčinu, ale menia veci do nemoty systémom pokus omyl..žial aj ja som narazil na takých..a stálo ma to tisíce eur..a veru neboli to lacné veci..
Oni sa vždy potešia ked ku nim niekto takýto príde, lebo vedia, že to bude ich zdroj príjmu na dlhšie obdobie..prevezu sa v aute a povedia bude to toto..vymenia to zákazník zaplatí a závada zostane tak ako bola predtým..potom snád to bude toto..a tak dokolečka dokola..odborníkov je naozaj málo..
Oni sa vždy potešia ked ku nim niekto takýto príde, lebo vedia, že to bude ich zdroj príjmu na dlhšie obdobie..prevezu sa v aute a povedia bude to toto..vymenia to zákazník zaplatí a závada zostane tak ako bola predtým..potom snád to bude toto..a tak dokolečka dokola..odborníkov je naozaj málo..
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 26.02.2022 17:44 Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf VI , 77 kw - vstrek
https://ibb.co/KDzrCXw
Dobrý deň! Všetky vstreky K.O.?
Dobrý deň! Všetky vstreky K.O.?
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf VI , 77 kw - vstrek
Prvy a druhy maju vysoku korekcnu davku,co nemusi znamenat rovno vstrekovac,moze byt aj slabsia kompresia v danom valci.Prehodit vstrekovace,nakodovat a skontrolovat opat hodnoty.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných