Znema dokumentov.

diskusia, dotazy, sťažnosti, informácie , všetko čo súvisí s políciou a dopravnými inšpektorátmi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

frantisekciprus490
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 04.05.2020 14:14
Zdieľať na Facebook

Znema dokumentov.

Príspevok od používateľa frantisekciprus490 »

Ahoj vsetci.
Chlani chcem Vas poziadat o pomoc/radu.
Uz X rokov pracujem ako sofer v uk v july idem domov nastalo za rodinou.
Mam slovensky vodicak zmeneny na anglicky,kkv som robil tu(v uk) a tacho kartu mam tiez anglicku. Vymenia mi vodicak,kkv a tacho za slovenske?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Čo znamená zmenený na anglický? Slovenský si odovzdal?
frantisekciprus490
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 04.05.2020 14:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frantisekciprus490 »

Slovensky mi zmenili tu v anglicku na anglicky.
Odovzdal som ho tu ich uradom...mno co s nim urobili, neviem.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Pýtaj si ho späť. Prinajhoršom tu nahlásiš stratu. Ostatné ani srnka netuší ako sa dohodli pri brexite čo sa bude uznávať a dokedy. By som si zavolal na Česmad, tam budú skôr vedieť ako tí traja kamionisti čo sem chodia.
ivan-k
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 24.01.2019 21:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivan-k »

Vodicak ti pri vymene v UK zobrali a povedali ti, ze ho poslu nazad na SK postou, co sa nestalo. Vykasli sa na vodicak a pridi na slovensko a nahlas stratu vodicaku. Vystavia ti novy a to je vse.
Ako je to s tacho kartou, info zrejme ako bolo uz napisane, skus inych kamionistov a Cesmad.
JohnyRR
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 20.03.2009 18:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa JohnyRR »