Mierne zadrhávanie pri radení 2-3 st. e90- diagnostika AT?

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pavol38
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 18.09.2014 14:56
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Mierne zadrhávanie pri radení 2-3 st. e90- diagnostika AT?

Príspevok od používateľa pavol38 »

Čaute chlapi,

Auto: 320d, e90, 2007, 220 tisíc km, AT 6 st., motor M47N2

Zatiaľ mám len malý problém pri radení s AT 6 st. iba z 2 na 3, alebo z 3 na 4, že ide to tak "sekano", zadrháva sa ako keby a na viac krát preradí. Nespraví to vždy, len už ten prevod na stupeň nie je taký plynulý, ako kedysi. Všimol som si, že to nerobí pri radení smerom dole, iba hore.

Olej v prevodovke + filter bol menený prvý krát keď malo najazdené 185 tisic, odvtedy som najazdil ďalších 35 tisíc a všetko v pohode. Teraz to nie je akože nejaký súrny problém, ale tieto veci sa väčšinou iba stupňujú a zhoršujú. Chcel by som odporučenie komu to dať pozrieť na diagnostiku, nemusí to byť priamo v BA, ale napr. západné Slovensko. Prípadne kde by mohol byť problém.

Zvažoval som či meniť olej zasa už po 35 tisíc kilometroch, alebo nie.

Ďakujem vopred za rady a tipy ;)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Olej v prevodovke + filter bol menený prvý krát keď malo najazdené 185 tisic

tu mas odpoved, toto uz bolo SIALENE STRASNE neskoro ; teraz sa uz len daju predpokladat spalene lamely.
pavol38
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 18.09.2014 14:56
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavol38 »

No ja som hneď tej olej menil keď som kúpil auto, skôr sa nedalo. Tie spálené lamely, môžeš mi to nejako viac objasniť?

1. Dajú sa ľahko skontrolovať či sú spálené či nie?
2. Dajú sa ľahko vymeniť?
3. Koľko by stáli nové na moje aute? To je teda súčasť prevodovky?
TDIdieselpower
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 27.07.2015 20:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TDIdieselpower »

Keby si sa tuto otazku opytal v originalnom znackovom servise, dozvedel by si sa ze olej v auromatickej prevodovke je dozivotna napln :) Pises ze odkedy si ho vymenil, coskoro zacali problemy...
Keby len ludia citali manualy k ich autam a dodrziavali veci tam napisane, pripadne sa pytali v znackovych servisoch, predisli by mnohym problemom. Napr tiez zbytocna vymena retazoveho rozvodu ktory je tiez dozivotny (teda kym nebude natolko natiahnuty ze preskoci a ukonci zivot motora :)
/myslene ironicky/

Ak potrebujes v BA a okoli kontakt na dobry neznackovy servis prevodoviek, odporucam BMW forum, su tam viaceri ktori sa ozaj vyznaju a vedia co robia (na rozdiel od znackovych servisov kde ti asi poradia vymenit komplet prevodovku kus za kus, bratranec tak menil na BMW 530D pri 200tis a cena 6000eur)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hellou, bez rozobratia prevodovky sa neda skontrolovat bohuzial nic pretoze je to sucast prevodovky. Ano daju sa lahko vymenit, ked je rozobrata prevodovka...

strucny uvod do problematiky :

https://www.youtube.com/watch?v=r1aEon7AB_g
https://www.youtube.com/watch?v=shU08g76BCs

a to je este bez "menica tociveho momentu: https://www.youtube.com/watch?v=pTfipsejqS0


cize doma s tym nic nespravis. Doporucoval by som zacat slusnou diagnostikou, pretoze automaticka prevodovka vie o sebe priznat strasne vela cisel bez toho aby sa chytil srobovak, na zaklade tych cisel je mozne predpokladat / ocakavat co sa deje a zvoli sa prislusny postup. Fyzicky rozobrat alebo nie, atd... uz len za demontaz z auta a nahodenie naspat vies zaplatit v pohode 200-300 eur podla toho ako kde, pretoze to nie je robota na 20 minut.

A seriozna oprava automatu je cez 2000 eur len tak fikne, pricom i banalna zalezitost sa moze zmenit na hodne slusny repas.
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných