Ford Fiesta 1.6 TDCi , 2005 - odvzdusnenie pal. systemu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Ford Fiesta 1.6 TDCi , 2005 - odvzdusnenie pal. systemu
Zdravim pani.
Menil som na Fieste podlozky na vstreky, a dalsiu bizuteriu co k tomu patri. Popri tom som dal dole aj sanie a vycistil tym padom trubky dole na raily. Vsetko som poskladal chcel som odvzdusnit ale ... bohuzial.
Vyskusal som nasledovne veci:
Trubku prepadu na fitry dole a natahal som naftu bez bubliniek...nepomohlo.
Rozpojil hadice/ hadicky na prepad od cerpadla a ... opat tahal naftu az kym bola bez bubliniek .... nepomohlo.
Stekre dole s vstrekovacov, povolene trubky tocil som motorom a ...nic.
Na raily nie je nafta tym padom ani na vstrekoch.
Skusal som odpojit aj senzor na raily a tak tahat a aj senzor na cerpadle...
Je tam system Bosch tz aj vstreky a aj ECU.
Mam dojem, ze kupa Fordu bol omyl
Menil som na Fieste podlozky na vstreky, a dalsiu bizuteriu co k tomu patri. Popri tom som dal dole aj sanie a vycistil tym padom trubky dole na raily. Vsetko som poskladal chcel som odvzdusnit ale ... bohuzial.
Vyskusal som nasledovne veci:
Trubku prepadu na fitry dole a natahal som naftu bez bubliniek...nepomohlo.
Rozpojil hadice/ hadicky na prepad od cerpadla a ... opat tahal naftu az kym bola bez bubliniek .... nepomohlo.
Stekre dole s vstrekovacov, povolene trubky tocil som motorom a ...nic.
Na raily nie je nafta tym padom ani na vstrekoch.
Skusal som odpojit aj senzor na raily a tak tahat a aj senzor na cerpadle...
Je tam system Bosch tz aj vstreky a aj ECU.
Mam dojem, ze kupa Fordu bol omyl
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
1 000 000% istoty, ze si tym cistenim nejakou nestastnou nahodou tam nezaniesol daky bordel?
Normalne staci natlacit naftu balonikom a motor nastartuje bez problemov. Sice mu to dlhsie trva, ale chyti…
Neni tam nejaka chyba (gril kurca), ze koli tomu nepovoli vstrekovanie?
Startovaci sprej?
Technika nemoze za ludsku chybu.
Normalne staci natlacit naftu balonikom a motor nastartuje bez problemov. Sice mu to dlhsie trva, ale chyti…
Neni tam nejaka chyba (gril kurca), ze koli tomu nepovoli vstrekovanie?
Startovaci sprej?
Technika nemoze za ludsku chybu.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Na co start sprej?
V akom stave je starter, ako roztaca motor, ci nepada V moc nizko, ze RJ start nepovoli.
Diagnostika je?
Tlak na rampe ziaden?
Bubliny vo vratke paliva? Takze nafta k vstrekom ide…
Problem s filtrom?
Neni problem ten motor odvzdusnit. Prinajhorsom sa prave cez tu vratku nataha nafta.
V akom stave je starter, ako roztaca motor, ci nepada V moc nizko, ze RJ start nepovoli.
Diagnostika je?
Tlak na rampe ziaden?
Bubliny vo vratke paliva? Takze nafta k vstrekom ide…
Problem s filtrom?
Neni problem ten motor odvzdusnit. Prinajhorsom sa prave cez tu vratku nataha nafta.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Pani, vyskusal som x navodov a nepomohlo....seven...vstrekovace som mal odpojeme, myslene a pisane stekre takze nesli na sucho :-D aj filter zaliaty a podobne veci som skusal. Dokonca vraj roztiahnut na Ford fore :-D pisali...logika v ... ked nejde nafta naco tahat.
Ako pise misokgb ... je to zakusok motor na odvzdusnenie.
No proste maturita odborara :-D ako to pozname my starsie rocniky :-D
Olejovu vanu konkretne vypustny otvor na olej som upravoval a podobne. Sanie bolo ako ciganske hracky :-D uz ma caka tento vikend len intercooler vycistit, uz sa tesim :-D
Fakticka poznamka.... na to, ze vstreky boli povolene, sanie zaje.... :-D na sani chybala gumicka a chytalo falosny vzduch auto islo viac ako slusne. Vaha nepusti. Ja mam len trojdverovu verziu a vaha podla TP 1115 kg.
Este k tomu saniu a EGR...na to, ze auto jazdilo v Rakusku a pise sa vsade, ze aka je tam super nafta tak EGR detto ako sanie, neskutocne zaje.......poznam historiu auta, prvy majitel pan v rokoch, po 12 rokoch predaj Ahmedovi :-D a ten jej dal na frak Gumicky na plyne a spojke zodpovedaju nabehu ale gumicka na brzde :-D zodrata na padrt.
Fiestu som si dovietol pre seba nie na kseft tak sa jej trosku povenujem.
Ako pise misokgb ... je to zakusok motor na odvzdusnenie.
No proste maturita odborara :-D ako to pozname my starsie rocniky :-D
Olejovu vanu konkretne vypustny otvor na olej som upravoval a podobne. Sanie bolo ako ciganske hracky :-D uz ma caka tento vikend len intercooler vycistit, uz sa tesim :-D
Fakticka poznamka.... na to, ze vstreky boli povolene, sanie zaje.... :-D na sani chybala gumicka a chytalo falosny vzduch auto islo viac ako slusne. Vaha nepusti. Ja mam len trojdverovu verziu a vaha podla TP 1115 kg.
Este k tomu saniu a EGR...na to, ze auto jazdilo v Rakusku a pise sa vsade, ze aka je tam super nafta tak EGR detto ako sanie, neskutocne zaje.......poznam historiu auta, prvy majitel pan v rokoch, po 12 rokoch predaj Ahmedovi :-D a ten jej dal na frak Gumicky na plyne a spojke zodpovedaju nabehu ale gumicka na brzde :-D zodrata na padrt.
Fiestu som si dovietol pre seba nie na kseft tak sa jej trosku povenujem.
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Stav sania a egr vôbec nevypovedá o kvalite nafty... moje sanie bolo aj po 200 000km čisté, asi milimeter usadenín na stenách, kanále v hlave čisté, ventily taktiež a zasa naopak som mal možnosť nedávno vidieť sanie z octavie s nájazdom 140 000, stále prvý majiteľ kde vďaka majiteľovi motor nejde nad 2000 otáčok ako je rok dlhý a viac ako 80 po okreske na 6-ke ten pako nejazdí. Auto má mať 140 koní ale ide ako keby 70 zdochlo, kúpa auta po dôchodcovi alebo miestnemu vytváračovi kolón nie je vždy najlepší nápad.
Ináč ja mám mondeo 2.0 tdci, tam je palivový filter pri zadnej náprave, objem cca. 1 liter a ten keď sa mení tak pumpou ťahám asi 15 minút kým začne ísť z vracačky nafta, kebyže to nespravím tak môžem točiť motorom aj hodinu nonstop, skôr odpíšem čerpadlo a vstreky ako naštartujem.
Ináč ja mám mondeo 2.0 tdci, tam je palivový filter pri zadnej náprave, objem cca. 1 liter a ten keď sa mení tak pumpou ťahám asi 15 minút kým začne ísť z vracačky nafta, kebyže to nespravím tak môžem točiť motorom aj hodinu nonstop, skôr odpíšem čerpadlo a vstreky ako naštartujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lenže to čo robíte je doslova brutálny amaterizmus ktorý nevyčítam,je prirodzený pretože nie ja evidentne dostatočná znalosť o tom ako veci fungujú.Čerpadlá typu bez pomocného čerpadielka sú nesmierne až detsky závislé na úplne dokonalom spojení čerpadlo nádrž,na perfektných spojoch a dobrej prechodnosti bez kladenia odporu.A hlavne - samonasávacia schopnosť je viac menej nulová.To je ako zahradné čerpadlo do ktorého nenalejete vodu...nikdy v živote si nenatiahne nič.Že niečo nie je v poriadku by ste vedeli okamžite ak by ste mali možnosť merať velmi malé podtlaky.ale zase sme tam...nie ste na to vybavený.
Tu je jedno poučenie,tieto systémy treba plniť pod tlakom externým čerpadielkom...to je to čo poradil Martin Cichý.Pretlačí sa celý systém,z návratky čisté palivo,brnk a ide to.
Tu je jedno poučenie,tieto systémy treba plniť pod tlakom externým čerpadielkom...to je to čo poradil Martin Cichý.Pretlačí sa celý systém,z návratky čisté palivo,brnk a ide to.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kedže sa mi už nechce šmátrať kade tade okolo motora a mačkať gumové baloniky tak som do traktorčekov kúpil z Ali membranové čerpadlá za 8 evri . Aj pri motore ktorý nemá vratku pod hladinou paliva (lebo taká bola po ruke) to natiahne naftu do 5 sec. a štart je na otočku.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to aj o fyzike.Ťahať palivo podtlakom alebo to tlačiť hoci malým tlakom sú dve nesmierne odlišné veci čo sa dôsledkov týka.Podtlakové systémy kolabujú pre pár bubliniek (pretrhne sa stlpec paliva) kdežto pretlakový ak má problém sa aspoň miesto úniku okamžite objaví.Veci ako autu dôjde palivo..no to si každý forďák nadlho zapamätá
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Chlapi je to vyriesene zase som o nieco mudrejsi
Dufam, ze Fiesta uz bude robit len radost. Viem, ze motor od PSA vraj nie je bohvie co ale snazim sa poriesit veci ktore su davno zname napr ta olejova vana atd ... olej urcite budem menit po 10.000 km. Vstreky podla vzhladu vyzeraju byt uz repasovane a ked budu robit neplechu Poliak to isti. Ale ked som ich skusal testovat cez prepad do baniek tak boli ako by ich jedna mater mala 4 minuty vrcalo auto a kazdy dal 20 ml paliva.
Uz len ten intercooler a dufam, ze saci trakt bude 100% tny.
Inak sanie som namocil na roztoku vody a sifonu/ guliciek co sa dava na cistenie sifonov a bolo fakt ciste a vo vedre....bordel.
Dufam, ze Fiesta uz bude robit len radost. Viem, ze motor od PSA vraj nie je bohvie co ale snazim sa poriesit veci ktore su davno zname napr ta olejova vana atd ... olej urcite budem menit po 10.000 km. Vstreky podla vzhladu vyzeraju byt uz repasovane a ked budu robit neplechu Poliak to isti. Ale ked som ich skusal testovat cez prepad do baniek tak boli ako by ich jedna mater mala 4 minuty vrcalo auto a kazdy dal 20 ml paliva.
Uz len ten intercooler a dufam, ze saci trakt bude 100% tny.
Inak sanie som namocil na roztoku vody a sifonu/ guliciek co sa dava na cistenie sifonov a bolo fakt ciste a vo vedre....bordel.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných