Honda Civic 2,2 i-ctdi - štartovanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Honda Civic 2,2 i-ctdi - štartovanie

Príspevok od používateľa Martin17689 »

Zdravím. Neviem si už rady. Chcem sa spýtať, či máte skúsenosti s týmto.... Auto ma problém naštartovať. Točí točí, ale neodpali ho. Robí
to aj za studena aj za tepla. Mal som to už vo viacerých servisoch a nikde nevedia prísť na to co tomu je. Mal som to aj v autorizovanom servise v TT a aj v NR a ani tam mi nepomohli. Baterka nová, palivový filter vymenený. Ono naskočí vždy, len niekedy štartujem aj 2-3 minúty. Keď naštartuje, auto ide bez problémov. Momentálne je auto v servise, kde som to dal na diagnostiku vstrekov. Ale volali mi, že tie sú dobré... Nikto my nevie pomôcť a je my ľúto dat auto na náhradné diely... Mate niekto s týmto problémom skúsenosť?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tazko na dialku veštiť, ale skusme : nepises aky konkretny servis a ako konkretne diagnostikovali vstrekovace (mali ich vonku ?), ale na zaklade toho ze ked auto chyti potom uz ide pocitovo dobre budeme brat za dane, ze vstrekovace nie su kaput natotalku. Kedze auto nedymi, nema superzvysenu spotrebu, nekasle pocas jazdy, atd, atd, proste si postavime startovaciu ciaru ze vstrekovace su okej v ramci moznosti. Prave preto pisem ze je dolezite kto robil tie testy. Ak su vstrekovace Denso a test robil Bosch, citim moznost lahkeho problemu. Ak testovali vstrekovace na aute = bez vybrania, tak ze z nich odpojili prepadove pancierove trubky a kukali z ktoreho vstrekovacu kolko nafty natecie do skumavky, je to diametralne odlisna kvalita testovania nez ked tie vstrekovace fyzicky vyberu von, daju ich na specialne zariadenia ktore sa tomu venuju a takto otestuju

https://www.youtube.com/watch?v=hze90i9W8vE

samozrejme je to uplne inak narocne na pracu a peniaze ; nehovoriac o tom ze taketo testy na Slovensku je spravit len zopar firmiciek. Kedze auto uz pobehalo autorizakov aj neautorizakov kopec, nevieme v akom stadiu sa teraz nachadza.

Co potrebujes k tvojim informaciam doplnit : hodil by sa rok vyroby, najazdene kilometre, ako si si nimi isty (auto kupil moj otec nove, alebo ho doviezol slovensky autobazar od Semira v Nemecku pricom auto malo talianske papiere), ci boli akekolvek ine symptomy ktore k sucasnemu stavu viedli (napr. startovanie sa postupne zhorsovalo a predlzovalo, alebo jedneho pekneho dna som prisiel k autu a zrazu toto, nikdy predtym to nespravilo), ake VSETKY ine servisne ukony suvisiace aj nesuvisiace s tymto problemom si mal robene v poslednom case (jaaaaj vlastne ano, robili sme generalku motora lebo som ho zadrel kvoli nedostatku oleja, Miso mi zrovnal hlavu doma pilnikom a Jano zacapkal vacsou vrstvou cerveneho silikonu aby dobre bolo)... dolezite su aj veci ktore nesuvisia s motorom, napriklad vo februari som mal dorabany taxameter, odvtedy auto jazdilo v pohode akurat minuly tyzden zacalo toto. Nenatankovala nahodou pani manzelka benzin namiesto nafty ? Trosku mi zatieklo do motoroveho priestoru alebo bol spinavy, tak sme ho umyvali vapkou ?


Autorizak ti urcite musel dat podrobne faktury kde rozpisali co robili, kolko to stalo, vies nam ich sem odfotit ?

a teraz k problemu : uz sa niekto chytal "snimaca otacok" po slovensky povedane snimaca pozicie kluky ? Niekto nieco dorabal na auto / OPRAVOVAL (nesvietilo mi zadne svetlo, tak sme rozobrali kabelaz v piatych dverach), absolutne cokolvek nielen veci okolo motora ?

Martin Cichy odtialto z fora ma skusenosti s podobnou zavadou i ked na uplne inom aute. Problem bol v prerazenom alternatore ktory cez diodovy mostik pustal do elektrickej siete vozu cudzopasny signal. Osciloskop okamzite zachytil obrovske amplitudy ktore totalne prehlusili a zabili vsetky originalne signaly - zo snimaca otacok takisto. Riadiaca jednotka nevedela ci sa prislusny valec v motore nachadza v hornej uvrati -> nevedela kedy ma vstrekovat palivo do valcov = start sa nekona. Auto sa dalo roztlacit na jedinom metri a jazdilo absolutne perfektne, ale nastartovat normalne ani za ten svet.

Seriozne doporucujem vyhladat nejakeho fachmana ktory pouziva osciloskop - tvoj problem musi byt odhalitelny osciloskopom. To ale samozrejme bude v sucasnej situacii "trosicku" problem.
Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin17689 »

Ďakujem za odpoveď. Takže tu je história auta, od kedy ho vlastním. Auto je r.v.2007.Ja som ho kúpil v roku 2012 z bazáru, ktorý dováža auta. Takže to bol dovoz ale už si nepamätám odkiaľ. Ako 5 ročne malo najazdených 94 000 km. Je rok 2020 a auto ma nabehanych 178 000.Cize ja som na behal za 8 rokou cca 86 000 km. Keď som auto kupoval chcel som diezel keďže som dochádzal za prácou do BA. Po pár rokoch som sa usadil a presťahoval bližšie k BA. Odtiaľ mi chodí firemný bus do roboty čiže za posledných 6 rokou mi je diezel zbytočný ale keďže auto sa mi páčilo, nechal som si ho... Teraz k chybám a opravam...pravidelne som menil po 10 000 km olej a filtre... Pred 3-4 rokmi menené komplet brzdy a tlmiče. Minulý rok som menil riadiacu jednotku serva.Teraz k chybe so štartovanim... Približne v septembri-októbri sa mi prvý krát stalo, že som štartoval dlhšie. Ide o možno 2-3sekundy.Nechapal som to. Myslel som si, ze som len dlhšie držal prst na gombíku štart... Ale začalo sa to opakovať stále častejšie a častejšie... Niekedy koncom októbra som v garáži prezuval zimnú sadu... Podarilo sa mi odtrhnúť jeden ten srob z nabojnice. Keďže mi to neprekážalo k nasadení zimného plechacu (srob sa asi v polovičke zlomil ale trcal dostatočne na to, aby som prichytil plechový disk) nasadil som ho a zatiahol koľko išlo. Povedal som si ze ho dám vymeniť keď pôjdem prezuvat na letné disky.Takže prezul som, sadol do auta a pokúsil sa naštartovať. A nešlo to. To bolo prvý krát, čo som štartoval možno aj 2-3 minúty. A odvtedy sa mi to stávalo už častejšie a častejšie... Auto nedymi... Tak som šiel do Hondy v Trnave. Chlapík ochotný s tým ze sa na to pozrú. Ale ze ešte niečo takéto nemali. Po chvíľke si ma zavolal k autu, že aha svieti to ako vianočný stromček. Na pc bolo asi 5 chýb... Tak ze mam chvíľu počkať skúsia s tým niečo spraviť.... Po chvíľke mi doniesol auto s tým, že si to vyziadalo nejaký nový softvér a ze by to malo šlapat.Ze sa mam ozvať ak by to náhodou znovu robilo... Nateseny som sadol do auta. Prišiel som domou a vypol auto. Ze pre istotu skúsim naštartovať. A zas to nešlo. Samozrejme ze som mu hneď volal a keď som sa predstavil, položil my telefón. 100 certou do mňa vošlo ako si to dovolil. Ale musel som riešiť auto tak som nestracal čas debilkom.... V ten deň som sa vybral do Hondy v Nitre. Objednali ma na najskôr si termín. Mysleli si, že to môže byť zaneseny palivovy filter keďže nebol dlhšie meneny. Po vymeneni to auto robilo stále. Oznámily my, že to moze byť hocičo... Samozrejme ani oni sa s tým ešte nestretli...Keď som povedal, že v Trnave dávali nový softvér, pozerali na mňa ako na zjavenie, Že nový softvér není tak nechápu co mi tam dávali... Chcely začať výmenou riadiacej jednotky motora. Za novú pýtali 1600 e +robota. Povedal som ze určite nie.... Nedám do auta 2000 e a hodnota auta je 3000 e a stále to nemusí byť ono... Navrhli my, že môžu vyskúšať dat riadiacu z nejakej buracky. Z buracky mi zohnali aj tu riadiacu jednotku serva,ktoru mi menili... Ze zaplatím iba za robotu nejakých cca 200 e. Zdalo sa mi to veľa za robotu, keďže stále neviem ci je chyba v tej riadiacej. Tak som si povedal ze skúsim servisy v okoly. Zaniesol som to do servisu, kde som občas chodil... Na pc im vyhodilo zanesenu skrtiacu klapku. Po vyčisteni zistili, že to nepomohlo. Auto malý ešte 2 dní a potom my volali, ze nevedia co s tým je ale ze v susednej dedine majú typka, čo sa vyzná v takýchto veciach. Skontaktoval som sa s ním, a po asi týždni my dal auto, že my nevie pomôcť, že je to s Japoncami ťažké... Veľa ľudí my tvrdelo,, že to moze byť štartér. Ale hovorim si, že na hlúpy štartér by hádam prisly. Potom som počúval od známych, že určite vstreky alebo čerpadlo... Tak som našiel firmu, ktorá sa zaoberá vstrekmi... Jedného dňa som im auto zaniesol. Na druhý deň my volali, ze ci viem, že my tece nafta. Vravím ze neviem, ale je pravda ze odkedy som priniesol auto z Hondy z Nitri, že si nachádzam malú kaluz pod motorom... Ale mne to skôr smrdelo ako benzín nie ako nafta.. Ze dali auto na zdvihák, a ze ich doslova obliala nafta, že cca liter... Ze mam zlý nejaký diel pri palivovom filtri. (už neviem ako sa to volalo, až tak sa do aut nevyznám) tak ze ho vymeňte. Diel stal 150 e a výmena nepomohla. Volali my, že PC im ukazuje nejakú chybnu hlášku v softvéry... Vravím, že v Trnave my povedali, že nahodil nový softvér... V pondelok si majú volať do Trnavy, (majú tam známeho v Honde) že čo sa robilo s autom. Ze v pondelok sa na to pozrú. Ale už teraz viem, žey ani oni nepomôžu. A už nechcem všade platiť stovky e a auto stále nestartuje... Už fakt neviem co mam robyt... Zháňal som aj nejakého chlapíka co sa vyzná v japoncoch ale nikoho som nenašiel... Ale je mi ľúto dat auto na náhradné diely... A aby som nezabudol, od kedy mam problém s týmto štartovanim, od tedy my ukazuje nejaké kontrolky... VSA alebo airbeg vetsinou. A stalo sa mi už aj to, že počas jazdy som musel prudkú zrýchliť, takže pedál na podlahu a auto skapalo... Tak neviem co s nim mam robyt...
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin17689 »

Zaujímavé čítanie. Jediný rozdiel je v tom, že mne tlačítko neostalo deaktivovane, keďže mne to auto naštartuje vždy, akurát na x pokus... Ale dik za info, skúsim o tom niečo zistiť...
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Asi len dalej skusat najst dobry servis.
Ale…
Na startovaci sprej (hoc aj cistic na brzdy a podobne) by stalo za hriech to skusit.
Co z toho? Aspon, ci je problem s naftou, alebo s niecim inym.
A cez diagnostiku by mali byt vidiet podmienky pri starte, co tomu brani, aspon co sa tyka meranych hodnot.
Ale to doma robit nebudes.
Tiez si mohol napisat, ze proste hladas dobry servis, niekde v tvojom okoli.
Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin17689 »

S tým sprejom ma raz štartovali v servise, keď to nechcelo aj pol hodku chytiť... Snažím sa riešiť na hondackom fóre nejaky dobrý servis, len zatiaľ my nikto neporadil... Každý mi píše iba chod do Hondy. Ale tam si nevedia rady...
lacike1977
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21.08.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Skus????

Príspevok od používateľa lacike1977 »

lacike1977
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21.08.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lacike1977 »

bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Kedze na sprej ide bude treba pozriet synchronizáciu kluky a vacky, otacky pri starte, vzduch, stop ventil ,tlak paliva .
Podla toho co citam sa iba menia veci systemom mozno....ale diagnostiku vseci použili iba aby pozretie pamati zavad nie na overenie hodnôn.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin17689 »

Neviem co všetko robil, keďže som pri aute stále nebol a ani sa tomu až tak nevyznám. Ten tlak paliva pozerali. Dokonca ma nápojily na pc a šli sme sa počas toho previesť,aby zistil, aké hodnoty to dava a ako sa auto správa. ... Tam bolo údajne všetko ok.V pondelok majú volať, uvidím čo povedia...
6DODIAK5
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10.02.2009 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 6DODIAK5 »

Bratku, niesom mechanik , len saso, odporucam ti japgarage v bratislave, veduci je majster na pohladanie a sikmookych ma v malicku, mozno sa s tym uz stretol.
No ja by som presiel, vsetke spoje na palivove, vsetke hadice,rurky, ci niekde nieje netesnost a zavzdusnuje sa to, za to nic nedas, staci zdvihak a cas s lampou, a potom by som premeral, snimace, hlavne snimac tlaku na vysokotlakom cerpadle a na rampe railu, pripadne snimac otacok,no a ked ti to ukazuje blbosti, treba skusit ukostrenie a pre istotu povytahuj vsetke poistky a rele, uz ma to par krat oklamalo, zdalo sa to v pohode aaale bolo to na prd. tak vela stastia
Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin17689 »

Japgarage sa my ani neozvali. Môj problém im nestal ani za odpoveď. Ozvali sa my nejaký ľudia čo by to zobrali v takom stave v akom auto je, tak asi obetujem moje nervy a nech sa s tým trapy nový majiteľ... :(. Uvidíme zajtra...
MartinkoNR
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 23.06.2010 16:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MartinkoNR »

nepredávaj...
Skús tento servis podľa mňa najlepší...
Japanservis.sk sú z Popradu
FunThomas
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 31.07.2006 15:59
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa FunThomas »

Martin17689 napísal:Japgarage sa my ani neozvali. Môj problém im nestal ani za odpoveď. Ozvali sa my nejaký ľudia čo by to zobrali v takom stave v akom auto je, tak asi obetujem moje nervy a nech sa s tým trapy nový majiteľ... :(. Uvidíme zajtra...
V Japgarage toho maju strasne vela (este pred "prichodom" korona virusu mali najblizsi volny termin na konci aprila). Momentalne maju prave kvoli virusu uplne zatvoreny servis az do odvolania. Takze preto sa neozvali.

Servis mozem maximalne odporucat, majitel je naozaj macher. No v tychto casoch by si dostal termin asi najskor v juni (ak vobec).

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní