VW Golf IV 2000 , 1.9 TDI Variant - brzdy

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

matej12145
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 08.03.2020 21:35
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV 2000 , 1.9 TDI Variant - brzdy

Príspevok od používateľa matej12145 »

Zdravím mám problem s brzdami konkretne s kotucami behom roku sa skrivia niesom nejaky racer ze brzda plyn brzdím co najviac motorom
kotuce som kupoval kvalitne taktiez platnicky na tom neusetrim nic a bezpecnost je prvorada samozrejme som vymenil aj brzdove strmene.. u po konzultaci s xy ludmi sme sa pozastavili nad otazkou ci origo brozmer brzd nieje malý na váhu vozidla taham aj prives dost casto za nim tak rozmyslam o vetsich kotucoch samozrejme predok aj zadok tak ci by sa problem tymto viriesil popripade ci to uz niekto robil predomnou ak tak aké komponenty pouzil za normlane zmyslupne odpovede dakujem :300f:
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Octavia, Golf - tisíc tém o zvlnených kotúčoch, aj s dôvodmi prečo. Skús najskôr prečítať čo už napísané je!
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Re: VW GOLF IV 2000 1.9 TDI Variant Problem s brzdami

Príspevok od používateľa laco1871 »

matej12145 napísal:ZdravĂ­m mám problem s brzdami .....
. u po konzultaci s xy ludmi sme sa pozastavili nad otazkou ci origo rozmer brzd nieje malý na váhu vozidla taham aj prives dost casto za nim tak rozmyslam o vetsich kotucoch samozrejme predok aj zadok tak ci by sa problem tymto vyriesil popripade ci to uz niekto robil predomnou ak tak aké komponenty pouzil za normlane zmyslupne odpovede dakujem :300f:
Podstata temy je,ze zadavatel chce miesto standardnych brzd.kotucov namontovat vacsie,
aby zlepsil ucinok brzdenia svojho auta...
Teda asi by bolo treba mu napisat ,na svojom aute mas take a take rozmery brzd.kotucov,
potom vygooglit nejake nahrady za to co ma terz,prip vacsi rozmer,viac piestikov a p.
matej12145
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 08.03.2020 21:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matej12145 »

Presne tak Aspoň niekto kto to chápe :3035:
potrebujem vedieť aké max veľké kotúče tam môžem dať kvôli pelochovym r15 kvôli zime keďže chodím často do horských oblastí tak reťaze sú nutnosť
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Snažím sa ti vysvetliť, že chyba možno nie je v malých kotúčoch. No ale keď tebe je bližší miestny technický génius...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

jo az tam mas ten problem, co pise cico, tak vacsie brzdy zacnu trast tiez :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Zdarec, pred tým ako začneš experimentovať uisti sa, že predná náprava je v 100% stave konkrétne silentbloky ramien, stabilizátor, uloženie stabilizátora a horné uloženie tlmiča, spodný čap na ramene a čapy riadenia. Zmeranie hádzavostí nábojov považujem za samozrejmosť.Pokial máš motor s výkonom 66 alebo 81 kw tak tam máš brzdy FS III, 280x22 ktoré sú výkonovo poddimenzované, krútia sa a celkovo nezvládajú váhu tažkého naftového agregátu, odporúča sa pri zvýšených nárokoch na brzdový systém prestavba na strmene FN III v rozmere 288x25, kde sa vymenia len otoče a strmene....napr. z 1.9 tdi 96kw alebo 1.8t 110 kw....pri týchto kotúčoch tam stále zmestíš plecháče 15-ky. Sám som toto riešil na jednom aute v rodine...Toledo II 1.9 tdi 81 kw stále to triaslo, ku koncu šialené pecky do volanku a brzd. pedálu a až prestavba bŕzd pomohla a auto brzdí ako blázon už cez 40 000km a žiadne náznaky trasenia. :2f93:
Na googli si pozri na obrázky tých bŕzd a rozdiel hneď pochopíš.
matej12145
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 08.03.2020 21:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matej12145 »

Presne takúto odpoveď som očakával :28b7: predná náprava je úplne v poriadku a ešte do zadu aké kotúče? A ešte raz ďakujem za odpoveď :300f: :300f:
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Vzadu sú na aute sériové brzdy s kotúčmi 230x9mm a absolútne to postačuje s tými prednými 288-čkami.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Zaujímavé, že niekomu sa nezvlnia ani poľské abe či Starline a niekomu sa už zvlnili ATE, Brembo aj Zimmermann. Ale náprava je samozrejme v poriadku. Aj odchýlkomer sa použil lebo ho majú v každom servise, aj v tom, kde to montovali tebe...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

problem nemas v poddimenzovanych kotucoch ale bud tie zle pracuje strmen cize pribrzduje a prehreje to alebo mas krive unasace.podalsie vsetko co kupis neoriginal je rovnaka kvalita.ine sa koli zisku ani nepredava.ak tam das vacsie kotuce skrivia sa este skor ako to co mas teraz.nad 280mm musis uz dat r16 disky.na 310mm kotuc mensie ako r17 tiez nesadnu.cize ak strmene pracuju a plavu ako maju tak tvoj problem su krive unasace to pevne zelezo na ktorom sedi kotuc v ktorom su zavity na sroby kolesa.toto musis vymenit.samozrejme aj predne loziska musis uz dat nove pri vylisovani sa lozisko stare znici.a nove kotuce znova.
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Ako je teda možné, ze na 288-kách mam 15-ky zimné disky ? Zázrak ??? lol
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných