Seat Ateca 1.6 , 85kW DSG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

kúp si pekného hybridného lexusa a nebudeš musieť dávať dotazy čo sa kazí. Prevodovka sa nekazí, motor sa nekazí, baterky sa nekazia...
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Tu je niekde v inzerate jeden kde boli menene baterie asi z nudy.
Bumbo221
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 28.09.2010 13:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Bumbo221 »

tonoaaa napísal:
Bumbo221 napísal:...

Takze 2.0 tdi + automat vies co obnasa... Zerie kvantum oleja, a tie prave problemy este len pridu...

A 1.6 tdi + automat je presne to iste, len v mensom obsahu...

...
Mas aj nejaku osobnu skusenost s danymi pohonmi, ci len krcmove reci siris? Inak sa slovne spojenie "zerie kvantum oleja" ani nazvat neda. Dolezitejsie v dnesnej dobe je, ze jeho hladina nestupa riedenim kvantom nafty pretoze regeneracie maju zvladnute asi najlepsie s relativne jednoduchym systemom.

1.6 tdi nie je vhodne kupovat uz len z dovodu, ze je kombinovany s dsg so suchymi spojkami. Caste rozjazdy a jazda v kolonach tie spojky odrovnaju vepmi rychlo. Komfort u dvojspojok ponorenych v oleji je tiez niekde inde. Ked ale plati operativny lizing zamestnavatel, tak je to jedno. Ale len od nova. Tym padom 2.0 tdi s dsg je daleko lepsia volba. Jasne, ze treba ratat so zodpovedajucimi servisnymi nakladmi, ale to aj u korejca, francuzov ci japoncov.
Skus pohladat, vklude aj tu na fore, kolko motorov od VW group zerie olej.. prepac, zabudol som.. U VW Group to nie je vada, ale vlastnost... JEDEN LITER OLEJA NA TISIC KILOMETROV... a zevraj je to normalne... Na druhej strane nehovorim, ze aj iny nemaju podobné problémy, ale maju ich podstatne menej...

Tonoaaa.. skus napisat naozaj vydareny motor od VW Group za poslednych 10 rokov...
Aj zatracovane a nenavidene 2.5TDI v6 je spolahlivy motor, ale treba schopneho a rozumneho servisaka...

Niekedy davno tu niekto poznamenal (uz si nespomeniem na meno) ze pristrojove dosky u VW Group posypavaju nejakymi psychotropnymi latkami, inak nie je mozne, aby ludia akceptovali take "vlastnosti" auta...
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Bavime sa o EA288, na to sa pytal zadavatel, tak preco chces rozoberat hocico ine? Taki ako ty z tohto fora robia krcmu. Ked uz niekto sype, tak asi len ty z klavesnice ak nie si ochotny akceptovat temu. Tema ako slovo dostatocne dobre nesie svoj vyznam. 1.6 tdi a 2.0 tdi v Atece je velmi dobry obmedzenim na co sa zadavatel pytal. Pre istotu kym to v tebe vyprcha ti sem este raz skopirujem jeho vetu:

koncern veľmi dobre poznám ale pýtam sa či mám radšej zvoliť tu 2.0 dsg alebo stačí 1.6 dsg... každý 2tyzden 600km...diki
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

koncern veľmi dobre poznám ale pýtam sa či mám radšej zvoliť tu 2.0 dsg alebo stačí 1.6 dsg... každý 2tyzden 600km...diki
Takže tú istú vetu som skopíroval aj ja a odpoviem asi takto: Otázka je celkom nezmyselne položená, pretože kým ja sa vyberiem na 500km dlhú trasu s motorom 33KW a ešte si zapnem aj velký vozík, tak moji synovia nejdú do okresného mesta s ničím čo má menej ako 100kw.
Či stačí 1,0 trojvalček alebo treba 8 valec 6l s troma turbami, vobec nie je o aute ale o majitelovi.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Bumbo221
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 28.09.2010 13:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Bumbo221 »

Tonoaaa, dobre, vzdavam sa....
Ak sa auto berie ako firemne, je ti to jedno..

Ak beriem auto ako sukromna osoba, tak mi nie je jedno, co robi moje auto... Som zvyknuty, ze mi auto na 10 000km vymenny interval zozerie cca 4dc oleja, z toho takner tretinu kilometrov ide od 4-7000 otacok (velmi zabavne auto so zadnym nahonom),
Blbe 2.0hdi v Berlingu s 515 xxx km mi "nezerie" olej...

Pre zadavatela, zadaj si do goo..a "ea 288" a mozes citat...
Ako keby to tu uz nebolo omielane donekonecna aj o spotrebe nielen oleja, ale aj o spolahlivosti a udrzbe DSG...

VW Group je nesmrtelny, nezerie olej, a hotovo... Fakt sa vzdavam...

A prepac, ze som z tohto spravil "krcmu", idem sa s laskou povenovat svojmu 25 rocnemu benzinovemu motoru, co radsej zerie benzin ako olej... :300f: :300f: :300f: :300f: :300f:
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

tonoaaa napísal:… este raz skopirujem jeho vetu:
Ale za povsimnutie stoji skor nieco ine…
anko12344 napísal:… hlavne spoľahlivé… to auto bude slúžiť min. 7rokov a max 4roky staré do 120tkm musí byt automat...
A auto s 250 000 + (obzvlast novodoba technika) je vsetko, len nie spolahlive.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

hjundai napísal:kúp si pekného hybridného lexusa a nebudeš musieť dávať dotazy čo sa kazí. Prevodovka sa nekazí, motor sa nekazí, baterky sa nekazia...
Suhlasim, ze sa to nekazi.
Prevodovka e-CVT, co ma s CVT spolovny len nazov. Inak je to planetova prevodovka, kde sa nema co pokazit. Lebo tych 5 ozubenych kolies v oleji sa uz neda spravit primitivnejsie.
Baterky - zaruka 10 rokov pri pravidelnych prehliadkach.

Ale... hybrid ako taky nie je moc vhodny na 2x600 km streky mesacne. Jednoducho preto, lebo na tej dialnici to hehybridi a aka-taka vyhoda je viditelna len v meste.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
tom2014
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48
Zdieľať na Facebook

Odpoved pre Anko12344

Príspevok od používateľa tom2014 »

Pozdravujem, zvazujes max 4r atecu s najazdom do 120 000km, tak v tom pripade skus pozriet na cisto novu Atecu s 1.6 TDI s DSG prevodovkou, mozes sa s cenou pohybovat niekde na urovni 25 000 eur (2.0 TDI by uz bol drahsi). Mas nove auto, novu DSG (tej sa neboj staci ked na 60 000 km vymenis olej a pohoda). A nemusi Ta trapit povodny majitel a veci okolo toho, pripadne nejake skryte prekvapenia. Este k tej poznamke ze od r 2010 VW nema spolahlivy agregat, a tie firemne diesle s dsg prevodovkami ktore v obrovskych mnozstvach lietaju po EU (s pravidelnym autorizovanym servisom) a za 4 roky len tak fuknu 320 000 km (a potom sa stocia na 120 000 - 130 000 km) si firmy beru do flotil kvoli tomu ze su stale v servise? Ano kazdy pracovnik ktory sada do firemneho auta z dielne VW a robi na otocku 1000km tam a 1000km spat dostane k dietam aj 2l oleja aby mohol na hotelovom parkovisku dolievat ze? Na to co je uvedene v papieroch sa vykasli to je len legislativna klucka ktoru vyuzivaju vsetky automobilky. Tak na zaver naozaj sa pozri na cisto novu atecu a porovnaj si to so 4r a mozno zmenis rozhodnutie.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ano kazdy pracovnik ktory sada do firemneho auta z dielne VW a robi na otocku 1000km tam a 1000km spat dostane k dietam aj 2l oleja aby mohol na hotelovom parkovisku dolievat ze?
Viem ti takto prstom ukázať desiatky pracovníkov čo zadreli motor lebo ich netankovala červená kontrolka, viem ti ukázať desiatky iných pracovníkov čo jazdili na defekte rezali s dymiacou karbobrúskou atď atď.
Nemusí ho trápiť pôvodný majitel??? - lenže on sám je pôvodný majitel a je jedno ak aj olej vymení, ak bude tej prevodovke inak stúpať na krk (vyraďovanie do neutralu) tak to auto umrie.


Stále tu niekto nechce pochopiť že ludia sú blbí a ano blbí sú aj tí čo sa tu pýtajú na fore - tí sú navyše aj lakomí, lebo rátajú že opravia to doma a ušetria tisíce.
Deti moje takto svet nefunguje - sprosté ste a sprosté aj ostanete. :4012:
A aby som nedostal po papuli ,že som mimo témy tak :
čo sa na tom aute najviac kazí alebo niečo odchádza/ najčastejšie mení..
Na tom aute odchádzajú súčiastky a komponenty podla toho akého má majitela. Jednému motor kvoli oleju , inému spojka kvoli štýlu jazdy a skoro všetkým dsg - prečo? no lebo dsg je tak vymyslená aby dlho nevydržala. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
tom2014
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48
Zdieľať na Facebook

Este k teme

Príspevok od používateľa tom2014 »

Aby som nebol zaujaty VW agregaty mali problem s olejom prve TSI do roku 2013. Potom to boli stocenky ktore nalietali mnozstva km a predavali sa za skvelu cenu so 130 000km. U dieslov to bolo vtedy ak niekto si kupil diesel a isiel 3km a vypol to a potom naspat 3km a opat stop atd... Pripadne opat firemny 3-4 rocny diesel s 300 000km s brutalnym zaobchadzanim stoceny na krasnych 100 000km. A to je jedno ci si kupis VW ci Peugeot ci Renault...proste skoro kazdy diesel dovezeny zo zahranicia je stocenka lacno kupena, ved preto sa to vozi sakra aby sa na tom zarobilo. Ci tu kazdy robi charitu? Ked kupis novu atecu 1.6 TDI s DSG a chces robit najazdy ktore si uvadzal tak to je na to ako stvorene...a v pohode vydrzi tych 7 rokov co si pisal bez starosti...
tom2014
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48
Zdieľať na Facebook

Pre oco13

Príspevok od používateľa tom2014 »

Samozrejme odpovedal som s vedomim ze zadavatel disponuje zakladnym sedliackym rozumom. To co opisujes je uz iny pripad pre ine oddelenie zdravotnej starostlivosti.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

flyte napísal:
hjundai napísal:kúp si pekného hybridného lexusa a nebudeš musieť dávať dotazy čo sa kazí. Prevodovka sa nekazí, motor sa nekazí, baterky sa nekazia...
Suhlasim, ze sa to nekazi.
Prevodovka e-CVT, co ma s CVT spolovny len nazov. Inak je to planetova prevodovka, kde sa nema co pokazit. Lebo tych 5 ozubenych kolies v oleji sa uz neda spravit primitivnejsie.
Baterky - zaruka 10 rokov pri pravidelnych prehliadkach.

Ale... hybrid ako taky nie je moc vhodny na 2x600 km streky mesacne. Jednoducho preto, lebo na tej dialnici to hehybridi a aka-taka vyhoda je viditelna len v meste.
- aká taká výhoda - no tá "aká taká" je práve v tom že nemusíš dávať otázky " čo sa na tom kazí" - lebo Nič. Niežeby lexus nepotreboval údržbu, potrebuje ale nebudeš riešiť prevodovku, nebudeš dolievať olej, nebudeš riešiť ad blue, nebudeš modlikať o radu.
A názor že "po dialnici" - na dialnici to beží ako každý iný motor so spotrebou najhoršie rovnakou ako nehybrid.
Ale hybridov pribúda, netvrdím že je to najlepšie pre každého ale viac by som sa bál jazdenej dsg ako hsd.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Mna o vyhodach toyota/lexus hybridu presviedcat nemusis, sam mam Aurisa HSD. A volba do bola docista pragmaticka, prave preto, ze sa to nese*e. Ale za tym, ze to neni uplne vhodne na dialnicne tempo 2x600 km kazdy druhy tyzden si stojim. Minimalne ta 1.8 je proste slaba.
Neviem ako ten novy 2.0 v Corolle, nesiel som s tym este.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní