Hyndai Tuscon alebo Mitsubishi eclipsse cross?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 30.10.2007 20:01 Zdieľať na Facebook
Hyndai Tuscon alebo Mitsubishi eclipsse cross?
uvazujem na kupou noveho auto.nieco lacnejsie takze skor benzinove verzie.Ktore auto mi poradite?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
neviem ci je to pre teba podstatne, Hjundaje maju 5 rokov NELIMITOVANE kilometre zaruku. Neviem ake su tam zakruty a uskalia, nemam osobnu skusenost, ale toto by pre mna osobne bol velmi dolezity faktor. Nevieme ako dlho si ho chces nechat, kolko jazdis rocne.
Predpokladam ze ostatne vlastnosti teda design, cena, vybava, prevedenie interieru, pohodlnost sedaciek, vlekost auta samotneho, velkost kufra atd atd ti vyhovuju kedze si si tieto dva modely postavil proti sebe.
Predpokladam ze ostatne vlastnosti teda design, cena, vybava, prevedenie interieru, pohodlnost sedaciek, vlekost auta samotneho, velkost kufra atd atd ti vyhovuju kedze si si tieto dva modely postavil proti sebe.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 30.10.2007 20:01 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
na taketo vyjadrenia ja uz mam svoj nazor, priamovstrekove oturbene motorceky vo vacsej tazsej kasni s aerodynamickym odporom kde sa trapia viacej ako v sedane, olejíčky na 30.000km, jasne ze sa nekazia - to sa proste kazit nemoze.
A diesliky s emisnym systemom zlozitejsim nez raketoplan na Mars sa uz vobec nekazia, tie sa nikdy nikomu nepokazili. Ani DPFka nezapchali v meste...
A diesliky s emisnym systemom zlozitejsim nez raketoplan na Mars sa uz vobec nekazia, tie sa nikdy nikomu nepokazili. Ani DPFka nezapchali v meste...
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 30.10.2007 20:01 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
presne to som chcel aj ja napisat - pri najazde 10.000km rocne by som kludne pozeral dvoj/trojrocnu jazdenku z nejakeho seriozneho zdroja... chapem ze nie je pre kazdeho trojrocne auto i ked s malym najazdom (moze byt ajtak havarovane, vytopene, vyhorene, vy-hocičo), tak potom dalsia moznost by mohla byt aj predvadzacka. Proste nieco polrocne z autorizaku, cize urcite neburane atd. a zlavy byvaju tiez zaujimave.
Celozivotny kamošš kupil Ford Grand C-Max - ten co bol v slovenskej recenzii - so zlavou 8.000 eur CO BOLA TRETINA [!!!] CENY, polrocny, auto bolo trikrat pri mori s novinarmi a potom on ako prvy majitel zapisany v technicaku. Presne tento https://autobild.pluska.sk/testy/test-f ... dostatocne
Auto nove stalo viac nez je v recenzii uvedenych 22920 eur. Mimochodom ho predal do BBB BAuto s 88.621km, gratulujem tomu kto ho odtial kupil za 6.500 eur... https://img.aaaauto.eu/thumb/700069840_ ... 768x75.jpg
https://m.aaaauto.sk/ford/grand-c-max/g ... =304067587
jediny a slovensky majitel cely zivot, nikdy nehavarovane, oleje menene kazdy rok po 9.000km...
Celozivotny kamošš kupil Ford Grand C-Max - ten co bol v slovenskej recenzii - so zlavou 8.000 eur CO BOLA TRETINA [!!!] CENY, polrocny, auto bolo trikrat pri mori s novinarmi a potom on ako prvy majitel zapisany v technicaku. Presne tento https://autobild.pluska.sk/testy/test-f ... dostatocne
Auto nove stalo viac nez je v recenzii uvedenych 22920 eur. Mimochodom ho predal do BBB BAuto s 88.621km, gratulujem tomu kto ho odtial kupil za 6.500 eur... https://img.aaaauto.eu/thumb/700069840_ ... 768x75.jpg
https://m.aaaauto.sk/ford/grand-c-max/g ... =304067587
jediny a slovensky majitel cely zivot, nikdy nehavarovane, oleje menene kazdy rok po 9.000km...
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.06.2014 19:55 Zdieľať na Facebook
drístaš a nevieš!!! mám eclipsa od mája a olej sa mení po roku alebo max 20 000km Vstrekovanie má kombinované, do 3500 otáčok je nepriame vstekovanie a nad 3500 otáčok je priame vstrekovanie . Takže asi sa vyjadruj k tomu čo vieš,alebo poznáš...!!!mp3turbo napísal:na taketo vyjadrenia ja uz mam svoj nazor, priamovstrekove oturbene motorceky vo vacsej tazsej kasni s aerodynamickym odporom kde sa trapia viacej ako v sedane, olejíčky na 30.000km, jasne ze sa nekazia - to sa proste kazit nemoze.
A diesliky s emisnym systemom zlozitejsim nez raketoplan na Mars sa uz vobec nekazia, tie sa nikdy nikomu nepokazili. Ani DPFka nezapchali v meste...
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.06.2014 19:55 Zdieľať na Facebook
V januári minulého roku som riešil presne tento istý problém. Najprv som išiel do hyundaju a skúsil som tuscona. Ten motor bol 1,6GDI. Starašne, ale strašne lenivé /ja viem je to atmosféra a tá sa musí točiť/, ale nemienil so, vždy pri výjazde z mesta radiť 2-ku a hnať otáčky nad 4 000 !!!. Zvezenie v mitsu bolo úple o niečom inom. už pri 2 000 otáčkach /ticho od motora/ to auto malo snahu zrýchľovať /čo sa nedalo o hyundai ani povedať/. Záruku ma mitsubishi máš taktiež 5 rokov bez obmedzenia najazdenýh kilometrov. Tak asi toľko z mojej strany, od človeka ktorý to auto naozaj vlastní a využíva...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
https://www.mitsubishi-motors.sk/images ... 022020.pdf
Na nové vozidlo Mitsubishi sa vzťahuje 5-ročná záručná doba na
kvalitu. Počas prvých 24 mesiacov sa na vozidlo vzťahuje záruka
bez ohľadu na počet najazdených kilometrov. Počas zvyšných
36 mesiacov sa na vozidlo vzťahuje záruka s obmedzením do
100 000 km, podľa toho, čo nastane skôr, od počiatočného dátumu
záruky a záruka 12 rokov na neprehrdzavenie karosérie.
Olejom na 20.000km samozrejme tlieskam, rozhodne lepsie nez 30.000km. Pri malinkom turbobenzine s litrovym vykonom cez 100 koni si to uz proste chlapci nestrihli, skoda ze to nedali na 15.000km, to sa dnes nenosi ja viem...
S nepriamovstrekom do 3500rpm som si tiez nie uplne isty, a som prilis lenivy hladat materialy o tom Mivecu teraz... daj ma do obrazu prosim.
Na nové vozidlo Mitsubishi sa vzťahuje 5-ročná záručná doba na
kvalitu. Počas prvých 24 mesiacov sa na vozidlo vzťahuje záruka
bez ohľadu na počet najazdených kilometrov. Počas zvyšných
36 mesiacov sa na vozidlo vzťahuje záruka s obmedzením do
100 000 km, podľa toho, čo nastane skôr, od počiatočného dátumu
záruky a záruka 12 rokov na neprehrdzavenie karosérie.
Olejom na 20.000km samozrejme tlieskam, rozhodne lepsie nez 30.000km. Pri malinkom turbobenzine s litrovym vykonom cez 100 koni si to uz proste chlapci nestrihli, skoda ze to nedali na 15.000km, to sa dnes nenosi ja viem...
S nepriamovstrekom do 3500rpm som si tiez nie uplne isty, a som prilis lenivy hladat materialy o tom Mivecu teraz... daj ma do obrazu prosim.
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Takže k téme sa ti vyhadrím presne, ja vlastním Tucson 1.6tgdi s manualom a 4x4 vo vybave style presne rok a otec ma 3 mesiace eclipse cross 4x4 s cvt vo vybave intense... Co sa týka velkosti vnutorbeho priestoru vyhrava tucson, kufor to isté tucson... Svetla ma otec full led tie svietia super, samo sa prepinaju tlmene dialkove a tu vyhrava eclipse, prevodovka cvt s tych vsetkych ktore som skusal ked sme otcovi vyberali auto jednoznacne z cvt prevodoviek najschopnejsia, toyota s 2.0 a automatom hrozne take vysavacovy efekt, subaru bola lepsia v xvcku ale v eclipse je urobena prevodovka ako keby mala 8prednastavenych stupnov, do stlacenia pedalu cca 50 % klasika cvtcko ak za 50%stlacenia pedalu ako keby mala rychlostne stupne... celkom v pohode, motoricky ja mam 177konikov v eclipse je 163konikov pocitovo hyundai sviznejsi ale papierovo podobne obe, zaruka tucson aj eclipse cross 5 rokov, cenovo daval za neho 25000 bral predvadzacku s 1500km, inac stoji v metalize 27540eur,moje fakturacna cena 26900 bral som 14 mesacne za 20 minus odpocet 16600 ma vyslo... Ak. Mas nejaku otazocku kludne napia odpoviem ti
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 58 neregistrovaných