Hyndai Tuscon alebo Mitsubishi eclipsse cross?

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď

Hyndai Tuscon alebo Mitsubishi eclipsse cross?

Hyndai Tuscon
2
29%
Mitsubishi eclipsse cross
5
71%
 
Celkom hlasov: 7

tothmiroslav
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.10.2007 20:01
Zdieľať na Facebook

Hyndai Tuscon alebo Mitsubishi eclipsse cross?

Príspevok od používateľa tothmiroslav »

uvazujem na kupou noveho auto.nieco lacnejsie takze skor benzinove verzie.Ktore auto mi poradite?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem ci je to pre teba podstatne, Hjundaje maju 5 rokov NELIMITOVANE kilometre zaruku. Neviem ake su tam zakruty a uskalia, nemam osobnu skusenost, ale toto by pre mna osobne bol velmi dolezity faktor. Nevieme ako dlho si ho chces nechat, kolko jazdis rocne.

Predpokladam ze ostatne vlastnosti teda design, cena, vybava, prevedenie interieru, pohodlnost sedaciek, vlekost auta samotneho, velkost kufra atd atd ti vyhovuju kedze si si tieto dva modely postavil proti sebe.
tothmiroslav
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.10.2007 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tothmiroslav »

chcem ho nechat na dlhsie nejazdim vela tak 10000-15000km rocne.Bol som v predajni kde predavali obe a pani pri Mitsubishi mi povedala ze ich auta sa nekazia, ale ja viac preferujem Hyundai.Ale dala mi klin do hlavy
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

na taketo vyjadrenia ja uz mam svoj nazor, priamovstrekove oturbene motorceky vo vacsej tazsej kasni s aerodynamickym odporom kde sa trapia viacej ako v sedane, olejíčky na 30.000km, jasne ze sa nekazia - to sa proste kazit nemoze.

A diesliky s emisnym systemom zlozitejsim nez raketoplan na Mars sa uz vobec nekazia, tie sa nikdy nikomu nepokazili. Ani DPFka nezapchali v meste...
tothmiroslav
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.10.2007 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tothmiroslav »

cize hyundai?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Miro, to ja neviem - rozhodnutie bude na tebe. Ktore sa ti viac paci, ktore ma lepsiu cenu, faktorov na rozhodovanie je proste viac. Nielen zaruka.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Keby to má byť nové a lacné tak zoberiem aj Dustera - hned máš 5000€ vo vačku
Inak by som radšej volil niečo zánovné čo má prvotný prepad trhovej hodnoty za sebou
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

presne to som chcel aj ja napisat - pri najazde 10.000km rocne by som kludne pozeral dvoj/trojrocnu jazdenku z nejakeho seriozneho zdroja... chapem ze nie je pre kazdeho trojrocne auto i ked s malym najazdom (moze byt ajtak havarovane, vytopene, vyhorene, vy-hocičo), tak potom dalsia moznost by mohla byt aj predvadzacka. Proste nieco polrocne z autorizaku, cize urcite neburane atd. a zlavy byvaju tiez zaujimave.

Celozivotny kamošš kupil Ford Grand C-Max - ten co bol v slovenskej recenzii - so zlavou 8.000 eur CO BOLA TRETINA [!!!] CENY, polrocny, auto bolo trikrat pri mori s novinarmi a potom on ako prvy majitel zapisany v technicaku. Presne tento https://autobild.pluska.sk/testy/test-f ... dostatocne

Auto nove stalo viac nez je v recenzii uvedenych 22920 eur. Mimochodom ho predal do BBB BAuto s 88.621km, gratulujem tomu kto ho odtial kupil za 6.500 eur... https://img.aaaauto.eu/thumb/700069840_ ... 768x75.jpg
https://m.aaaauto.sk/ford/grand-c-max/g ... =304067587
jediny a slovensky majitel cely zivot, nikdy nehavarovane, oleje menene kazdy rok po 9.000km...
masak
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 20.06.2014 19:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa masak »

mp3turbo napísal:na taketo vyjadrenia ja uz mam svoj nazor, priamovstrekove oturbene motorceky vo vacsej tazsej kasni s aerodynamickym odporom kde sa trapia viacej ako v sedane, olejíčky na 30.000km, jasne ze sa nekazia - to sa proste kazit nemoze.

A diesliky s emisnym systemom zlozitejsim nez raketoplan na Mars sa uz vobec nekazia, tie sa nikdy nikomu nepokazili. Ani DPFka nezapchali v meste...
drístaš a nevieš!!! mám eclipsa od mája a olej sa mení po roku alebo max 20 000km Vstrekovanie má kombinované, do 3500 otáčok je nepriame vstekovanie a nad 3500 otáčok je priame vstrekovanie . Takže asi sa vyjadruj k tomu čo vieš,alebo poznáš...!!!
masak
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 20.06.2014 19:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa masak »

V januári minulého roku som riešil presne tento istý problém. Najprv som išiel do hyundaju a skúsil som tuscona. Ten motor bol 1,6GDI. Starašne, ale strašne lenivé /ja viem je to atmosféra a tá sa musí točiť/, ale nemienil so, vždy pri výjazde z mesta radiť 2-ku a hnať otáčky nad 4 000 !!!. Zvezenie v mitsu bolo úple o niečom inom. už pri 2 000 otáčkach /ticho od motora/ to auto malo snahu zrýchľovať /čo sa nedalo o hyundai ani povedať/. Záruku ma mitsubishi máš taktiež 5 rokov bez obmedzenia najazdenýh kilometrov. Tak asi toľko z mojej strany, od človeka ktorý to auto naozaj vlastní a využíva...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

https://www.mitsubishi-motors.sk/images ... 022020.pdf

Na nové vozidlo Mitsubishi sa vzťahuje 5-ročná záručná doba na
kvalitu. Počas prvých 24 mesiacov sa na vozidlo vzťahuje záruka
bez ohľadu na počet najazdených kilometrov. Počas zvyšných
36 mesiacov sa na vozidlo vzťahuje záruka s obmedzením do
100 000 km, podľa toho, čo nastane skôr, od počiatočného dátumu
záruky a záruka 12 rokov na neprehrdzavenie karosérie.


Olejom na 20.000km samozrejme tlieskam, rozhodne lepsie nez 30.000km. Pri malinkom turbobenzine s litrovym vykonom cez 100 koni si to uz proste chlapci nestrihli, skoda ze to nedali na 15.000km, to sa dnes nenosi ja viem...
S nepriamovstrekom do 3500rpm som si tiez nie uplne isty, a som prilis lenivy hladat materialy o tom Mivecu teraz... daj ma do obrazu prosim.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Takže k téme sa ti vyhadrím presne, ja vlastním Tucson 1.6tgdi s manualom a 4x4 vo vybave style presne rok a otec ma 3 mesiace eclipse cross 4x4 s cvt vo vybave intense... Co sa týka velkosti vnutorbeho priestoru vyhrava tucson, kufor to isté tucson... Svetla ma otec full led tie svietia super, samo sa prepinaju tlmene dialkove a tu vyhrava eclipse, prevodovka cvt s tych vsetkych ktore som skusal ked sme otcovi vyberali auto jednoznacne z cvt prevodoviek najschopnejsia, toyota s 2.0 a automatom hrozne take vysavacovy efekt, subaru bola lepsia v xvcku ale v eclipse je urobena prevodovka ako keby mala 8prednastavenych stupnov, do stlacenia pedalu cca 50 % klasika cvtcko ak za 50%stlacenia pedalu ako keby mala rychlostne stupne... celkom v pohode, motoricky ja mam 177konikov v eclipse je 163konikov pocitovo hyundai sviznejsi ale papierovo podobne obe, zaruka tucson aj eclipse cross 5 rokov, cenovo daval za neho 25000 bral predvadzacku s 1500km, inac stoji v metalize 27540eur,moje fakturacna cena 26900 bral som 14 mesacne za 20 minus odpocet 16600 ma vyslo... Ak. Mas nejaku otazocku kludne napia odpoviem ti :2f93:
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 58 neregistrovaných