Ford Focus 1.5 durateq

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Diky :300f: ale na to aby mohli byť "staré, dobré" sa toho musia dožiť. A to nehrozí aj vzhladom k dnešným nájazdom aj vzhladom ku kvalite. Spomeň si ako volakedy oslavovali v ČSAD milionarov a boli to chlapi okolo 50ky. Dnes má každý tridsiatnik už aj za druhým milionom a nikoho to nezaujíma. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

z auta bude niečo "historicky" cenené nie preto že je to staré ale že má niečo "extra". a dnešné autá skončia na poruchu elektroniky ktorú nikto nebude riešiť - komu sa bude chcieť hľadať rozpadnutý káblik v tých kilometroch? Ako youngtimer prežije jednoduché auto s dobrým motorom, kľudne bez výbavy s dobrým podvozkom. Ktoré opaví jožo v garáži. Takže to nebude audi Qxyz ale mazda mx5. Na favorite, fabii,felicii nie je nič extra - okrem nejakej nostalgie 5 jedincov na Slovensku. Urobiť zo 105 veterána? Snáď nie... z 1000MB to si viem predstaviť tá bola aspoň krásna ale od 100 vyššie to stálo za houno okrem ERky samizrejme.
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ľubo, tá hadička focusa sa predáva za cca 50 eúr - je to z plastu a nie z gumy, takže kvôli konektoru kupuješ hadičku (vlastne dve hadičky)

ruky polámať tomu, kto to tak vymyslel - hadička má letmý dotky o kapotu - vibrácie motora... praskne to, chladiaca kvapalina vytečie.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

... a takto to zacina byt vsade. Jednoduche veci sa menia na predrazene technologicke zrúdy... kamarat platil 2200 eur (slovom DVE TISIC DVESTO) za vymenu chladeneho vyhrievaneho EGR spolu s "nátrubkom" na 2.0tdi 140kW dvojturbe VW.

Mmmmnnno...

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Diehardqo a 6 neregistrovaných