Audi A4 B8 , 2.0 tdi 105kw CAGA - nahrievanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 22.01.2006 18:31 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
CGLD je beťársky motor,a továrni sa pár kúskov vydarilo v konštrukcii.Používa termostat typu 2/4 cestný ventil.Takže to nie je o tom,že niečo sa otvorí a niečo uzavrie,ale zmení sa z jedného smerovania na iné.Síce fabrika zadá že začiatok otvárania 92°a plné otvorenie pri 107° pri plnom zdvihu 7 mm,ale je to akoby sa ti hneď vysmiali,lebo - nie je možné testovať !
Ten motor má celé chladenie urobené čudne,a ani sa nedivím že to zvrzá aj autorizák.Velmi zle navrhnuté,velmi blbo prístupné,nejasné,nediagnostikovatelné...celé zle.
Ten motor má celé chladenie urobené čudne,a ani sa nedivím že to zvrzá aj autorizák.Velmi zle navrhnuté,velmi blbo prístupné,nejasné,nediagnostikovatelné...celé zle.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 27.07.2016 14:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.03.2014 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 26.04.2006 11:29 Zdieľať na Facebook
audi a4 b8 motor cjcb
mam presne ten isty problem co ma ada4b8
vymeneny termostat aj snimac teploty, po dialnici 90 a mimo 70 °C. Dakujem za kazdu dobru radu.
vymeneny termostat aj snimac teploty, po dialnici 90 a mimo 70 °C. Dakujem za kazdu dobru radu.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.03.2014 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 16.08.2012 20:56 Zdieľať na Facebook
Ahojte, keď sa vám to nehreje alebo aj nedrží teplotu vymente ten velky termostat 4cestný a vymente aj termostat 1K0121113A stoji par eur. Na audinách novšich to ide do EGR u VW a Škody je to termostat pre DSG. Je to úplne ten isty diel. Problem je v tom že ani v ETKE to nenájdete a tak všetci vymenia len ten jeden hlavný a nepomože.
99% mechanikov sa dušuje že je termostat len jeden. A uvidite bude good a zas budete mať radi svoje 0000
Hlavne to nekupujte ako komplet diel aj s hadicami, lebo v ETKE pre audi to je ako jeden diel pod čislom 23 a čo som kukal je to dosť drahé...
99% mechanikov sa dušuje že je termostat len jeden. A uvidite bude good a zas budete mať radi svoje 0000
Hlavne to nekupujte ako komplet diel aj s hadicami, lebo v ETKE pre audi to je ako jeden diel pod čislom 23 a čo som kukal je to dosť drahé...
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 26.04.2006 11:29 Zdieľať na Facebook
audi a4 b8 motor cjcb
Ja som vymenil hlavny termostat aj ten druhy , mam manualnu prevodovku , vymenil som aj snimac teploty a stale to nie je ono. ako som uz pisal na dialnici 90 a ked zidem z dialnice tak klesne na 70. fakt netusim co s tym moze byt.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.12.2019 19:38 Zdieľať na Facebook
deco napísal:Takže vyzerá, že je problém vyriešený. Po výmene druhého termostatu auto pekne nahrieva a drží si teplotu. Snáď bude pokoj. Takže je to vážne ten spomínaný diel 03L121157B ale to je aj s hadicami. Samostatný obal s termostatom má číslo 1K0121113A a stojí nejakých cca 18€ kde za originálny diel s hadicami chcú 165€. Výmena zložitá, veľa hadíc treba po odpájať aby ste sa k nemu dostali a ten prístup je ešte horší. To inžinieri s Audi posrali. Výmena trvala cca 3 hoďky. Hádžem sem aj foto toho obalu s termostatom a aj fotku samotného termostatu s výrobným číslo takže nabudúce možno stačí objednať iba ten termostat a osadiť ho do toho obalu ale tak tým si už nie som istý. Neštudoval som to ďalej. Takže ak niekto stým bude mať problém tak snáď mu tento post pomôže.
https://imgur.com/a/3HR5m
https://imgur.com/a/IfThs
https://ibb.co/jMEVCG
Vedeli by ste mi pomôcť ? Mám tiež podobný problém Audi A4 2013 130kw quattro kód motora je CGA . Nezohreje auto na 90 len pri kopci alebo keď ho viac vytacam.. inak pri normálnej jazde a jazde dole kopcom teplota padá ???? neviem či mám vymeniť termostat alebo čo ale ide mi to na nervy .. a vidím že s tým máte skúsenosť kde to hľadať a tak lebo na internete som sa nedočítal nič .. ďakujem veľmi pekne.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 26.01.2008 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
Tak ze prispejem aj ja..
Mam Audi A4 B8 2.0TDI 105kw CAGA,manualna prevodovka, a taktiez bol problem s nahrievaním,auto som uz tak kupil je to dovoz tak ze neviem ako dlho nikto na tom jazdil..
Vymenil som prve termostat ktory sa montuje do bloku motora a srubuje sa nan plastova priruba,praca celkom fajn ale nepomohlo,tak teda druhy termostat je v zadu jak tandemova pumpa a asi 3tia hadica na spodnej časti smerom k prevodovke,pristup na nič,odporučam pri rozoberaní si zakupit na tie kovove spony aj špecialne kliešte na tie spony ( s dlhym drotom a na konci ma system na stahovanie pasok) lebo na klasicke kliešte tam je velmi zly pristup..
Ked som vybral ten termostat tak bolo jasne ze je zly,stacilo pustit vodu cez neho v umyvadle a pekne to tieklo cez neho,novy taktiez prepušta ale velmi malo,taktiez neodporucam kupovat lacne termostaty ako Starline a pod,lebo je mozne ze tu budete vyberat znova..ja som daval Mahle,pri vymene pochopite preco to nechcete robit znova.
Takze všetko poskladane,auto sa nahrieva uz bez problemov na 90st. a taktiez sa spustila aj regeneracia dpf ked ze pri teplote 70st. ju nespustí..
Tak ze nebať sa toho a vymenit ich.
Mam Audi A4 B8 2.0TDI 105kw CAGA,manualna prevodovka, a taktiez bol problem s nahrievaním,auto som uz tak kupil je to dovoz tak ze neviem ako dlho nikto na tom jazdil..
Vymenil som prve termostat ktory sa montuje do bloku motora a srubuje sa nan plastova priruba,praca celkom fajn ale nepomohlo,tak teda druhy termostat je v zadu jak tandemova pumpa a asi 3tia hadica na spodnej časti smerom k prevodovke,pristup na nič,odporučam pri rozoberaní si zakupit na tie kovove spony aj špecialne kliešte na tie spony ( s dlhym drotom a na konci ma system na stahovanie pasok) lebo na klasicke kliešte tam je velmi zly pristup..
Ked som vybral ten termostat tak bolo jasne ze je zly,stacilo pustit vodu cez neho v umyvadle a pekne to tieklo cez neho,novy taktiez prepušta ale velmi malo,taktiez neodporucam kupovat lacne termostaty ako Starline a pod,lebo je mozne ze tu budete vyberat znova..ja som daval Mahle,pri vymene pochopite preco to nechcete robit znova.
Takze všetko poskladane,auto sa nahrieva uz bez problemov na 90st. a taktiez sa spustila aj regeneracia dpf ked ze pri teplote 70st. ju nespustí..
Tak ze nebať sa toho a vymenit ich.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 26.01.2008 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 26.01.2008 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných